Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Servicii de informare, comunicare si publicitate? necesare pentru desfasurarea activitatii in cadrul proiectului ?Eficientizarea structurilor implicate in gestionarea situatiilor de criza generate de consumul de alimente cu impact asupra sanatatii public


Detaliu pentru invitatia numarul 357249
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor
Numar invitatie: 357249/31.01.2014
Denumire contract: ?Servicii de informare, comunicare si publicitate? necesare pentru desfasurarea activitatii in cadrul proiectului ?Eficientizarea structurilor implicate in gestionarea situatiilor de criza generate de consumul de alimente cu impact asupra sanatatii publice?, cod proiectSMIS 40099.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta AlimentelorCod fiscal: 16277408, Adresa: Piata Presei Libere, Nr.1, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 374150200, Fax: +40 374150205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul Sanitar Veterinar)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de informare, comunicare si publicitate? necesare pentru desfasurarea activitatii in cadrul proiectului ?Eficientizarea structurilor implicate in gestionarea situatiilor de criza generate de consumul de alimente cu impact asupra sanatatii publice?, cod proiectSMIS 40099.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de ?Servicii de informare, comunicare si publicitate? necesare pentru desfasurarea activitatii in cadrul proiectului ?Eficientizarea structurilor implicate in gestionarea situatiilor de criza generate de consumul de alimente cu impact asupra sanatatii publice?, cod proiectSMIS 40099.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 892.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de 817lei sau echivalentul in valuta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor;perioada de valab. a garantiei pentru part.60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada consitutirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante din Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, pana la termenul limita de depunere a ofertei, avand in vedere ca procedura se desfasuoara online si nu exista etapa sedintei de deschidere a ofertelor, si copie in SEAP. Cont IBAN RO13TREZ7005005XXX000221, CUI: 16277408. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile legii. Ofertantii tip IMM care doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr.346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare.Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din O.U.G nr.34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare. Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 181 lit.a), lit.c)1 si lit.d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse de tertul sustinator, daca este cazul, conform Legii nr.279/2011.pentru persoane juridice /fizice straine: Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competetente din tara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizate sau autorizata.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatea contractanta care emit documentele. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertanti, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de compani sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tare in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180si 181, autoritatea contractanta accepta o delcaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundee, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatii administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care saprezinte situatia obligatiilor scadente luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin.4 din H.G. nr. 925/2006.Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9, alin3 din Ordinul nr. 509/2011.b)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice care saprezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la bugetul general consolidate la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare;5.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul/Ofertantul asociat / Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de adminsitratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt: Vladimir Alexandru Manastireanu ? Presedinte ? Secretar de Stat;Marian Pintur - Vicepresedinte ? Subsecretar de Stat;Dascalescu Bogdan Corneliu- Vicepresedinte ? Subsecretar de Stat;Ovidiu Airimitoaie ? Secretar General;
