Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inchiriere autovehicule cu soferi, transportul si manipularea de carte scolara .


Detaliu pentru invitatia numarul 328173
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICA
Numar invitatie: 328173/29.05.2012
Denumire contract: Servicii de inchiriere autovehicule cusoferi, transportul si manipularea de carte scolara .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA EDITURA DIDACTICA SI PEDAGOGICACod fiscal: 1589983, Adresa: str. Spiru Haret nr.12, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021 312 28 85, Fax: 021 312 28 85
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Spiru Haret nr.12, sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213147073, fax: +40 213147073, persoana de contact: KAROLY ANDRAS DANE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Spiru Haret nr.12, etaj 2, camera 63, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 213147073, fax: +40 213147073, persoana de contact: Moldoveanu Luca, tel.0721273305
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Editare carte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere autovehicule cusoferi, transportul si manipularea de carte scolara .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea deservicii de inchiriere autovehicule cu soferi pentru transportul si manipularea de carte scolara de la tipografii la Inspectoratelor Scolare Judetene (I.S.J.), de la tipografii la sediul Editurii Didactice si Pedagogice - R.A (E.D.P.), de latipografii siE.D.P. la sediile Inspectoratelor Scolare Judetene, conform comenzilor formulate de E.D.P.
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare = 2100 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile), care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor .Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma calculata conform art.278^1 din OUG34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.14 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.3;
- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010, formular nr.21 ;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr.22.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului deadministratie: Dane Karoly Andras - Director General , Membrii consiliului de adminstratie : Membru : Niculae Sylvia - Director Economic , Membru : Dumitru DanRadu - Redactor Sef . Alte persoane : Anton Aurel - Sef serviciu comercial-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie, formular nr.18. -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.- Se va prezenta autorizatia de functionare in domeniul serviciilor ce urmeaza a se presta, respectiv licenta de transport auto emisa de Autoritatea Rutiera Romana, conformO.G. nr.27/2011-privind transporturile rutiere, sau o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare sa se prezinte licenta de transport.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Valoarea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie celmult egala cu: 100000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraOfertantul va prezenta Declaratia privind lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita decertificari de buna executie pentru cele mai importante achizitii care vor contine valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.Ofertantul va prezenta cel mult 3(trei) documente cu informatii relevante din contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Nivel deexperienta similara minim :50000 lei;, Cerinta nr. 2 Resurse tehnice-Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii serviciilor propuse .Pentru toate vehiculele de transport marfa cu sofer, ofertantul va completa cate o ? fisa de prezentare a vehiculului? , la care se ataseaza documente justificative.Toate aceste documente reprezinta conditie eliminatorie in caz de neprezentare. Ofertantul va comunica in scris, odata cu depunerea ofertei, locatiile ( maxim doua) si data, unde pot fi verificate toate vehiculele de transport marfa cu sofer ofertate , de catre comisia de evaluare., Cerinta nr. 3 Resurse umane-se va prezenta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;siinformatii referitoare la personalul de conducere;
-Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ., Cerinta nr. 4 RecomandariSe va prezenta cel mult 3(trei) recomandari, din partea beneficiarilor serviciilor de inchiriere de autovehicule cu sofer, pentru transportul si manipularea de carte ;, Cerinta nr. 5 -Informatii privind subcontractarea: Se accepta subcontractarea numai pentru autoutilitara de rezerva, urmand a se prezenta lista cuprinzand subcontractantul (daca este cazul) .La solicitatea autoritatii contractante , ofertantul are obligatia prezentarii datelor de recunoastere ale subcontractantului, potrivit prevederilor art.45, alin.2, din O.U.nr.34/2006 modificata si comletata si a declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1, din acelasi act normativ.Ofertantul declarat castigator, va prezenta la semnarea contractului, contractul de subcontractare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: 1. Valoarea totala a propunerii financiare pentru anul 2012, in lei, fara TVA
punctajul tehnic
20
Descriere: Numarul de zile necesar pentru transportul si distributia cartilor la sediul I.S.J. si E.D.P., din perioada 02.07-10.08.2012 = Punctaj tehnic; Formula de calcu aPunctaj tehnic = (Tmin/Tev) x Pmax.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire si raspunsul la clarificari se obtin din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 17:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer