Achizitie publica - Servicii de inchiriere utilaje de deszapezire
Detaliu pentru invitatia numarul 355745
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355745/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de inchiriere utilaje de deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.N. AEROPORTUL INTERNATIONAL TIMISOARA TRAIAN VUIA S.A.Cod fiscal: RO11178217, Adresa: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Telefon: +40 0256386007, Fax: +40 0256386007/+40 0256490705
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 0256386100, fax: +40 0256386100/+40 0256490705, persoana de contact: Mirela Gheorghiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com.Ghiroda str.Aeroport nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300790, telefon: +40 0256386100, fax: +40 0256386100/+40 0256490705, persoana de contact: Mirela Gheorghiu - Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere utilaje de deszapezire
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere utilaje de deszapezire cu personal deservent autorizat, pentru interventiile la suprafetele de miscare aeronave, in fata terminalelor, in zona publica a aeroportului, respectiv parcari si alei de acces.
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.800 lei / 1.900 lei pentru IMMPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data de deschidere a ofertelorConstituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art. 86, din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la caseria aeroportului sau in urmatorul cont : COD IBAN- RO34 RNCB 0249 0492 9602 0001Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii IP in SEAP.Se va avea in vedere art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% / 2, 5% din valoarea contractuluiAceasta se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin.(1)-(3)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 2) - se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completarile ulterioare (formular 3) aceasta delaratie este obligatorie si pentru tertul sustinator in ceea ce priveste art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din OUG34/2006 (daca este cazul)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (formular 4)4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare. (formular 5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, inclusiv cele care aproba bugetul aferent acestei achizitii, sunt: Idolu Iulian Daniel - Director General, Stamatovici Daniel - Director Comercial, Marius Ursu - Director Economic, persoane din cadrul autoritatii contractante, care pot influenta continutul documentatiei sau a procedurii de atribuire sunt: Stamatovici Daniel - presedinte comisie, Gheorghiu Mirela - membru, Lazar Lavinia - membru, Sandu Nicolae Sebastian - membru, Reimer Petre Eugen - membru si Medrea Roxana - membru de rezerva. - Aceasta se va prezenta daca este cazul si de catre subcontractanti sau de catre tertul sustinator (formularul 5).5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor / candidaturilor.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor / candidaturilor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. 4 din HG 925/2006. Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin. (3), din Ordinul nr. 509/2011 (Notificare ANRMAP nr 149/2013Documentele de la pct. 5 si 6 vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic.Informatiile din acest document sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Documentul se va depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la data de 31.12.12 , vizat si inregistrat de organele competente, sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul /ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara., Fisa de informatii generale, in care se solicita si cifra medie de afaceri globala, realizata in anii, 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii executate in ultimii 3 ani. Se vor prezenta certificate / documente / emise de catre beneficiar, din care sa reiasa prestarea acestor serviciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 16:15