Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare, publicitate in cadrul proiectului "Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde Ploiesti, judetul Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 332408
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Numar invitatie: 332408/25.07.2012
Denumire contract: Servicii de informare, publicitate in cadrul proiectului "Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde Ploiesti, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 2842889, Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti, Telefon: +40 244529602, Fax: +40 244511611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423, Ploiesti, Romania, cod postal: 100066, telefon: +40 244514797, fax: +40 244407797, persoana de contact: Marius Constantin Nicolae
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Prahova, B-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 423, Ploiesti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare, publicitate in cadrul proiectului "Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde Ploiesti, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de informare, publicitate in cadrul proiectului "Centrul de afaceri multifunctional Lumina Verde Ploiesti, judetul Prahova.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 60, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1200 lei.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire: un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara/societate de asigurari, ordin de plata in contul: RO72TREZ5215006XXX000119 sau numerar la casieria Consiliului Judetean Prahova.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Dovada constituirii garantiei de participare se face conform prevederilor art.86 din H.G. nr.925/2006.In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de garantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr.10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana(autorizata si legalizata).In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: prin retineri succesive din sumele datorate pentru plata facturilor partiale(in acest caz, se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011);sau prin scrisoare de garantie bancara in cuantumul solicitat si valabila pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie;sau prin instrument de garantare emis de o societate de asigurari si valabil pana la expirarea perioadei de garantie de buna executie.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.1 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/tert sustinator, dupa caz.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.2 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat, iar tertul sustinator lit. a), c^1, d), dupa caz.3.Certificat de participare cu oferta independenta - Formularul CERT disponibil in "modele de formulare.doc".4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 12 disponibil in "modele de formulare.doc".5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr.13 disponibil in "modele de formulare.doc". Acesta se va completa si prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante, in ceeea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent Consiliului Judeten Prahova, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata prin Legea nr. 279/2011, sunt: Mircea Cosma - Presedinte Consiliul Judetean Prahova; Mircea Rosca -Vicepresedinte; Daniel Petre ? Administrator Public al judetului, Mihail Pavel ? Secretar al judetului Prahova, Semcu Adrian Emanuel ? consilier judetean;, Albulescu Mihai Adrian ? consilier judetean; Badescu Emil ? consilier judetean; Balanescu Adrian ? consilier judetean; Ciolac Dan ? consilier judetean; Constantinescu Paul Adrian ? consilier judetean; Cord Ovidiu ? consilier judetean; Cornea Danut Marcel ? consilier judetean; Danielescu Sebastian ? consilier judetean; David Simona ? consilier judetean; Diaconu Georgica ? consilier judetean; Grigore Mircea ? consilier judetean; Gunia Dragos Ionel ? consilier judetean; Ionescu Radu Cezar Liviu- consilier judetean; Ionita Toma ? consilier judetean; Ionita Gheorghe ? consilier judettean; Manta Adrian ? consilier judetean; Mihailescu Sofia ?consilier judetean; Mitrea Laurentiu Daniel ? consilier judetean; Moroianu Geaman Adrian Tudor ? consilier judetean; Malaescu Constantin ? consilier judetean; Neaga Gheorghe ? consilier judetean; Neagoe Dumitru Daniel ? consilier judetean; Necula Gheorghe ? consilier judetean; Nemes Constantin ? consilier judetean; Petrescu Victor- consilier judetean; Pintoiu Toma- consilier judetean; Patrascu Vasile ? consilier judetean; Pausan Anda- consilier judetean; Radu Florian ? consilier judetean; Sfarloaga Ludmila ? consilier judetean; Spanu Valentin- consilier judetean; Spiridon Nicolae ? consilier judetean; Steliean Valerica Leonard ? consilier judetean; Saseanu Constantin ? consiler judetean; Marius Constantin Nicolae -Director executiv Directia Absorbtie Fonduri Europene; Bratosin Gheorghe-Sef serviciu achizitii; Maria Dovinca-Director executiv Directia Economica; Cristina Popescu-Director adjunct Directia Economica;Gheorghe Buca Topalu ? Sef serviciu juridic.6.Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat eliberat de Autoritatile Publice Locale. Se va prezenta certificatului de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi respinse cu exceptia cazului in care operatorii prezinta inlesniri la plata, de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoanele juridice straine operatorul economic are obligatia de a prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 si certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau tara de rezidenta. In cazul in care aceste certificate nu sunt emise de tara de origine sau tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: a) Certificatul constatator se va prezenta in copie, urmand ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Cerinta va fi indeplinita de catre ofertant/candidat/fiecare ofertant asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.b) Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente echivalente. Documentele se vor prezenta in copie, insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Se vor prezenta informatii generale aferente anilor 2009, 2010 si 2011 de catre ofertant/candidat/grupul de asociati/un singur tert sustinator, dupa caz. Cifra de afaceri globala medie anuala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 120000, 00 lei. Echivalenta Leu ? Euro se calculeaza potrivit cursului de schimb mediu anual comunicat de B.N.R. si valabil pentru fiecare din anii 2009, 2010, 2011 si anume: 2009-4, 2373 lei/euro;2010-4, 2099 lei/euro, 2011-4, 2379 lei/euro.Conform prevederilor Legii nr.346/2004, operatorii economici care se inscriu in categoria IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri.Operatorii pot solicita aceasta reducere prin prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, completata conform modelului prevazut in lege., 2.Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.Bilanturile se vor prezenta de catre ofertant/candidat/grupul de asociati/un singur tert sustinator, dupa caz.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata sau legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani., 2.Din lista prezentata, operatorul va extrage cel putin un contract de servicii de informare, publicitate.Se va/vor completa si prezenta Fisa/Fise de experienta similara conform Formularului EXP, la care se vor anexa: copie dupa contractul nominalizat si recomandarea beneficiarului in original sau copie certificata conform cu originalul.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, precum si semnaturile/ stampila partilor.Precizarea este valabila si pentru operatorii economici nerezidenti(straini).Operatorii economici nerezidenti(straini)vor prezenta copiile respective insotite de traducerea legalizata a acestora in limba romana., 3.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere/angajament de punere la dispozitie), de dotarile tehnice necesare realizarii proiectului.Pentru organizarea conferintelor de presa ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin urmatoarele echipamente: laptop, videoproiector, ecran portabil, flip? chart, camera foto, camera video, trepied. Se va completa si prezenta Formularul nr. 5 disponibil in "modele de formulare.doc", impreuna cu anexa la acesta si cu orice documente relevante din care sa rezulte cele solicitate., 4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal specializat pentru realizarea contractului.Echipa de proiect: a)Responsabil de contract: Capacitate manageriala dovedita in proiecte similare;Experienta in campanii de publicitate si promovare;Experienta in relatia cu presa si in organizarea evenimentelor de presa;Experienta in coordonarea realizarii materialelor de informare (pliante, bannere, brosuri, etc.) b)Expert grafica: Atestat profesional in domeniul grafica - vizual;Experienta in editare grafica a materialelor de informare si publicitate;Experienta in editarea grafica a brosurilor, pliantelor, mapelor, etc.; c)Expert relatia cu mass-media (difuzare, publicare): Experienta in relatia cu mass-media (ca jurnalist sau editor sauproducator, etc.);Experienta in realizare planuri de difuzare si/sau publicare;Experienta in monitorizarea de presa scrisa si audio-video., Se vor prezenta: Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul serviciilor ce urmeaza a fi prestate, CV-urile detaliate ale persoanelor propuse in cadrul echipei, semnate de catre fiecare titular in parte si in care sa se prezinte pozitia si responsabilitatile persoanei respective.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: copie dupa contractele de munca/colaborare, angajamente departicipare, diplome, autorizatii, certificate din care sa reiasa specializarea membrilor echipei de proiect;orice alte documente relevante pe care ofertantul le considera oportune.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist sau personal de executie, se va completa de catre titular si se va semna in original Declaratia de disponibilitate conform modelului., 6.Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., 7.Informatii privind subcontractantii: Se va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora. Resursele tehnice si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Subcontractantul/subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 1 din OUG nr.34/2006., 8.Sustinerea de catre o alta persoana: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din dintractul de achizitie publica.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia de neincadrare in prevederile art. 180, art.181 lit. a), c^1, d) si ale art.69 1 din OUG nr.34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata la Invitatia de participare, in S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.08.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 24.07.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer