Achizitie publica - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 337346
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337346/15.10.2012
Denumire contract: Servicii de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 4 (PRIMARIA SECTORULUI 4 BUCURESTI)Cod fiscal: RO 4316422, Adresa: BD.GEORGE COSBUC, NR. 6-16, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.336.03.60, Fax: 021.336.03.60
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de gestionare a proiectelor de constructii privind lucrarile de reabilitare termica a blocurilor de locuinte situate in sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Supravegherea lucrarilor de reabilitare termica pentru 41 de imobile din Sectorul 4 al Municipiului Bucuresti
II.1.6) CPV: 71541000-2 - Servicii de gestionare a proiectelor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 546, 459 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare este de 10.900 lei. b) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada devalabilitate a ofertei (90 zile). c) - Forma de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006, cumodificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare este irevocabila, iar instrumentul de garantare trebuie sa preveda ca platagarantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, conform prevederilor art. 86, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Polita de asigurare trebuie sa prevada aceleasi situatii de retinere (integralasau partiala) a garantiei de participare ca Formularul de scrisoare de garantie de participare. Scrisoarea de garantie bancara se va constituiin cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus, conform formularului nr.12. d) Ofertantul va face mentiunea in documentul privindgarantia de participare, ca se supune prevederilor art.2781 (1) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip I.M.M. beneficiaza de prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost modificata si completata ulterior; Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88 din HG925/2006, modificata si completata ulterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA - formular nr. 13. Modul de constituire a garantiei debuna executie - in conformitate cu art. 90 din HG 925/2006, modificata si completata ulterior. Ofertantii vor specifica in cadrul propuneriifinanciare pentru care varianta de retinere a garantiei de buna executie opteaza.Restituirea garantiei de buna executie se va face conformart. 92, alin. (3)din HG 925/2006, modificata si completata ulterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006- Formular nr.23.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular nr.34.Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice- privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?(in original, copielegalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fost achitate impozitele si taxele solicitate in lunaanterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.5.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice, pentru obligatiile de plata catrebugetul de stat consolidat (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte ca au fostachitate impozitele si taxele solicitate in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cumodificarile si completarile ulterioare.NOTA-Certificatele prezentat vor prezenta situatia obligatiilor scadente la plata, in luna anteriora celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006-Formular nr.4In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Persoanele responsabile pentru procedura: POPESCU Alexandru - ViceprimarENE Costel-Director Directia EconomicaBALAN Maria-Director Directia JuridicaCORMOS Adrian Director Directia Dezvoltare Urbana, Evidenta si Amenajare UrbanisticaDIACONU Mihai Bogdan - Presedinte al sedintei Consiliului Local Sector 4 care a aprobat Lista de investitii7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr.5 Pentru persoane juridice/fizice romane: 1. Certificat constatator ? valabil la data depunerii ofertelor, in original sau copie cu mentiunea conform cu originalul? emis de oficiul teritorialal Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, din care trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.In situatia in care ofertantul clasat pe locul I a prezentat certificatul constatator in copie, i se va solicita originalul sau copia legalizata, inaintede transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1.un certificat, in traducere certificata, de la registrul in care este inmatriculat, in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, care sa atesteexistenta societatii ? original sau copie legalizata.2.actul constitutiv ofertantului in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, daca sunt continute in documente separate, impreuna cutoate modificarile acestor documente, in traducere certificata ? original sau copie legalizata; din acestea trebuie sa rezulte ca desfasoara activitati conforme procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, cel putin 1.090.000 lei. Pentruechivalenta se va tine cont de cursul mediu anual, leu/euro, comunicat deBNR/BCE. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinteacest indicator (cumulul valorilor se compara cu cerinta minima).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara sa fie de cel putin 545.000 lei - valoarea cumulata a serviciilor prestate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie cel putin la fel cu valoarea serviciilor ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit; Dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara se va face prin prezentarea de copii relevante dinurmatoarelor documente: - contracte de servicii, avand ca obiect servicii similare celor supuse prezentei proceduri de achizitie(servicii de gestionare a proiectelor de reabilitare termica imobile de locuinte si servici de supraveghere a lucrarilor de reabilitare termica a imobilelor de locuinte existente)., Resurse umane -cel putin 1 cu calif. de manager de proiect -inginer de cantitati-cel putin 1 cu studii superioare in domeniul constructiilor, experienta specifica in cel putin un proiect similar.-inginer planificare si control proiecte - cel putin 1 - inginer planificare si control proiecte (personalul trebuiesa aiba experienta specifica in cel putin 1 proiect similar)-cel putin (cinci) persoane autorizate, ca diriginti de santier in domeniul constructii civile cu categ. de importanta a cladirii cel putin C;
-cel putin (doua) persoane autorizate, ca diriginti de santier in domeniul instalatii pentru constructii- instalatii sanitare si termo-ventilatie, instalatii electrice si instalatii de gaze, copii diplome si atestate, copii autor. dirig.santier, emis de ICS, valab. la data depunerii oferte, fisa aptitudini pt. lucrul la inaltime.;Decl. efect mediu anual personal angajat /3 ani (form nr. 9); CV-uri pers. raspund de indep. contract (anexa 1 la form.9), cu declar. de disponib.(anexa 2 Standarde de asigurare a calitatii.Certificatul SR EN ISO 9001/2008, sauechivalent, privind Sistemul de management al calitatii (copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor, Standard de calitate referitoare la mediu.Certificatul SR EN ISO14001/2005, sau echivalent, privind sistemul de management de mediupentru activitatile ce fac obiectul contractului(copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?), valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 08:09