Achizitie publica - Servicii de iluminat festiv pentru sarbatorile de iarna din Municipiul Satu Mare pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 354440
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354440/07.10.2013
Denumire contract: Servicii de iluminat festiv pentru sarbatorile de iarna din Municipiul Satu Mare pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Satu MareCod fiscal: 4038806, Adresa: P-ta 25 Octombrie nr.1, Satu Mare, Telefon: +40 261807517, Fax: +40 261807510
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Satu Mare - Registratura(camera11), Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, Romania, cod postal: 440026.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Satu Mare - Sala de licitatii, Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de iluminat festiv pentru sarbatorile de iarna din Municipiul Satu Mare pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de iluminat festiv pentru sarbatorile de iarna vor fi realizate prin montarea echipamentelor de iluminat la locatiile aflate pe raza municipiului Satu Mare prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 51110000-6 - Servicii de instalare a echipamentului electric (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 318, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum g.p 6366 lei.Data la care se va face echiv. g.p. din lei in alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Banca al carei curs va fi luat in considerare este BNR.2.Cf.art.85, lit b)din HG925/2006, per.de valab.a g. p.va fi cel putin egala cu per.de valab.a ofertei, adica de 90 zile, de la data limita de dep.a ofert.indicata in invitatia de particip public.in SEAP pt. prez. procedura.3.Cf art.86, alin.(1), din HG 925/2006 actualiz, g.p. se va constitui prin virament bancar sau prin instrument de garantare.Instrument. de garantare vor fi emise, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu coresp in Romania, ori de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prez. in orig., -sa contina in clar denum. autorit. contractante in fav. careia s-a constituit, -sa faca referire expresa la proced. organizata de autorit contractanta, -sa fie constituit in cuantumul sumei fixe precizata in doc de atrib., -sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituit, care trebuie sa coresp cu cea inscrisa in docum., -sa prevada mod de executare a platii g. p., respectiv, conditionat sau neconditionat.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Contul pt. g.p.al Mun SM este: RO46TREZ5465006XXX000201 deschis la Trez Satu Mare, iar codul CUI: 4038806.Cf art.86, alin.(6), din HG925/2006 g.p. trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data si ora stabilita pt. deschid. ofert. indicate in invit.de particip publicat in SEAP.4.Retinerea g.p.se va face in conform cu prev. legale in domen. achizit. publice. Cuantumul g.p.care se va retine in cond prev. la 278^1 din OUG 34/2006 este cf prev.art. 278^1, alin.(1), lit.a) din OUG 34/2006 actualiz.5.In caz incadrarii in categoria IMM, ofertantii vor benef de prev.art.16 alin.(2)din Leg.346/2004 actualiz si vor prez declaratia potriv. Anexei 1 la Leg.346/2004 actualiz.
Garantie de buna executie
1)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.2)Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90, alin.(1) si alin.(3)din HG 925/2006. In cazul incadrarii in categ.IMM, ofertantii vor beneficia de prev.art.16 alin.(2)din Lg.346/2004actualiz si vor prezenta declaratia potriv. Anexei 1 din. Lg.346/2004 actualiz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Form.1 din fisierul "Form."al Documentatiei de atribuire).Potrivit prevederilor Ordinului ANRMAP nr.314/2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prin care certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, certificatul va fi prezentat fie in numele asocierii, caz in care va fi semnat si stampilat de catre toti operatorii economici ce fac parte din asociere, fie in nume propriu de catre fiecare operator economic care face parte din asociere. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin. (3), din Ordinul 509/2011.2)Declaratia privind eligibilitatea (conform Formularului 12A din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire).Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011.3)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (conform Formularului 12B ? pentru ofertant/ofertant asociat si respectiv daca e cazul conform Formularului 12B^1 ? pentru tert sustinator, potrivit modelelor formularelor din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In situatia in care ofertantul prezinta tert sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d).din OUG 34/2006. