Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de inchiriere stand pentru manifestari expozitionale in cadrul proiectului Ecoturism in Lunca Joasa a Prutului Inferior, SMIS 27501


Detaliu pentru invitatia numarul 342649
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FRUMUSITA
Numar invitatie: 342649/12.02.2013
Denumire contract: Servicii de inchiriere stand pentru manifestari expozitionale in cadrul proiectului Ecoturism in Lunca Joasa a Prutului Inferior, SMIS 27501
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRUMUSITACod fiscal: 3952219, Adresa: COMUNA FRUMUSITA, Frumusita, Telefon: +40 236344510, Fax: +40 236343808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, Frumusita, Romania, cod postal: 807135, telefon: +40 236344510, fax: +40 236343808, persoana de contact: Sediul Primariei comunei Frumusita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei comunei Frumusita, Sat Frumusita, comuna Frumusita, judetul Galati, cod postal: 807135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere stand pentru manifestari expozitionale in cadrul proiectului Ecoturism in Lunca Joasa a Prutului Inferior, SMIS 27501
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Ecoturism in lunca joasa a prutului inferior?, SMIS 27501, cofinantat din Fondul European pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Regional 2007-2013, Comuna Frumusita (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru servicii de inchiriere stand pentru manifestari expozitionale.
II.1.6) CPV: 79950000-8 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.577 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire.(Formularul nr. 3)b) prin virament bancar in contul Comunei Frumusita, deschis la Trezoreria Galati cont nr. RO63TREZ3065006xxx004396c) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, definite prin Legea nr.346/2004, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr.13Garantia de participare se va constitui numai in lei.Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 278 indice 1 din O.U.G 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, o parte din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVA, se exprima in lei fiind constituita printr-un instrument de garantare bancara emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-se va utiliza Formularul nr. 15Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, se aplica prevederile art.90 alin. 3 din HG nr. 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de executie pentru care trebuie sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-Formularul nr.13
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. In acest sens se va completa Formularul nr.4Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.6Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar Munteanu Ioan Nelu, viceprimar Stoica Paraschiv, secretar Ciocan Elena, contabil Dragan Maricica, consilieri Bagu Cornelia, Ciocan Ghita Petru, Enache Dumitru, Enache Alecu, Filimon Gheorghe, Ivan Marinel, Lefterache Neculai, Mogda Viorica, Neghina Petru, Neagu Panait, Simion Gheorghe, Stoica Paraschiv, Trandafir Ionel, Tabac Antonel, Vicleanu Fanica si responsabil achizitii Bernea Liliana.Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa Formularul nr.7Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa Formularul nr.14 Pentru persoane juridice/fizice romane - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitate. Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere aofertelor.Pentru persoane juridice /fizice straine - Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand cod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrre/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: (Daca este cazul)Angajament ferm de sustinere financiara in forma autentica (la notariat), prin care sustinatorul confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art.181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se va atasa de catre tertul sustinator Formularul nr. 16 ? Angajament privind sustinerea financiara, Formularul nr. 5 ? Declaratie privind eligibilitatea si Formular nr. 14 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare lit. a), c1), d)si Formularul nr. 6., Cifra de afaceri globala anuala medie pe cel mult ultimii 3 ani(2012, 2011, 2010) sa fie de minim 256.000 Lei.Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta comunicat pentru fiecare an in parte.Se va prezenta Declaratie privind cifra de afaceri, pe ultimii 3 ani, conformFormularul nr. 8Persoanele juridice straine vor atasa, in copie legalizata, si traducere autorizata a acestora in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice valoarea cifrei de afaceri.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument., Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, incopie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acestdocument.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului.(se va completa Formularul nr. 10), Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu poate obtine o certificare/confirmare din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a ofertantului.Prestarea de servicii similare se confirma prin prezentarea a maxim 2 contracte care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 178.880 lei insotite de recomandari din partea beneficiarilor. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere aofertelor.Se vor prezenta certificate emise de organisme independente din care sarezulte ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare acalitatii (ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie de atribuire este incarcata in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer