Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inchiriere de stand pentru manifestari expozitionale in cadrul proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?- smis 26832?


Detaliu pentru invitatia numarul 333460
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA PRUNDENI
Numar invitatie: 333460/08.08.2012
Denumire contract: Servicii de inchiriere de stand pentru manifestari expozitionale in cadrulproiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?- smis 26832?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNDENICod fiscal: 2573934, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Telefon: 0250810399, Fax: 0250810399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Primaria comunei Prundeni, judetul Valcea, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: MIRESCU ELENA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere de stand pentru manifestari expozitionale in cadrulproiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?- smis 26832?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Redescopera turismul monahal Valcean?, SMIS 26832, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Comuna Prundeni (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentruservicii de inchiriere de stand pentru manifestari expozitionale in vederea participarii la 15 targuri si expozitii selectate instudiul de marketing - ?Identificarea si selectarea celor mai bune targuri si expozitii de profil din tara, in scopul folosirii instrumentelor de marketing pentru promovarea obiectivelor proiectului?
II.1.6) CPV: 79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar de particip: 3.800 lei. Per. de valab a gar de particip: min 90 zile calend de la data lim de dep a ofer. Gar de partic va avea per de valab egala cu per de valab a ofer. Forma de constit: a) Instrument de garant emis in favaut contrac de o societ banc ori de o societ de asig, care se prez in original, in cuantum si pentru per prev in doc de atrib.(F nr. 3 din sectIII).b) prin virament bancar in contul Com Prundeni, deschis la Trez Dragasani cont nr. RO77TREZ6725006XXX000755 confirm prin extras de cont emis de Trez pentru aut contrac c) Prin dep la casieria aut contrac asumei in num. Copia chitantei va fi prez separat de restul ofer. Gar de part trebuie sa fie prez cel mai tarziu la desch ofert.NOTA: In situatia in care oferta nu este insotita de gar de part, in cuantum, forma si avand per. de valab solicit in doc de atrib, aceasta va fi respinsa ca inaccept conf prev art. 33, alin (3), lit. b) si ale art.36, alin (1), lit a) din OUG 34/2006, cu compl si modif ult.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III; (Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ion Horascu- primar, IONUT- GABRIEL CALIN-viceprimar si consilier local; MARIN FLOREA ? administrator public si contabil; MAGADAN ION ? secretar; MIRESCU ELENA- responsabil achizitii; TUTA PETRE ? consilier local; PREOTEASA ALINA-IULIANA ? consilier local; MUNTEANU CRISTINA ? consilier local; ROSIANU CONSTANTIN ? consilier local;TOADER STANESCU ELENA ? consilier local; DURLA ELENA-RALUCA ? consilier local; PATRASCU MIHAI? consilier local; COJOCARU ION? consilier local; NISTORESCU ION? consilier local; TOADER VASILICA ? consilier local; DOVLEAC GHEORGHE? consilier local; PAUNESCU ILIE - ELEODOR ? consilier local.A.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaB.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III; (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.B.5.a)Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate.B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.B.2) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul 2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., A.2) Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 380.000, 00 Lei.La echivalarea sumei in Euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat BNR/BCE.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sa contracte similare executate.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentareaa maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 190.000 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul derularii contractului de servicii au fost inregistrate abateri, reclamatii referitor la calitate., A.2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, A.3) Sa dispuna de resursele umane necesare indepliniriicontractului, A4) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer