Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti


Detaliu pentru invitatia numarul 329167
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.
Numar invitatie: 329167/11.06.2012
Denumire contract: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403, persoana de contact: Mihai Zup
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de gestionare fond forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., pentru anul 2012, prestate de terti.Categoriile de lucrari, stuctura acestora, cantittatile ?volumele si termenele de realizare sunt prevazute in caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractuluipana la 31.12.2012 este de :192963, 88 RON ( val. fara TVA). Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 6 (3) din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) CPV: 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 234, 023 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant: Se va completa formularulF1-Informatii generale de catre ofertantul principal, asociati sau subcontractanticu mai mult de 10%din valoarea contractului, dupa caz.Declaratie privind eligibilitatea- completarea si prezentarea formularului F2- Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG mr 34 /2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ( in caz contrar vor fi exclusi din procedura).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere , se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrativesau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - completarea si prezentarea Formularului F 3-privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane; .- prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul local, din luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original / copie legalizata/ copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul, pentru pers. juridice romane.- persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente, pentru demonstrarea faptului ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din ordonanta.Nota: Documentele prezentate de persoanele juridice strainevor fi prezentate in original sau copie legalizata. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana si legalizata.- prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? conf. Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Formular F 4- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ?se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: ing. Olteanu Dan Viciu ?director, ec. Zup Mihai ? director economic, ing. Cojanu Ciprian ? Comp. Fond forestier, ec. Sereteanu Floarea ? Comp. Proiecte de dezvoltare-achizitii publice, jr. Crit Maria Nicoleta ? Comp. Juridic.Consiliul de administratie: Jr. Vartic Maria, Prof. Nicolescu Valeriu Norocel , Prof. Abrudan Ioan Vasile , Chitac Georgeta.Formular F 5Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta obligatorieOfertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptulde a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Documente : -Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie atestat sa efectueze lucrari in domeniul silvic, conform prevederilor Normelor metodologiceaprobate prin Ordinul Ministrului Mediului si Padurilor Nr. 718/2010.Document : Cerificat de atestare emis in baza Ordinului Ministrului Mediului si Padurilor Nr. 718/2010, in oricare din formele original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota: In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri in domeniul serviciilor de gestionare a padurilor, peultimii 3 ani, de cel putin valoarea max. estimata a contractului - 234.023 RON , pentru a dovedi capacitatea ofertantului de a sustine finantarea serviciilor acestora, asigurand garantia executarii lor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: UtilajeOfertantul trebuie sa detinautilaje si echipamente specifice pentru realizarea lucrarilor silvice( min. 10 fierastraie mecanice ), precum si mijloace de transportmateriale si personal (min. 2 )si posibilitati de cazare ( vagon de dormit sau echivalent) a muncitorilor, pentru activitate continua in zonele izolate, PersonalOfertantul trebuie sa dispuna de o echipa de cel putin 12 muncitori calificati pentru lucrarile silvice solicitateside cel putin un specialist cu studii medii silvice pentru coordonare, cerinta impusapentrurealizarea la termenele solicitate si de calitate corespunzatoare a lucrarilor silvice., -sustinerea capacitatii economice si/sau tehnice conf. OUG 34/2006 art. 186, 190.(dupa caz).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP , atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer