Achizitie publica - Servicii de inchiriere standuri expozitionale pentru proiectul "Imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci" SMIS 27097
Detaliu pentru invitatia numarul 333698
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333698/16.08.2012
Denumire contract: Servicii de inchiriere standuri expozitionale pentru proiectul "Imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci" SMIS 27097
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul NovaciCod fiscal: 4666126, Adresa: str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Telefon: 0747054752, Fax: 0253466221
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Novaci, str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Romania, cod postal: 215300, telefon: +40 747054752, fax: +40 253466221, persoana de contact: Anca Deaconescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Novaci, str.Parangului, nr.79, judetul Gorj, Novaci, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere standuri expozitionale pentru proiectul "Imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci" SMIS 27097
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de inchiriere standuri in cadrul proiectului "Imbina turismul si cultura in zona Parang - Novaci", SMIS 27097.In cadrul proiectului se vor inchiria si amenaja spatii si standuri expozitionale in cadrul a 16 targuri si expozitii si turism din Romania pentru promovarea resurselor naturale si antropice din zona, prestatorul va trebui sa asigure participarea achizitorului la targurile mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 178, 880 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 3577, 60 lei. 2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: minim 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 3. Forma de constituire: a) Instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formularul nr. 3 din sectiunea III). b) prin virament bancar in contul Orasului Novaci, deschis la Trezoreria Novaci cont nr. RO64 TREZ3395006XXX000489 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta c) Prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. ? In cazul prezentarii unei garantii de participare prin virament bancar, dovada constituirii acesteia se va prezenta cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor cu viza serviciului Contabilitate din cadrul Primariei Orasului Novaci, care sa confirme viramentul.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie se stabileste la 5 % din valoarea contractului de servicii, exclusiv TVA b) Garantia de buna executie se exprima in lei fiind constituita printr-o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; se va utiliza Formularul nr. 14 din sectiunea III, sau printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari sau o societate bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura - B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III;(Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III;(Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006)In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Leustean Dumitru? primarManta Ion-viceprimarA.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - B.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III;(Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - B.5.a)Se va completaFormularul nr. 13 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romaneA.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate - B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie lizibila, semnata conform cu originalul, semnata si stampilata, in termen de valabilitate.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.3) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati -B.3) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., A.2) Cifra de afaceri globala anuala medie pe cel mult ultimii 3 ani.Cerinta minima: Cifra de afaceriglobala anuala medie pe cel mult ultimii 3 ani sa fie de minim 350.000, 00 Lei. Echivalentul sumei in Euro se va face la cursul BNR, respectiv cursul mediu de referinta precizat pentru fiecare an in parte.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului: Cerinta minima: a) Minim 2 (doua) persoane implicate in derularea contractului., A2)In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 08:31