Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inchiriere autoturisme pentru ACIS


Detaliu pentru invitatia numarul 321832
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Europene
Numar invitatie: 321832/13.03.2012
Denumire contract: Servicii de inchiriere autoturisme pentru ACIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor EuropeneCod fiscal: 20897750, Adresa: B-dul Aviatorilor nr.50A sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213085374, Fax: +40 213085399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030669, telefon: +40 213025229, fax: +40 213025264.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, sediul B-dul. Mircea Voda nr. 44, bloc M17, intrarea C, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere autoturisme pentru ACIS
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul vizeaza sprijinirea ACIS in realizarea activitatilor aferente obiectului de activitate prin furnizarea de servicii de transport a angajatilor ACIS pentru deplasarile pe care le efectueaza in interes de serviciu. Proiectul va oferi si sprijin logistic pentru reuniunile organizate de ACIS si AM POAT.
II.1.6) CPV: 60171000-7 - Inchiriere de autoturisme particulare cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 10.000 lei printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii(FORMULARUL 4), prezentat in original la sediul Autoritatii Contractante sau virament bancar in contul cod IBAN RO94TREZ7005005XXX006232 Deschis la ATCPMB(dovada platii confirmata de banca) in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se vaexecuta neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 80 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10% din val. contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va deveni anexa la contract, respectiv printr-o Scrisoare de garantie financiara de buna executie prezentata pana la data semnarii contractului, conform FORMULARULUI 5.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului va fi cel putin egala cu durata contractului.Prez in original si in traducere legalizata, in limba romana.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr. 337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;Cerinta nr. 2-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Cerinta nr. 3-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Cerinta nr. 4-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, (eliberat cu max. 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, se vor depune urmatoarele documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata: - Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta).Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Informatii privind situatia economico - financiara In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat, inclusiv liderul, va prezenta acest formular. De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiunea Informatii generale ? punctele 1-11
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze experienta similara prin prezentarea unei liste a principalelor servicii similare (servicii de inchiriere autoturisme) prestate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, etc., Informatii privind asociatii/ sub-contractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 19:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer