Achizitie publica - Servicii de informare, promovare si publicitate prin interm. a trei posturi de televiziune locale
Detaliu pentru invitatia numarul 313553
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de informare, promovare si publicitate prin interm. a trei posturi de televiziune locale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de informare, promovare si publicitate prin interm. a trei posturi de televiziune locale a activitatii Consiliului Judetean Gorj
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 07.09.2011 16:54
Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 90, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratiesituatia personalaCertificat de participare la licitatiecertificate constatatoareplata impoziteCertificatul de înregistrare emis de ORCCertificat constatator eliberat de ORCbilant contabilînregistratDeclaratie si lista principalelor activitati din ultimii 3 aniDeclaratia privind confirmarea serviciilor licentele de emisie pentru canalele media TVDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Lista cupersonal de specialitate strict necesar pentru îndeplinirea contractului;
- CV-urile personalului de conducere, precum si ale personalului de specialitate responsabil pentru îndeplinirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti Se vor atasa contractele de subcontractare.
din SEAPgarantia de participare 900 leigarantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA