Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului Judetean Gorj?, defalcata pe 4 loturi


Detaliu pentru invitatia numarul 327195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Numar invitatie: 327195/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului Judetean Gorj?, defalcata pe 4 loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN GORJCod fiscal: 4956057, Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Telefon: 0253214006, Fax: 0253212023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210165, telefon: +40 253214006, fax: +40 253212023, persoana de contact: Daniela Stricescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Gorj, str. Victoriei, nr 2-4, sala D
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului Judetean Gorj?, defalcata pe 4 loturi
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului judetean Gorjdefalcata pe 4 loturi, respectiv: Lot 1: servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului judetean Gorjprin intermediul a trei posturi de televiziune locala;Lot 2: servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului judetean Gorjprin intermediul a trei posturi de radio locale;Lot 3: servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului judetean Gorjprin intermediul a trei cotidiene locale;Lot 4: servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Consiliului judetean Gorjprin intermediul unui cotidian regional;
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTNR. 1: ? 550 leiLOT NR. 2: ? 500 leiLOT NR.3 : - 350 leiLOT NR.4: ? 150 leigarantia de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile) raportat de la termenul limita de primire a ofertelor;
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Modul de constituire a garantie de buna executie: Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare formular anexa 1 privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cat si de tertul sustinator, daca este cazul;2 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic conform art. 181 din O.U.G. 34/2006 cat si de tertul sustinator, daca este cazul ? formularul anexa 2;3 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta - formular anexa 34 - Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 - formular anexa 4, atat pentru subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul;Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ion Calinoiu ? Presedintele Consiliului Judetean Gorj;Rabu Vasile ?Vicepresedintele Consiliului Judetean Gorj;Giurgiulescu Ileana -Claudia Director executiv, Directia Cooperare, Dezvoltare Regionala si Relatii externeStricescu Daniela - Director executiv, Directia Tehnico-Economica;Bajmatara George-Cosmin - Director executiv adjunct, Directia Tehnico-Economica;Marcau Costel- Director executiv- Directia Juridica, Administratie PublicaLocala si Transport Public Judetean;VladoescuLiliana - SefServiciu Achizitii Publice si Relatii Contractuale;Comisia de evaluare: Dobre Ionel- PresednteGrofu Despina- membruCotruna Dumitru- membruIsuf Leontin- membruCarbunescu Gheorghe- membruMembrii de rezerva: Zarescu Mirela; Deaconu Mariana;5 - Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) din care sa reiese ca nu are datorii scadente, in tara in care este rezident, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata A. Persoane juridice/fizice romane- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei (din care sa rezulte obiectul de activitate al achizitiei) - ? copie semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul?B. Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).- Documentele solicitatela aceasta sectiunese vor putea depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente.(copie semnata si stampilata ?conform cu originalul?)- fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - lista cuprinzand principalele contracte de prestari servicii, beneficiarii si valorile contractate din ultimii 3 ani, insotita de declaratia pe propria raspundere. se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Cerinta 2 - pentru lotul 1 - prezentarea licentelor de emisie /televiziune;
-pentru lotul 2: prezentarea licentelor de emisie/ radio .Cerinta 3 - declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer