Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de imprumut bancar pt finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului Masuri de Management pt situl SCI MARIN NATURA 2000


Detaliu pentru invitatia numarul 333603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Numar invitatie: 333603/13.08.2012
Denumire contract: Servicii de imprumut bancar pt finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului Masuri de Management pt situl SCI MARIN NATURA 2000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara BucurestiCod fiscal: 4602041, Adresa: Bd. Marsti 59, sector 1, Bucuresti, Telefon: 3182564, Fax: 3180296
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Marasti nr.59, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011464, telefon: +40 0213184716, fax: +40 0213184716, persoana de contact: Ing. Oana Gras Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: USAMV Bucuresti, Bdul Marasti nr.59, sector 1, Corp A Rectorat, demisol, Biroul Serviciului Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de imprumut bancar pt finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului Masuri de Management pt situl SCI MARIN NATURA 2000
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de imprumut bancar pt finantarea cheltuielilor de implementare a proiectului Masuri de Management pt situl SCI MARIN NATURA 2000 ROSCI0066 DELTA DUNARII - ZONA MARINA
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.000, 00 lei, dupa caz formular nr. 18Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare - trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa obligatoriu in exteriorul plicului care contine oferta operatorului economic.Pentru operatorii economici care se incadreaza in rindurile IMM in conformitate cu Legea 346/2004 art. 16 lit. b si vor constitui garantia de participare cu reducerea de 50%, se va atasa in exteriorul plicului care contine oferta, declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M.- formular nr. 19.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumulgarantiei de participare se va aplica. Daca unul dintre asociati nu se incadreaza in categoria IMM reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumulgarantiei de participare nuse va aplica.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: conform art.86 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare(scrisoare de garantie bancara, in original ? completarea acesteia se face conform formularului nr.18, ordin de plata confirmat de banca ? original, un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original);Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in situatiile prevazute la art.87 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare si in cazul prevazut la art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.U.S.A.M.V. Bucuresti : cont Trezorerie sector 1 RO66TREZ701504601X000420, CUI - RO4602041
Garantie de buna executie
Forma de constituire a garantieide buna executie: conform cu art.90 din HG 925/2006cu completarile si modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul acestuia fara TVA.Contractantul va transmite autoritatii contractante in termen de maxim 2 zile de la semnarea contractului, dovada constituirii garantiei de buna executie.Constituirea garantiei de buna executie a contractului de servicii se realizeaza in felul urmator : Garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.USAMV cont Trezorerie sector 1 : RO66TREZ701504601X000420, USAMV - CUI - RO4602041.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica- se va prezenta de tertul sustinator(daca este cazul).- Prezentareformular 2.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010) - formular nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ? formular nr. 4.- se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator(daca este cazul).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 -Prezentare formular 5Ofertantul nu trebuie sa fie in una din situatiile descrise in formular 5 - se va prezenta si de tertul sustinator(daca este cazul), pentru lit. a, c1 si d.Atentie!In cazul ofertelor depuse individual cat si de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea acestor oferte din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Informatii privind asociatiiDaca este cazul, completarea formularului nr. 13 ? Acord de asociere- Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta detaliat responsabilitatile si activitatile care vor fi realizate de fiecare membru al asocierii in cadrul acordului sau scrisorii preliminare de asociere.Ofertantul, in cazul in care este formatdintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care ofertantul este o asociere toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Ofertantul/ Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : - Prof. univ. dr. Cimpeanu Sorin Mihai ? Rector- Prof. univ. dr. Dobrescu Niculae ? Prorector- Prof. univ. dr. Stanica Florin ? Prorector- Conf. univ. dr. Stan Vasilica ? Prorector- Conf. univ. dr. Fintineru Gina ? Prorector- Ing. Mariana Postamentel ? Director General Administrativ- Ec. Bragadireanu Ioana ? Director EconomicMembrii comisiei de evaluare a ofertelor: -Presedinte - Ing. Mariana Postamentel-Membru - ec. Ioana Bragadireanu-Membru - Ing. Oana Gras Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice/fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, etc.Cerinta nr. 2- Autorizatie de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?);Pentru persoanele fizice romane - autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sa rezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii (original sau copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?)Pentru persoanele juridice/fizice straine? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Autorizatie de functionare eliberata de organismul de reglementare dintara de domiciliu a ofertantului (traducere autorizata).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Se va prezenta fisa de Informatii generale ? formularul nr. 6din care sa reiasa persoanele de contact, adresa, telefoanele si mail-urile de contact valabile, precum siMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul nr. 9 si Lista cu personalul calificat propus pentru indeplinirea contractului ? formular nr. 10, Cerinta nr. 2Cerinte privind sustinerea economica, tehnica si/sau profesionala conf. art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioarea)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea financiara invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 14.b)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, atunci acest angajament trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare - formular nr. 15.Se vor completa si f, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii? Daca este cazul, completarea formularului 12 ? Lista cuprinzand toti subcontractantii (Formularul ? declaratie privind listasubcontractorilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia), completata de ofertanti.In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora iar la incheierea contractului de achizitie publica (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prindescarcare din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 15:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer