Achizitie publica - servicii de inchiriere vehicule sau utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combaterea poleiului
Detaliu pentru invitatia numarul 319678
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319678/23.01.2012
Denumire contract: servicii de inchiriere vehicule sau utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combaterea poleiului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6Cod fiscal: 4364349, Adresa: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214102550, Fax: +40 214101681
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 061521, telefon: +40 214102550, fax: +40 214101681, persoana de contact: PAPURICA OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de inchiriere vehicule sau utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combaterea poleiului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: inchirierea a 8(opt) vehicule sau utilaje pentru deszapezire si combaterea poleiului
II.1.6) CPV: 60182000-7 - Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 532, 152 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10500 ron constituita cu un instrument de garantare sau depunere in numerar. ofertantii care sunt IMM pot constitui garantia de participare in cuantum de 50%. garantia se constituie pentru o perioada de 60 de zile incepand cu data stabilita pentru depunerea oferteiOfertantilor care au formulat contestatii respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor li se va retine suma de 4312, 15 lei conform art.278^1 din oug 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in art.181, declaratie privind calitate de participant, declaratie pe propria raspundere privind respectarea art69>1 (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac obiectul art.69>1 sunt: MUGUREL IOAN CRISTEA ? Director General, LAURA TITA - Director General Adjunct, DUMITRU MIHAIUS - Director General Adjunct, STELA SERTU ? Contabil Sef, MARIANA CLAUDIA AMARANDUCAI ? Consilier juridic, OVIDIU PAPURICA ? Presedinte comisie de evaluare, LILIANA COSTEA ? Membru comisie de evaluare, MARIOARA ALEXANDRU - Membru comisie de evaluare. Restrictiile se extind si asupra sotului/sotiei, rudelor sau afinilor pana la gradul al patrulea ai celor mentionati anterior, certificat de participare cu oferta independenta, certificat constatator registrul comertului, certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele la bugetul local, certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale MinisteruluiFinantelor Publice privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale. Pentru echivalenta leu ? euro se vor utiliza urmatoarele cursuri de schimb medii: pentru anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei, pentru anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei, pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei- media cifrelor de afaceri globale pe ultimii 3 ani: minim 1.000.000 RON
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Informatii privind experienta similara-Experienta similara: minim 400.000 lei fara TVA-Dotare tehnica: 8 vehicule sau utilaje multifunctionale pentru deszapezire si combaterea poleiului, spatiu pentru parcarea utialjelor amplasat astfel incat sa permita ofertantului sa se prezinte la solicitare in termen de maxim 1 ora.-Personal: minim 18 conducatori auto cu categoriile aferente tipuului de utilaje detinute- subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP la www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2012 17:11