Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inchiriere licente SAS 2014-2015


Detaliu pentru invitatia numarul 356119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Numar invitatie: 356119/27.11.2013
Denumire contract: Servicii de inchiriere licente SAS 2014-2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICACod fiscal: 7593088, Adresa: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181818, Fax: +40 213181833
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun in SEAP-conf.art17, alin2/HG 1660/2006
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistem Statistic National)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere licente SAS 2014-2015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inchiriere licente SAS 2014-2015
II.1.6) CPV: 72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 572, 877 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prin oricare din formele prevaz. la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in cond. legii de o societ. bancara ori de o societate de asigurari, OP), mai putin numerar la casieria autorit. contractante. Dovada garanti. de particip se va depune la sediul Autorit contract in original pana la data si ora limita de dep a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP. Se prezinta in cuantumul si pentru perioada prev. in documen. de atribuire. Conform art.278.1 din OUG 34/2006 se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform art.278.1 din OUG 34/2006. In cazul constit. garanti. de parti. prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. Conform prev. art. 16 din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, benefi. de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de partici. stab. in Docum. de atribuire. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM, operat. eco. au obligatia de a prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor declar. privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderi. mici si mijlocii prevaz. in Anexa 1 la Legea 346/2004. Perioada de valabilitate a garanti.de particip. va fi egala cu perioada de valabili. a ofertei , respectiv de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Cuantum: 11450 lei. Contul de garantii: RO03TREZ7005005XXX000207 deschis la Trezorerie Municipiu Bucuresti, Cod fiscal :7593088 4.Garant. de particip. va fi retinuta/restituita in cond. prev. la art. 87 si 88 din H.G. 925/2006. Data echivalentei leu/valuta(curs BNR) este data de publicare a invitatiei de particip.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate)-formularul 1;?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 2 ;?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69'1 din O.U.G. nr. 34/2006-formularul 3 si Lista persoanelor cu functii de decizie: Andrei Tudorel, Gered Beatrix, Jifcu Gabriel, Vaida Muntean Gheorghe Emanoil, Constantinescu Mariana, Burciu Nicolae, Daiteanu Adriana, Militaru Sabina Monica, Nitu Sorin, Profiroiu George Razvan, Marin Alexandru Mircea;?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 4 ;?Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat. Adm. Fiscala din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;?Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale din care reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii econimici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din H.G. 925/2006. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri conform Fisa de informatii Generale-Formularul nr. 9, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185/O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere cu lista subcontractanti (daca este cazul), Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii trei ani, Fisa/Fise de informatii privind experienta similara pe ultimii trei ani (in lista se vor prezenta contractele prestate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertelor), Documente care sa demonstreze ca ofertantul este companie partener autorizat al furnizoruluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2013 17:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer