Achizitie publica - Servicii de inchiriere vehicule de transport marfa cu sofer
Detaliu pentru invitatia numarul 320252
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320252/16.02.2012
Denumire contract: Servicii de inchiriere vehicule de transport marfa cu sofer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +40 374171171, fax: +40 253222015, persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.N.L.O.S.A., STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Departament Achizitii Publice (etaj 3) -Sala de Licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de inchiriere vehicule de transport marfa cu sofer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Transportul diferitelor materiale intre punctele de lucru ale subunitatilor.
II.1.6) CPV: 60180000-3 - Inchiriere de vehicule de transport de marfuri cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 254, 860.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I: 1564 lei;Lot II: 600 lei;Lot III: 380 lei. Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile. Modul de constituire: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma de 1563, 93 lei - pentru lotul I, calculata conform art 278^1 alin.(1)din OUG 34/2006-in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formular nr. 11); ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
- Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii; Modul de constituire a garantie de buna executie: -de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Se va completa de exemplu formularul 19. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.-Autorizatia de functionare in domeniul serviciilor ce urmeaza a se presta, respectiv licenta de transport auto emisa de Autoritatea Rutiera Romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: -lotul I: 280000 lei; -lotul II: 108000 lei; -lotul III: 69000 lei., Informatii privind sustinerea economica si financiara.Se accepta sustinerea capacitatii economice si financiara a ofertantului/candidatului, conform art.186, alin(1) din OUG 34/2006, pentru indeplinirea contractului si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obigatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele necesare invocate- formular model. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trbuie sa se afle in situatia care determina excludere din procedura de atribuire ? se vor completa formul. model privind eligibilitatea
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similaraOfertantul va prezenta Declaratia cu o anexa privind lista cu principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante achizitii care vor contine valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Serviciile similare executate integral la data procedurii de achizitie se vor confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar. Ofertantul va prezenta cel putin un document cu informatii relevante din contract/proces verbal de receptie, care sa confirme prestarea de servicii duse la bun sfarsit si receptionate la sfarsitul prestarii, in ultimii 3 ani.Niv.exp.similare minim: -lot I: 156.000 lei;
-lot II: 60.000 lei;
-lot III: 38.000 lei., Cerinta nr. 2Resurse tehniceSe va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (mijloace de transport, dispozitive, dotari si SDV-urile specifice) , a laboratoarelor de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii.Se vor completa : - formular declaratie privind utilajele instalatiile, etc. - formularul model DS1- 4 - declaratie cu dotarile tehnice specifice, -formularele RT1 (parc activ vehicule de transport marfa cu sofer, ofertat pentru exploatare) si RT2 (parc activ de rezerva , vehicule de transport marfa cu sofer, ofertat pentru inlocuire vehicule defecte din parcul de exploatare in caz de defectiuni); Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare prestarii serviciilor propuse prin documentatia de atribuire., Cerinta nr. 2"Resurse tehnicePentru toate vehiculele de transport marfa cu sofer inscrise in formularele RT1 si RT2, ofertantul va completa cate o ? FISA DE PREZENTARE A VEHICULULUI? ? FPV, la care se ataseaza urmatoarele documente :1, Copie dupa certificatul de inmatriculare al fiecarui vehicul de transport marfa cu sofer. 2.Copie dupa cartea de identitate al fiecarui vehicul de transport marfa cu sofer. 3. Copie dupa talonul anexa la certificatul de inmatriculare, cu inspectia tehnica valabila; Toate aceste documente reprezinta conditie eliminatorie in caz de neprezentare, urmand ca ele sa fie confruntate cu originalele, de catre comisia de vizualizare si evaluare tehnica. Ofertantul va comunica in scris, odata cu depunerea ofertei, locatiile( max.2) si data, in perioada imediat urmatoare datei cand a avut loc sedinta de deschidere, unde pot fi verificate toate vehiculele de transport marfa cu sofer ofertate conform RT1 si RT2, de catre comisia de evaluare si vizualizare., Cerinta nr. 3Resurse umanese va prezenta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul model, informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model RUP. -Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile (tehnologii) pentru indeplinirea contractului de servicii - pentru care se va prezenta o lista cu numele si calificarile profesionale, insotita de CV-uri. Ofertantii au obligatia sa asigure cel putin un responsabil tehnic cu prestarea serviciilor, pentru care va prezenta CV-ul., Cerinta nr. 4RecomandariSe va prezenta cel putin o recomandare, semnata de directorul beneficiarului serviciilor prestate - formular model. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv; b)daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate : *cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului; *receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractareaSe accepta si subcontractarea, urmand a se prezenta lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul) insotita de acordurile de subcontractare , cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate. formular model , In cazul in care o parte din oferta depusa va fi realizata de subcontractanti , acestia vor trebui sa indeplineasca sarcinile de prestari servicii , proportional cu procentul de participare a acestora. Subcontractantii trebuie sa completeze cu propriile date fomularele de eligibilitate si fisa de informatii generale . Ofertantul declarat castigator, va prezenta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul., Informatii privind sustinerea tehnica si profesionalacapacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului, poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului si de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obigatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza , de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului /ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate- formular model. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludere din procedura de atribuire ? se vor completa formularele model privind eligibilitatea si informatii generale Cerinta nr. 1Standarede de asigurare a calitatiiSe vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management al calitatii, conform cerintelor standardului ISO 9001, sau echivalent, pentru categoria de servicii care urmeaza a fi ofertate ., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiSe vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management de mediu, conform cerintelor standardului ISO 14001, sau echivalent, pentru categoria de servicii care urmeaza a fi ofertate ; Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privitoare la faptul ca personalul prestatorului este instruit lunar cu privire la reglementarile referitoare la Protectia Mediului. Operatorii economici ofertanti vor preciza in cadrul ofertei ca s-a tinut cont la fundamentarea acesteia, de prevederile Legii 265/2006 - pentru aprobarea OUG 195/2005 privind Protectia Mediului si Legii nr.27 din 15 ianuarie 2007 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.61/2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.78/2000 privind regimul deseurilor.(art.5, alin.2, art.19, alin.1, lit.a, art.21, alin.1) in legatura cu urmarirea si interzicerea accesul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 13:22