- Grindean Ioana ? Director de Cabinet/Cabinet Presedinte;Daniel Cosmin- Vaduva- Director /Directia comert, import-export/Directia generala control oficial;Terbea Mariana- Director General/ Directia Generala Control Oficial;Togan Cristian- Director/ Directia inspectii si control oficial/ Directia generala control oficial;Banateanu Florin - Sef Serviciu/ Serviciul control sanatate si bunastare animala/ Directiainspectii si control oficial/ Directia generala control oficial: Pesel SoniaLuminita- Sef Serviciu/ Serviciul Controlsiguranta alimentelor / Directiainspectii si control oficial/ Directia generala control oficial;Saftescu Liviu -Sef Serviciu/Serviciul identificare, inregistrare animale si Traces/Directia evidenta informatizata, identificare si inregistrare animale/ Directia generala control oficial;Rosca Patricia-Director/Directia evidenta informatizata, identificare si inregistrare animale/ Directia generala control oficial;Ioana Alexandra Neghirla -Sef Serviciu/ Serviciul controlul bolilor/ Directia sanatate si bunastare a animalelor/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Cristian Ioan Duicu? Director general/Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Adina Ciurea? Sef serviciu/Serviciul bunastare animala/ Directia sanatate si bunastare animala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Robert Viorel Chioveanu ? Sef serviciu/ Serviciul igiena alimenelor provenite de la mamifere/ Directia siguranta alimentelor de origine animala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Ciocanea Nicusor Daniel?Director general adjunct/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; Nicolescu Victor Felix- Sef serviciu / Serviciul siguranta biologica si toxicologica, calitatea alimentelor, standarde si marci/ Directia siguranta alimentelor de origine nonanimala;Dida Cozachievici ?Sef serviciu/ Serviciul siguranta alimentelor de origine nonanimala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Monica Neagu ? Director/ Directia de audit;Romeo Manea-Sef Serviciu/Serviciul Antifrauda/ Directia generala control oficial;Ramona Nicoleta Clep- Sef Serviciu/ Serviciul Audit;Grigore Marius Iulian?Director/ Directia sanatate si bunastare a animalelor/Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;
-Laura Florentina Vlasceanu ? Sef Serviciu/ Serviciul control produse medicinale, nutritie si laboratoare/ /Directia inspectii si control oficial/ Directia generala control oficial;Florica Durlea ? Sef Serviciu / Serviciul produse medicinale de uz veterinar/ Directia produse medicinale veterinare si nutritie animala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Alina Monea?Sef serviciu/ Serviciul Comunicare;Dana Roberta Ion- Sef serviciu/ Serviciul implementare programe;Siposean Cristian - Sef serviciu/ Serviciul monitorizare si notificare boli/Directia sanatate si bunastare a animalelor/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Cornelia Biltiu Dancus ? Director/ Directia economica/ Directia generala afaceri interne si administratie;Nicoleta Voicu- Sef Serviciu / Serviciul buget, finante, patrimoniu/ Directia generala afaceri interne si administratie;
- Andresescu Maria Magdalena- Director/ Directia produse medicinale veterinare si nutritie animala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor;Angheloiu Gabriela ? Director/ Directia juridica si resurse umane/ Directia generala afaceri interne si administratie;Constantinescu Corina- Sef Serviciu / Serviciul resurse umane si salarizare/ Directia juridica si resurse umane/ Directia generala afaceri interne si administratie;Dragan Gabriel Vasile ? Director general/ Directia generala afaceri interne si administratie;Mihail Paun ? Sef Serviciu Juridic/ Directia juridica si resurse umane/ Directia generala afaceri interne si administratie;Mihaela Constantin- Sef Serviciu/ Serviciul Investitii, Achizitii, Administrativ/ Directia economica/ Directia generala afaceri interne si administratie;Roibu Raluca Elena- Sef Serviciu/ Serviciul Contencios/ Directia generala afaceri interne si administratie;Coman Irina Elena- Sef Serviciu / Serviciul contabilitate, financiar/ Directia Economica /Directia generala afaceri interne si administratie;Completare model de Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.1.pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei (prezentat in orice forma, respectiv original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Informatii cuprinse in Certificatul Constatator este obligatoriu sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.2.pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind cifra de afaceriSe solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie cel putin egala cu81.700 lei.Neindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.), mai sus atrage considerarea ofertei ca neconforma si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Privind experienta similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare a caror valoare cumulata pentru serviciile similare a fost de minim 40850 lei. Valoarea se calculeaza prin insumarea a maxim3 contracte pentru servicii similare. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Declaratie privind lista principalelorPrestari, similare cu obiectul achizitie din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor., 2.Privind personalul de specialitateDesemnarea cel putin a unei persoane, cu competentele necesare, care va reprezenta prestatorul in relatia cu autoritatea contractanta, pentru derularea contractului. Se va anexa CV al persoanei/echipei respective.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro - S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 17:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer