Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de incheiere polite de asigurare RCA cu CASCO forfetar


Detaliu pentru invitatia numarul 322656
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Numar invitatie: 322656/23.03.2012
Denumire contract: Servicii de incheiere polite de asigurare RCA cu CASCO forfetar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATIICod fiscal: 4193079, Adresa: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Telefon: +40 4570155, Fax: +40 4570155
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 214570155, fax: +40 214570155, persoana de contact: Carmen ROMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante din str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 214570155, fax: +40 214570165
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de incheiere polite de asigurare RCA cu CASCO forfetar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord?cadru de servicii pentru incheiere polite de asigurare RCA cu CASCO forfetarpe o perioada de 9 luni, cu un singur operator economic.Lunar se vor incheiacontracte subsecvente cuoperatoruleconomic castigator pentru serviciile licitate in functie de solicitarile aparute in perioada de derulare a acordului?cadru.Valabilitatea politelor de asigurare va fi de 12 luni.
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei pentru participare: 10.700, 00leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?);? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor);? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractante.Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute din OUG nr.34/2006, art. 278 1.Nota: Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
Garantie de buna executie
? cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul fiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formularul nr.18- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari);? prin retineri succesive din sumele datorate, pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea? completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.? prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta ? completare formular C.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ? completare formular DPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: ? Ilie Gabriel ? director? Mihai Cristina ? director adjunct? Carmen Roman ? sef serviciu achizitii? Gheorghe Luminita ? contabil sef? Andronache Raluca ? consilier juridicNota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.a.In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoane juridice/fizice romane ? prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptulca ofertantul nu se afla in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Persoane juridice/fizice straine ? documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original / copie legalizata / copie lizibilacu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o fisa de informatii generaleSolicitat ? Cerinta obligatorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti(dupa caz).Solicitat ? Cerinta obligatorie, Pentru calificare autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa aiba Autorizatia Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor de subscriere a politelor de raspundere civila auto pentru anul 2012Solicitat ? Cerinta obligatorie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru cea mai mica valoare a primei de asigurare cumulata se acorda punctaj maxim. Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula: Vprca = Oferta cea mai mica/Oferta societatii x 70 puncte, unde Vprca este valoarea cumulata a primelor de asigurare (RCA)
CASCO forfetar
30
Descriere: Pentru cea mai mare valoare cumulata a despagubirilor oferite, in mod gratuit - CASCO forfetar, se acorda punctaj maxim. Calculul punctajului se realizeaza cu formula: Vdcf = Oferta societatii / Oferta cea mai mare x 30 puncte, unde Vdcf = valoarea cumulata a despagubirilor oferite, in mod gratuit CASCO forfetar.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer