Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de inchiriere autocisterne


Detaliu pentru invitatia numarul 324143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Numar invitatie: 324143/17.04.2012
Denumire contract: servicii de inchiriere autocisterne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: papurica ovidiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de inchiriere autocisterne
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: inchirierea de autocisterne pentru apa in vederea udarii spatiilor verzi pe care nu sunt amenajate instalatii de irigare
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10656 ron constituita printr-un instrument de garantare, in numerar la casieria unitatii sau prin virament in contul RO59TREZ7065006XXX000135 deschis la Trezoreria Statului sector 6, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Este obligatoriu ca la data si ora deschiderii ofertelor, sumele reprezentand garantia de participare sa se regaseasca in extrasul de cont al achizitorului, in caz contrar oferta va fi respinsa si returnata nedeschisa ofertantului. Ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. Garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile incepand cu data stabilita pentru depunerea ofertei Ofertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de 5328 lei conform art.278^1 din oug 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art.181, declaratie privind calitate de participant, certificat de participare cu oferta independenta, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art.69>1 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art.69>1 sunt: MUGUREL IOAN CRISTEA ? Director General, LAURA TITA - Director General Adjunct, DUMITRU MIHAIUS - Director General Adjunct, STELA SERTU ? Contabil Sef, MARIANA CLAUDIA AMARANDUCAI ? Consilier juridic, OVIDIU PAPURICA ? Presedinte comisie de evaluare, LILIANA COSTEA ? Membru comisie de evaluare, MARIOARA ALEXANDRU - Membru comisie de evaluare. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior). Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente la bugetul de stat sau local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. certificatele vor fi depuse in original, copie legalizata sau copie simpla lizibila cerificata , ,conform cu originalul". Daca ofertantul desemnat castigator a depus unul sau mai multe din aceste documente in copie simpla, autoritatea contractanta are dreptul ca inainte de incheierea acordului cadru sa ii solicite depunerea documentului sau documentelor in original sau copie legalizata. Documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate. Pentru declaratii se vor completa formularele 12A, 12B, 12C, etc. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului. Din acesta trebuie sa reiasa ca obiectul de activitate, principal sau secundar, are corespondent in codul CAEN referitor la obiectul contractului. Daca este cazul, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantului castigator i se va solicita sa depuna acest certificat in copie legalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant. Media cifrelor de afaceri globale pe ultimii 3 ani: minim 683000 RON. Se va completa fisa de informatii generale.Se vor depune bilanturile contabile insotite de confirmarile de depunere la organele fiscale pentru anii 2008, 2009 si 2010, in copii certificate , ,conform cu originalul?. Documentele depuse in alta limba decat limba romana, vor fi insotite obligatoriu de traduceri legalizate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani ofertantul trebuie sa fi derulat cel putin un contract de servicii similare in valoare de minim 341500 lei fara TVA. Se va completa formularul privind principalele prestari de servicii similare din ultimii 3 ani si Fisa de experienta similara, care va fi insotita de un document care sa demonstreze experienta similara: contract in corespondenta cu documentul constatator sau recomandarea avizate de beneficiar (copii legalizate sau copii lizibile certificate , ,Conform cu originalul?, semnate si stampilate). In cazul in care contractul care reprezinta experienta similara cuprinde clauze de confidentialitate, ofertantul va elimina clauzele care fac obiectul confidentialitatii, dar nu si valoarea totala a contractului si perioada de derulare. Se pot depune procese verbale de receptie partiala sau finala si/sau parti relevante din contract., Ofertantul trebuie sa detina cel putin 6 (sase)autocisterne. Se va completa Formularul 12H. Se vor depune documente care sa faca dovada detinerii sub orice forma a acestor utilaje si documente care sa ateste capacitatea acestora sa circule in legalitate pe drumurile publice (certificat de inmatriculare, inspectia tehnica periodica, licente de transport, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, etc)., Ofertantul trebuie sa detina 1 (unu) spatiu pentru parcarea autocisternelor pentru respectarea prevederilor Ordinului Ministrului Transporturilor si Infrastructurii nr.980/2011 cu privire la acest aspect, situat astfel incat sa ii permita sa se prezinte la lucru in termenul de prezentare declarat in oferta tehnica. Se va completa Formularul 12H. Se vor depune documente care sa faca dovada detinerii sub orice forma a acestui spatiu(act de proprietate, contract de inchiriere, contract de comodat, etc.)., Ofertantul trebuie sa detina prin orice forma legala de angajare (contract de munca, contract de colaborare, angajament de colaborare, PFA, etc) cel putin 7 (sapte) conducatori auto categoria C, din care unul de rezerva pentru situatii deosebite (imbolnaviri, demisii, suspendare permis conducere, etc). Se va completa formularul 12I. Se vor depune copii ale documentelor de angajare. Se vor depune documentele de calificare ale acestora, in copie certificata , ,conform cu originalul" (permis de conducere, carte de identitate, documente de angajare, etc)., Ofertantul trebuie sa declare eventualii subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit in seap la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 20:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer