Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INCHIRIERE AUTOTURISME CU SOFER SI FARA SOFER


Detaliu pentru invitatia numarul 320276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 320276/16.02.2012
Denumire contract: SERVICII DE INCHIRIERE AUTOTURISME CU SOFER SI FARA SOFER
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: EXPLOATAREA DE CARIERA BERBESTI, LOC. BERBESTI, STR.PRINCIPALA, NR.1, BERBESTI, Romania, cod postal: 247030, telefon: +40 374173097, fax: +40 250869338, persoana de contact: Departament Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: LOC.BERBESTI, EXPLOATAREA DE CARIERA BERBESTI, DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE - SALA DE LICITATII (ET.II)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INCHIRIERE AUTOTURISME CU SOFER SI FARA SOFER
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE INCHIRIERE AUTOTURISME PENTRU TRANSPORTUL IN INTERESUL SERVICIULUI A SALARIATILOR CU FUNCTII DE SI DIN CONDUCERE DIN CADRUL E.C.BERBESTI, IN VEDEREA COORDONARII PROCESULUI DE PRODUCTIE
II.1.6) CPV: 60171000-7 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 1400lei.Val.ce se retine, conf.art.278^1, alin.(1)din OUG34/2006, e de 750.1lei.Per.de valab.a gar.de part.: 90de zile de la data lim.pt.dep.ofert.Gar.de part.e irevoc.si se va constit.in lei, astfel: a)Instr.de gar.emis in cond.leg.de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prez.in orig., in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.conf.formular nr.11);b)Virament bancar in contul A.C.(RO31RZBR0000060012479370-la Raiffeisen Bank).A.C.este de acord si cu constit.gar.de part.prin dep.la casieria unit. a unui ord.de plata sau a unei file CEC, cu cond.confirm.de catre banca pana la data deschid.ofert., ori numerar. Ofert.care nu sunt insotite de dov.constit.gar.de part.vor fi respinse si returnate conf.art.33, alin.(3), lit.b)din HG 925/2006.Dov.constit.gar.de part.se va atasa pe plic, alaturi de scris.de inaint., originalul fiind inclus in plic sau putand fi prez.de catre repr.imputerniciti ai op.ec.la desch.sedintei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garant.de buna executie este de 10% din val.contractului, fara TVA( 5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii; daca oferta este prezentata de catre o asociatie cu lider desemnat, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate IMM ? urilor numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt IMM-uri ).Modul de constituire a garant.de buna executie: - Printr ? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? formular nr. 19-Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ( art. 90, alin 3 din HG 925/2006 actualizata prin HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea , neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 - Se va prezenta formularul nr. 12 A.Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta?formular model nr.12B.Cerinta nr.3: Declaratie conform ordinului nr.314 din 12.10.2010 emis de ANRMAP-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat de participarea la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin 314/12.10.2010 Se va prezenta ? formular model 2B.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG34/2006-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 ? formular modelPersoanele din cadrul autoritatii contractante, cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Cumpanasoiu Milorad, Murgu Grigore, Ursarescu Ovidiu, Baros Dumitru, Benegui Iustin, Ogrezeanu Eugen, Moldoveanu Felix.Cerinta nr.5: Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Toate informatiile prezentate in oferta, vor fi confirmate de conducatorul (directorul, administratorul) operatorului economic ofertant, prin semnarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura de achizitie ? formular model nr. 12C. Cerinta nr.1: Informatii privind persoane juridice/fizice romane-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate(emis cu maxim 30 de zile inainte de data procedurii de achizitie) care poate fi depus in oricare dintre formele: original - copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?semnata si stampilataObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Cerinta nr.2: Informatii privind persoane juridice/fizice straine(daca e cazul)-Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind situatia economico?financiara.Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani tb.sa fie min.140 000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Informatii privind experienta similara si capacitatea tehnica.Se prez.lista cu princip.serv.prest.in ultimii 3 ani, continand valori per.de prestare, benef ? formular 12E. Of.va prez.min.un doc./contract/proces verbal de receptie care sa confirme prest.de serv.similare in val.de min.70000 lei.Se va compl.fisa de inf.priv.exp.sim.?FORMULAR ANEXA 20.Se compl.form.12E. Ofertantii vor prezenta lista cu auto.de care dispun pt.indepl.corespunz.a contr.de servicii, formulare model 12H, formulare RT1 ? Parc activ pentru indepl.contr.si formular RT2?Parc de rezerva activ pt.indepl.contr.(pt.un nr.de3 auto.pt.RT1 si min.2 auto.pt.RT2-unul de teren si unul de oras ).Decl. Priv. efect.medii anuale ale pers. angajat si al cadr.de conducere?form.model 12I, precum si inform. ref. la pers.deservent al auto.Cerinta nr.2: Informatii privind subcontractantii. Complet.formular12G cu subcontract.si specializarea acestora, formular ANEXA 22 ( MODEL ACORD DE SUBCONTRACTARE)si Form.anexa23 cu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU SE POATE SOLICITA DE LA E.C. BERBESTI -DEPARTAMENT ACHIZITII PUBLICE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.03.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 08:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer