Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INCHIRIERE DE CIRCUITE DE ACCES LA INTERNET PRIN SATELIT


Detaliu pentru invitatia numarul 328732
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 328732/06.06.2012
Denumire contract: SERVICII DE INCHIRIERE DE CIRCUITE DE ACCES LA INTERNET PRIN SATELIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Alexandru, nr 31, sector 1, Bucuresti, Telefon: 230.23.56, Fax: 230.21.79
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR NR. 50, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 214311889, fax: +40 213102179, persoana de contact: Catalin Cosma.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR NR. 50, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INCHIRIERE DE CIRCUITE DE ACCES LA INTERNET PRIN SATELIT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie inchirierea de circuite de acces la Internet prin satelit pentru misiunile diplomatice, oficiile consulare, precum si alte structuri ale MAE care isi desfasoara activitatea temporar pe teritoriul altor tari, inclusiv punerea la dispozitie la locatie a echipamentului necesar, pe o perioada de 6 luni cu posibilitatea de prelungire cu inca doua luni.Valoarea estimata fara TVA: interval intre: 396396 RON si 528528 RON.Valoare minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoare estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 64214100-0 - Servicii de inchiriere de circuite prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 528 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7000 lei; perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor;forma de constituire : garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3) lit. b) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): Formularul 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 3 - se va completa si detertul sustinator (daca este cazul);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: Formularul 5 - se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maria Ligor, Alexandru Ion Steriu, Lucretia Tanase, Marius-George Baciu, Elena Serbanescu, Mihai Costa, Rafael Aldea, Daniel Postole, Florin Lungu, Catalin Cosma, Bogdan Ruse, Constantin Marcu.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertantul va completa Formularul 5 ? Informatii generale. Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.In conformitate cu prevederile art. 6 si 8 din OUG nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, ofertantul va prezenta autorizatia (certificatul) emis de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii din care sa reiasa ca ofertantul este autorizat sa presteze serviciile de inchiriere canale satelitare permanente si ocazionale pe intreaga durata a contractului.In cazul depunerii unei copii certificate pentru conformitate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea autorizatiei in original.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 700000 lei.In cazul in care bilantul contabil aferent anului 2011 nu a fost inregistrat, se va avea in vedere media anilor 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: Ofertantul va prezenta recomandari de la alti beneficiari, prin care va demnostra ca a prestat in ultimii 3 ani, impliniti la data limita de depunere a ofertelor, servicii similare de inchiriere canale satelitare permanente si ocazionale pe satelit (inclusiv comisionarea echipamentelor pentru accesul pe satelit) in valoare de cel putin 300000 lei, in cadrul unui singur contract. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al securitatii informaticii ISO 27001, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer