Achizitie publica - Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Primariei si Consiliului Local al Municipiului Alexandria
Detaliu pentru invitatia numarul 352441
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352441/12.08.2013
Denumire contract: Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Primariei si Consiliului Local al Municipiului Alexandria
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ALEXANDRIACod fiscal: 4652660, Adresa: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Telefon: +40 247317732/317733, Fax: +40 247317728
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria, Romania, cod postal: 140030, telefon: +40 247317732/317733, fax: +40 247317728, persoana de contact: Maria GOGOI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. DUNARII Nr. 139, Alexandria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Primariei si Consiliului Local al Municipiului Alexandria
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de informare, promovare si publicitate a activitatii Primariei si Consiliului Local al Municipiului Alexandria
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 056.44 - 386, 693.56 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelorb) Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau ordin de plata, in Contul IBAN al autoritatii contractante: RO46TREZ6065006XXX000167 deschis la Trezoreria Alexandria (CIF 4652660), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.(Se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire).Se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea contractului fara T.V.A., reprezentand 7733.87 lei.c) Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:3866.94lei - reprezentand 1%Echivalenta din lei in alta valuta se va face la cursul de referinta comunicat de Banca Nationala a Romaniei in ziua publicarii invitatiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile art. 90 alin. (1) si (3) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91 - 92 din H.G
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului nr. 1;
-Prezentarea Cazierului judiciar pentru operatorul economic;
-Prezentarea Cazierului fiscal pentru operatorul economic.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Prezentarea Formularului nr. 2.-Prezentarea Certificatelor fiscale privind achitarea obligatiilor de plati catre bugetul de stat si cel local din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta (Formularul nr. 3)-Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - DRAGUSIN Victor- Primar- Ordonator principal de credite;
- TABACITU Stefan ? Administrator public- PURCARU Iulian ? Secretar; - Abalaru Ion, Brosteanu Mioara-Andreea, Cobarlie Silvia, Curea Gina-Georgeta, Doncea Bogdan-Alin, Ghicica Maria, Iotu Mihail-Lucian, Mocanu Daniel-Marian, Neacsu Alexandru, Neacsu Ionut, Petcu Marian-Dragos, Popescu Dumitru-Dan, Stancu Iuliana, Streinu Marius, Talpiga Stelica, Tanase Florentiu, Titirisca Florin Nicusor, Voicila Florea, Oprea Eduard Laurentiu - Consilieri locali;Nota: a.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse;b.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.c. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa de catre ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator, subcontractant (in functie de caz).d.Declaratie privind eligibilitatea si Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de catre tertul sustinator (daca este cazul) Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa cuprinda informatii valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) . Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 193346Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindsubcontractantii, Cerinta nr.2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (Formular 6) .Ofertantul va anexa la formular CV-urile personalului de conducere, precum si a personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Personalul responsabil va fi specialist in jurnalism sau comunicare., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 3 ani (36 de luni calculate de la data limita pentru depunerea ofertelor) serviciisimilare, in valoare de minim: 96673 lei-Se accepta prezentareaunui numar de maxim3 contracte a caror valoare cumulata sa reprezinte minimul impus.-Contractele trebuie sa acoperepresa scrisa, radio si TV. Certificarea Sistemului de management al calitatii pentru domeniul contractului., Cerificarea Sistemului de managementul al mediului pentru domeniul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 08:24