Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de hranire pentru persoane private de libertate?? aflate in arestul I.P.J. Calarasi


Detaliu pentru invitatia numarul 357035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN CALARASI
Numar invitatie: 357035/22.01.2014
Denumire contract: , ,Servicii de hranire pentru persoane private de libertate?? aflate in arestul I.P.J. Calarasi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE JUDETEAN CALARASICod fiscal: 3797115, Adresa: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Telefon: +40 0242306231, Fax: +40 0242318123
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Romania, cod postal: 910005, telefon: +40 0242306231, fax: +40 0242318123, persoana de contact: BLAJAN ADRIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. REPUBLICIINR. 44A, Calarasi, Romania, cod postal: 910005, telefon: +40 0242306231, fax: +40 0242318123, persoana de contact: BLAJAN ADRIAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de hranire pentru persoane private de libertate?? aflate in arestul I.P.J. Calarasi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectivul general il reprezinta achizitia de ?Servicii de hranire pentru persoane private de libertate?? aflate in arestul I.P.J. Calarasi
II.1.6) CPV: 55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 994.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie astfel: lotul1-2.401, 70 lei;lotul2-179, 25 lei;lotul3-19, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari, care va fi prezentata in original, eliberata/eliberat conform F.11;prin virament bancar in contul I.P.J. Calarasi RO53TREZ2015005XXX000175 deschis la Trezoreria Calarasi. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, trebuie sa se faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria AC, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Pentru IMM-uri garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din HG nr. 925/2006.Garantia de participare va fi retinuta, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat cea romana va fi prezentata in original si va fi insotitadetraducereaautorizata in limba romana.Curs de schimb pentru care se determina echivalenta lei/euro este cel comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se solicita constituirea garantiei de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat. Garantia de buna executie se poate constitui in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din HG 925/2006, conform modelului din formularul nr. 10. In acest caz, documentul de constituire a garantiei de buna executie va fi prezentat in original autoritatii contractante in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se mai poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate (pana la concurenta sumei ce reprezinta 5% din valoarea contractului fara TVA), caz in care prestatorul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea caruia se afla prestatorul, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea primului contract subsecvent. In acest caz prestatorul are obligatia de a depune initial o suma care nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii acestora. In termenul celor 5 zile lucratoare de la semnarea fiecarui contract subsecvent, prestatorul va remite achizitorului un exemplar al extrasului de cont, aferent depunerii initiale de 0, 5%, vizat de unitatea de trezorerie la care acesta este deschis. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului subsecvent pentru care aceasta se constituie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu F.12A.2. Certificate constatatoare, in original, copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Financiara, ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.3. Se solicita prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a cazierului fiscal si cel judiciar al ofertantului, precum si cazierul judiciar al administratorului legal al ofertantuluiNOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12B.5. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu F.12C.6. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului ANRMAP nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu F.12E.7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu F.12J.- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Costache Ionel, Chirica Costel, Nicolae Ion, Clipcea Gigi, Miu Cornel, Tanase Cristina, Baicu Stefan, Blajan Adrian.NOTA: 1. Ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 precum si la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie. De asemenea mentionam faptul ca subcontractantii au obligatia prezentarii declaratiei privind conflictul de interese.2. Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii/asociatii/tertii sustinatori care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, iar informatiile prezentate in cadrul acestui certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor sau comercializarea produselor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.Se solicita prezentarea in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a documentului de inregistrare sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor emis de Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor de care apartine ofertantul, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui A.N.S.V.S.A. nr. 111/2008 cu modificarile si completarile ulterioareNOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.NOTA: Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea de servicii care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Documente contabilecare sa prezinte situatia financiara a ofertantului aferenta anilor2011, 2012, 2013 din care rezulta cifra de afaceri globala (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, scrisori de bonitate din partea bancilor etc.), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Documentele trebuie prezentate in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?., 2. Fisa de informatii generale aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati (2011, 2012 si 2013) se va completa in conformitate cu F.20.NOTA: Pentru a fi considerat calificat operatorul economic trebuie sa faca dovada unui nivel minim al cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2012 si 2013) de minim 519.998, 78 lei (fara TVA)., NOTA.I: Cap.eco-fin. a op.eco. poate fi sustinuta si de o alta pers., indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op.eco. si pers.respectiva.Op.eco. are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca ii va pune la dispozitie resursele financiare invocate.In aceasta situatie trebuie sa se prezinte F.12A, F.12B, certif.atest.fiscala, certif.impozite si taxe locale si F.12J din partea pers. care sustine cap.eco-fin. a op.eco.Pers. ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si art. 181 alin. a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara (lista cu principalele prestari de servicii aferente ultimilor 3 ani anteriori datei limita de depunere a ofertelor) se va completa in conformitate cu F.12D cu anexa.NOTA: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine o experienta similara prin prezentarea unuia sau mai multor contracte de prestari de servicii similare, realizate in ultimii 3 ani incepand cu data limita a ofertelor, in cadrul carora a desfasurat activitati de catering prin care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de cel putin 259.994, 39 lei.Contractele respective se vor prezenta semnate si stampilate de catre ofertant, pe proprie raspundere, cu mentiunea ?conform cu originalul?., 2. Informatii privindpersonalul implicat in indeplinirea acordului cadru Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale ? SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.NOTA: Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2014 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer