Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de gestionare a relatiilor cu grupul tinta (servicii de informare, instruire si consiliere profesionala) in cadrul proiectului POSDRU/82/5.1/S/58276


Detaliu pentru invitatia numarul 329497
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Piatra Neamt
Numar invitatie: 329497/13.06.2012
Denumire contract: Servicii de gestionare a relatiilor cu grupul tinta (servicii de informare, instruire si consiliere profesionala) in cadrul proiectului POSDRU/82/5.1/S/58276
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Piatra NeamtCod fiscal: 2612790, Adresa: Str. Stefan cel Mare, nr. 8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Telefon: 0233218991, Fax: 0233215374
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamt, jud.. Neamt, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: RO-610101, telefon: +40 233218991, fax: +40 233215374, persoana de contact: Neculai Munteanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Piatra Neamt, Str. Stefan cel Mare, Nr.6-8, Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de gestionare a relatiilor cu grupul tinta (servicii de informare, instruire si consiliere profesionala) in cadrul proiectului POSDRU/82/5.1/S/58276
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitionarea de servicii de gestionare a relatiilor cu grupul tinta (servicii de informare, instruire si consiliere profesionala) pentru un numar de 281 de persoane in cadrul proiectului « Instrumente strategice pentru ocupare in industria turismului »POSDRU/82/5.1/S/58276.
II.1.6) CPV: 85312300-2 - Servicii de orientare si de consultanta profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1%din valoarea estimata, 1.240 lei. Valabilitate :90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei. Se constituie prin :1) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , in original.Scrisoare de garantie bancara ? Formular nr.112) OP in contul RO82TREZ4915006XXX000150 ? Trezoreria Piatra Neamt, cod fiscal 2612790.3) Numerar la casieria autoritatii contractante. Pt. IMM se completeaza declaratia ? formularul nr.14 si se achita 50% din cuantumul precizat. Restituirea garantiei de participare ? formular nr.17 . In cazul depunerii de contestatii, se aplica prevederile art.278¹*) alin.1, lit.a din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse la sedinta de deschidere. Conform art.278¹*) alin.(1) lit.a)din OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia, aut.contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie - 10 % ( exprimata procentual ) din pretul contractului fara TVA;
- mod de constituire : ? Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie irevocabil si neconditionat, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din H.G.R. nr. 925/2006 (Formular nr. 19) Constituirea garantiei de buna executie se face in perioada de valabilitate a ofertei, dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. In caz contrar, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, sau? Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in conformitate cu Formularul nr.3.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialecatre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale invigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca graveprejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentruo fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Nota: Formularul Nr.3 va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Angajamentul desustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006. Un model de angajament a fost inclus in sectiunea ?Formulare? ? Anexa Nr.19 si Anexa Nr.20.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr.3BIncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pt atribuirea prezentului contract.3.Certificate fiscaleSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la cel local: se va prezenta Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice, pentru luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea« conform cu originalul » emis de Administratia Finantelor Publice.Certificat fiscal emis de organul de administrare fiscala de pe raza unitatii administrativ teritoriale unde ofertantul are sediul social, privind situatia obligatiilor scadente la bugetul local.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Se solicita completareaFormularului Nr.15.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 /O.U.G.nr.34/2006 (evitarea conflictului de interese)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.Se solicita completarea Formularului Nr.2Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: ing.Gheorghe Stefan, ing.Ana Monda, ing.Dragos Chitic, ec.Bogdan Puscasu, ec. Dorina Staicu.Comisia de evaluare: Viorica Nedelcu ? presedinte, Elena Boengiu, Oana Tian, Anca Chiuariu, Gavrilut Sebastiana. Membri de rezerva: Mariana Lefter, Lucica Popirda, Cristina Morosan.Aceasta cerinta se aplica si tert-ului sustinator conform OUG nr.34/2006 modificata si completata prin Legea nr. 279/2011.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta : Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura se realizeaza in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular nr.57. Informatii privind asocierea/asociatii: Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere (Formularul nr.9B) din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei; liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului, inclusiv pentru platile catre ceilalti asociati;
-partea/partile din contract (valoric si procent din valoarea contractului) ce urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Modificarea numelui, a cotei de participare sau a liderului nu se vor face pe perioada contractului fara aprobarea in scris a achizitorului. Liderul asociatiei va fi autorizat sa-si asume angajamente si va primi instructiuni pe toata perioada de derulare a contractului de la coordonatorul de proiect.Acordul de asociere trebuie sa stipuleze ca toti asociatii sunt obligati sa ramina in Asociatie pe toata durata contractului si se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia in procedura de atribuire.Nota: a)In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor.b) Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati, prin luarea in considerare a tuturor resurselor asociatilor, in conformitate cu art. 186 alin.(3) si art.190 alin.(3) din OUG nr.34/2006.Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de inregistrare, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat.Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii, pina la data incheierii contractului, in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.NOTA: Criteriile de calificare privind situatia personala trebuie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte criterii de calificare privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In cazul asocierii dintre doi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau alt document edificator echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Din certificat trebuie sa rezulte ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.2.Alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Certificat de acreditare ca furnizor de servicii de stimulare a fortei de munca, pentru prestarea de servicii de informare si consiliere, emis de MMFPS -ANOFM, conform HG277/2002privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii de specialitate pentru stimularea ocuparii fortei de munca.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Informatii generale, b)Bilantul la 31.12.2011, insotit de anexele explicative, sau extras din bilant, vizat si inregistrat de organele competente, in copie lizibila cu mentiunea conform cuoriginalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista principalelor serviciiSesolicita o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor prestari de serviciiefectuate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade deprestare , beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta cel putin un document/parti din contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirmeprestarea de serviciisimilare obiectului procedurii., b) Informatii privind personalulde specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Se solicita o declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul de specialitateutilizat in cadrul proiectului.Se va prezenta o declaratie de acceptare (un angajament de participare a persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului) daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoane., b1)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (acte de studii, diplome, CV-uri)- participarea personalului responsabil in cel putin un proiect similar cu obiectul contractuluiPersonalul implicat trebuie sa aiba studii universitare de psihologie, sociologie, pedagogie, asistenta sociala, drept sau alte tipuri de studii superioare de lunga durata cu perfectionare in domeniu, cuexperienta de minim 3 aniin activitatea de consiliere profesionala. Prestatorul va asigura minim 3 consilieri de orientare profesionala si minim 2 persoane pentru activitati administrative si de organizare (responsabil program si personal administrativ), c)Informatii privind echipamentele si dotarile de specialitate detinute, d)Informatii privind subcontractantii, e)Informatii privind insusirea contractuluiContractul va fi completatcorespunzator cu toateinformatiile solicitate, conform Formularului anexat, si insusit de reprezentantul operatorului economic, imputernicit sa semneze oferta si sa angajeze ofertantul in procedura de achizitie pentru atribuirea contractului respectiv. Se solicita certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de asigurare a managementului calitatii pentru activitati relevante contractului supus procedurii de achizitie : SR EN ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro Documentatia de atribuire nr.42583
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.06.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer