Achizitie publica - Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti
Detaliu pentru invitatia numarul 345907
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345907/25.04.2013
Denumire contract: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Kronstadt R.A.Cod fiscal: RO 17730816, Adresa: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Telefon: 0368405401, Fax: 0368405403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania, cod postal: 500419, telefon: +40 368405401, fax: +40 368405403, persoana de contact: Mihai Zup
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Panselutelor nr. 23 bl.1, Brasov, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de gestionare fond forestier administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de gestionare fond forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., pentru anul 2013, prestate de terti.Categoriile de lucrari, stuctura acestora, cantittatile ?volumele si termenele de realizare sunt prevazute in caietul de sarcini.Valoarea estimata a contractuluipana la 31.12.2013 este de :335784 RON ( val. fara TVA). Autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 6 (3) din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.Optiuni: Se vor aplica prevederile art. 6 (3) din HG 925/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 77231000-8 - Servicii de gestionare a padurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 335, 784 - 432, 810 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie in temeiul art. 43.1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu respectarea prevederilor art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare , sia art. 278-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?cuantumul garantiei de participare- 6.000 RON.? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. (60 de zile).?modalitatea de constituire : conf. prevederilorart. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si depunerea la casierie a garantiei in numerar. Cont bancar autoritate contractanta : Cont IBAN: RO03BTRL00801202I33290XX, deschis la Banca Transilvania Brasov-Ofertantii care se incadreaza in cat. IMM conf. OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GP in cuantum redus cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra mediede afaceri in domeniul serviciilor de gestionare a padurilor, peultimii 3 ani, de cel putin 400.000 RON , pentru a dovedi capacitatea ofertantului de a sustine finantarea serviciilor acestora, asigurand garantia executarii lor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sustinerea capacitatii economice si/sau tehnice conf. OUG 34/2006 art. 186, 190.(dupa caz)., PersonalOfertantul trebuie sa dispuna de o echipa de cel putin 15 muncitori calificati pentru lucrarile silvice solicitateside cel putin un specialist cu studii medii silvice pentru coordonare, cerinta impusapentrurealizarea la termenele solicitate si de calitate corespunzatoare a lucrarilor silvice., UtilajeOfertantul trebuie sa detinautilaje si echipamente specifice pentru realizarea lucrarilor silvice( min. 15 fierastraie mecanice ), precum si mijloace de transportmateriale si personal (min. 2 )si posibilitati de cazare ( vagon de dormit sau echivalent) a muncitorilor, pentru activitate continua in zonele izolatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 14:21