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul509/2011.4)Declaratia privind calitatea de participant la procedura (conform Formularului 12C din fisierul "Form." al Documentatiei de atribuire). Declaratia privind calitatea de participant la procedura va fi prezentat in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul509/2011.5)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidate al statului, prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/operatorul economic, nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor. In caz in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op.ec., pot depune a declaratie pe proprie raspundere potr. art.11 alin(4) din H.G. nr.925/2006.6)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/operatorul economic, nu are datorii scadente la nivelul celei de-a doua luni anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere ofertelor. In caz in care procedura de emitere a acestor certificate nu permit confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, op.ec., pot depune a declaratie pe proprie raspundere potr.art.11 alin(4) din H.G.nr.925/2006.7)Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/ 2006, art. 90 si art. 93 din Legea 161/2003 (conform Formularului D din fisierul ?Formulare? al Documentatiei de atribuire). Declaratia in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art.90 si art. 93 din Legea 161/2003 va fi prezentata pentru ofertant, ofertant asociat, subcontractant si tert sustinator. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 si art. 90 si 93 din Legea 161/2003 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/ 2006, art.90 si art.93 din Legea 161/2003 va fi prezentata in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar: Dr. Coica Costel Dorel, Viceprimari: Papici Marcela Anamaria, Roca Radu Tiberiu Consilieri locali: Albu Adrian, Ardelean Octavian Iulian, Ardelean Radu Ovidiu, Bancea Valeriu Petru, Butka Gergely Norbert, Fanea Dumitru, Fogel Vasile, Iura Florin Horatiu, Leitner Istvan Atilla, Kiss Iosif, Lang Ladislau, Magyar Lorand Balint, Masculic Csaba, Micle Adrian, Nits Janos, Pop Ioan, Ratiu Cosmin Constantin, Rogoz Manuela Bianca, Roman Radu Adrian, Szocs Peter Levente, Suta Nicolae Francisc; Secretar- Suciu Mariana, Dir.Economic ? Ursu Lucica; Sef Serviciul Juridic Contencios Arhiva- Racolta Mihaela , CFP ? Ratiu Anca Amalia; Sef Birou Achizitii Publice?Manoliu Mihaela Cristina; Administrator public - Babut Domuta Dan;Sef Serviciul administrare domeniu public si privat, servicii publice-Munteanu Tantas Gheorghe Grigore; Comisia de evaluare (inclusiv membrii de rezerva): Administrator public - Babut Domuta Dan;Sef Serviciul administrare domeniu public si privat, servicii publice-Munteanu Tantas Gheorghe Grigore; Consilier SADPPSP ? Pop Sorin; Consilier SADPPSP ?Ciulean Oana; Consilier SADPPSP- China Florica Anuca; Sef Birou Achizitii Publice ?Manoliu Mihaela Cristina, Consilier Biroul achizitii publice- Szilagyi Andrea, Consilier Biroul achizitii publice ? Negru Angelica , Consilier Biroul achizitii publice ? Mare Daniela Claudia; Consilier Biroul achizitii publice ? Biris Gavril Florin; Consilier Biroul achizitii publice- Caras Antonela ; Consilier Biroul achizitii publice- Luca Ioan.Pentru situatia participarii la procedura cu oferta comuna, toate documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de fiecare dintre ofertantii asociati. 1.Ptr.pers.jur.romane: Cert.constat.emis de Of.Nat.al Reg.Comert, in orig./copie legal/copie liz. cert.?conf.cu orig?, cu obiect de activitate in dom.care face obiectul contractului.Informatiile precizate in cert.const.trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unui grup de oper.econ.care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca asociatii au ca domenii de activitate cele cu codul corespunzator pentru partea din contract pe care o realizeaza. Tertul nu poate sustine un operator economic ofertant cu codul sau CAEN, din considerentul ca un cod CAEN ii apartine in nume propriu.Nota: Aut.contract.va solicita, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata(in cazul in care acesta a prezentat in cadrul ofertei documentul in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?).Numai pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, cu obiect de activitate in domeniul care face obiectul contractului in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.2. Atestat ANRE de tip C2A, pentru executarea de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4KV-20KV si pentru posturi de transformare cu tensiunea superioara de cel mult 20KV, sau un atestat superior acestuia, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, si sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Intrucat potrivit Ordinului ANRE nr. 23/2013, la cap.VI, art.12 e specificat ca se supun atestarii activitatile de ?atestat de tip C2A- executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV - 20 kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV?, avand in vedere ca obiectul contractului il constituie doar acest tip de activitati/servicii pentru care se impune atestat, in situatia participarii la procedura cu oferta comuna, in cazul in care fiecare dintre asociati presteaza o parte din serviciile/activitatiilecare fac obiectul contractului de achizitie publica, cerinta se considera indeplinita, daca fiecare dintre acestia detine atestatul solicitat.Justificare: Acte normative care impun obligatia prezentarii atestatului respectiv: Ordin ANRE nr.23/2013 Cap.VI, art.12, actualizat, privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic;
- Cod ANRE 54.1.207.0.01.22/12/05;Legea energiei electrice si a gazelor naturale nr.123/2012; HG nr. 90/2008 pentru aprobareaRegulamentului privind racordarea utilizatorilor la retele electrice de interes public.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.EXPERIENTA SIMILARA : CERINTA MINIMA: Ofertantul va face dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare, in valoare cumulata de minim 300.000, 00 lei fara TVA. In vederea indeplinirii acestui nivel minim impus, se va solicita: -Lista principalelor servcii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin 1 contract sau mai multe contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 300.000, 00 lei fara TVA, potrivit Formularul 12E din fis.?Formulare? al Documentatiei de atribuire;
- FORMULARUL T din fisierul ?FORMULARE? al Documentatiei de atribuire, in care se vor indica/cuprinde doar acele servicii similare, cu care ofertantul considera ca isi indelineste cerinta privind servicii similare prestate in ultimi3 ani, prin cel putin 1 contract sau mai multe contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 300.000, 00 lei fara TVA, insotit de certificate sau documente emise sau contrasemnate de o autoritate, ori de catre clientul privat beneficiar, in copie lizibila cu men.?conf. cu origin."In cazul in care ofertantul nu a fost singurul prestator al serviciilor (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul? documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de servicii prestate de ofertant. In acest caz din documentele doveditoare prezentate trebuie sa reiasa ca valoarea aferenta partii de servicii prestate de ofertant este de minim 300.000 lei fara TVA.Pentru echivalenta leu/alta valuta se va tine cont de cursul mediul anual leu/alta valuta, comunicat de BNR.Se solicita aceasta cerinta intrucat avand in vedere complexitatea serviciilor si volumul acestora, se impune in vederea asigurarii parametrilor calitativi prevazuti de Legea energiei electrice nr.13/2007; HG nr.90/2008 pentru aprobarea Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retele electrice de interes public, ca prestareaacestor servicii sa fie realizata de catre operatori economici cu experienta similara.S-a stabilit aceasta valoare, avandu-se in vedere faptul ca potrivit art.9 litera a) din H.G. 925/2006, actualizata, suma valorilor serviciilor prestate, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, nu pot/poate sa fie stabilite mai mari decat valoarea serviciilor ce vor fi prestatein baza contractului care urmeaza sa fie atribuit., II. INFOMATII SUBCONTRACTANTI: Se solicita prezentarea de informatii privind subcontractantii, referitor la partea/partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/ acestora, acordul de subcontractare a acestuia/acestora.In acest sens se va prezenta Declaratia potrivit Form.12G din fisierul?Formulare? al Documentatiei de atribuire.Pentru subcontractant/subcontractanti se vor mai prezenta: Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, art.90 si art.93 din Legea 161/2003(conform Formularului D din fis ?Formulare? al Documentatiei de atribuire)si acordul de subcontractare. Formularele 12G, Formarul D si Acordul de subcontractare vor fi prezentate in original in conformitate cu prevederilor art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011., III.INFORMATII PRIVIND ASOCIEREA (daca e cazul): Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizaze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta solicita legalizarea asocieriinumai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, iar Acordul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante la data semnarii contractului. Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere prezentat in original, in care sa se mentioneze cel putin urmatoarele: - ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului;
-ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor; -atat pe parcursul derularii procedurii cat si in cazul desemnarii ca si castigator pe parcursul executiei contractului liderul este responsabil in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului;
-se va indica obligatoriu partile, respectiv categoriile de servicii care urmeaza a fi prestate de fiecare dintre asociati in parte.Acordul de asociere se va prezenta in original in conformitate cu prevederile art.5, alin.(3), din Ordinul 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 12:12