Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A. , prestate de terti


Detaliu pentru invitatia numarul 279504
Autoritate contractanta
Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.
Cod de identificare fiscala: RO 17730816
Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov
Telefon: 0368405401
Fax: 0368405403
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A. , prestate de terti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A.CPV 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.02.2011 16:13
Data limita de depunere a ofertelor: 03.03.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A. Brasov, str. Panselutelornr.23 Bloc 1 Cod postal 500419
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.03.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A. Brasov, str. Panselutelornr.23 Bloc 1 Cod postal 500419
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere CAEN 0210)
Valoare estimata: 208, 924 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ( formular 12A, 12 B) 2.Fisa informatii generale3. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data deschiderii ofertelor (original )4. Ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competente, alte doc. financiare5.Lista principalelor prestari similare realizate in ultimii 3 ani6.Declaratie pe propria raspundere privind dotari specifice, utilaje , echipamente ? Formular 12H7. Declaratie priv. asigurarea cu personal8. Declaratie privind respectarea regulilor obligatorii pt. conditiile de munca, protectia muncii, protectia mediului9. Angajament ferm , sustinere capacitate financiara si/sau tehnica(daca e cazul)10.Atestare conf. Ordin MMP nr. 718/201011.Garantia de participare in valoare de 2000de lei.
Publicata in SEAP. Atasata prezentei invitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer