Achizitie publica - Servicii de imprumut bancar pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului ICHAT
Detaliu pentru invitatia numarul 346501
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346501/10.05.2013
Denumire contract: Servicii de imprumut bancar pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului ICHAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj NapocaCod fiscal: 4288381, Adresa: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264596384, Fax: +40 264593792
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Manastur nr.3-5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400372, telefon: +40 264596384, fax: +40 264593792, persoana de contact: Alina Oltean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara Cluj Napoca, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de imprumut bancar pentru finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului ICHAT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de acordare a unui credit, sub forma unui plafon de credit (linie de finantare), conform cu Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 559, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei este de 11.180 lei.Pentru garantia constituita intr-o valuta, echivalenta de schimb BNR leu/valuta si se va calcula la o data cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor in contul RO27TREZ2165005XXX006891 Trezoreria Cluj, CUI 4288381 sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 11). Pentru ofertantii incadrati in categoria IMM cuantumul garantiei este stabilit la jumatate in suma de 5.590 lei , cu conditia ca acestia sa prezinte dovada incadrarii in aceasta categorie.In conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4.339 lei. Dovada constituirii va fi prezentata de catre toti ofertantii la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se percepe in cuantum de 10% din valoarea ofertei.Forma de constituire printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta(formularul 19). Pentru constituirea intr-o valuta, echivalenta de schimb BNR leu/valuta se va calcula la data semnarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006-Completarea Formularul 12A de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea Formularului 12B de catre ofertant/ofertant asociat/tert sustinator.In cazul sustinerii de catre un tert, acesta va completa Formularul 12B punctele a), c) si d). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006-Completarea Formularul 12C de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante precum si cele responsabile de derularea si atribuirea contractului sunt: Rector- Doru Pamfil, Prorector-Ioan Rotaru, Prorector-Augustin Vlaic, Prorector-Carmen Socaciu, Prorector-Ioana Pop, Prorector-Andrei Mihalca, Compartiment achizitii-Ioan Dan Lung, Alina Oltean, Dorin Bia, Coodonator Birou Proiecte Europene-Calin Vac, Expert extern cooptat-Av.Vasile Dorin Moisa4.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se prezinta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.5.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)prezentat de catre ofertant/ofertant asociat din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice/fizice straine se prezinta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.6.Declaratie de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea Formularului 12M 1.Pentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .Obiectul contractului trebuie sa aiba orespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Va fi prezentat in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul" . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constator in original / copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi prezentata in favoarea ofertantului, de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.2.Pentru persoanele juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 15:40