Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INFORMARE SI COMUNICARE IN CADRUL PROIECTULUI ,,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?


Detaliu pentru invitatia numarul 340410
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 340410/04.12.2012
Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI COMUNICARE IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La Registratura Consiliului Judetean Cluj din Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 372640000, fax: +40 372640070, persoana de contact: HOREA DORIN UIOREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii Contractante, Sala de Licitatii din Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400094, telefon: +40 372640000, fax: +40 372640070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI COMUNICARE IN CADRUL PROIECTULUI , ,MANAGEMENTUL CONSERVATIV SI PARTICIPATIV IN SITURILE NATURA 2000 CHEILE TURZII SI TURENILOR? SMIS-CSNR 36113?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot nr. 1: Contract de servicii avand ca obiect: evaluarea nivelului de cunoastere si constientizare a grupurilor tinta cu privire la situatia celor 2 arii naturale protejate; - vor fi realizate 2 sondaje, un sondaj de catre o organizatie / institutie independenta ce va fi aplicat grupurilor vizate de actiunile de constientizare la inceputul proiectului, pentru determinarea starii de referinta (a nivelului de cunoastere) si un sondaj la finalul proiectului, pentru a determina evolutia gradului de constientizare fata de starea de referinta.Lot nr. 2: Contract de servicii avand ca obiect: organizare sesiuni de informare si consultare publica; workshop-uri de constientizare a formatorilor de opinii; organizare eveniment ?Ziua Cheilor Turzii si a Cheilor Turenilor?; informare si publicitate referitoare la asistenta financiara nerambursabila; - Organizare activitati de informare si consultare cu privire la masurile de management elaborate; Workshop-uri de constientizare a formatorilor de opinii (80 de cadre didactice, 10 reprezentanti ai ONG - urilor); Organizarea evenimentului Ziua Cheilor Turzii si a Cheilor Turenilor; Informare si publicitate referitoare la asistenta financiara nerambursabila, conform specificatiilor definite prin intermediul caietului de sarcini.Lot nr. 3: Contract de servicii avand ca obiect: organizare seminar de instruire a personalului din cadrul UIP - Activitati de instruire si crestere a capacitatii institutionale de gestionare a retelei de arii naturale protejate; Organizarea unui seminar destinat instruirii personalului Consiliului Judetean Cluj - custodele ariilor naturale protejate incluse in proiect, in vederea perfectionarii in domeniul protectiei mediului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 086.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 300 lei; Lot 2 ? 2 050 lei; Lot 3 ? 290 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia se constituie in baza prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modul de constituire: 1.Cu OP, in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. Dovada constituirii garantiei trebuie prezentata in original pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. 2.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante, conform Formularului nr. 19, in original. Se va constitui numai in lei.Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare la licitatie, poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta. IMM-urile depun 50% din valoarea garantiei. In cazul unei asocieri formata exclusiv din IMM-uri, garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. onform art. 278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de: Lot 1:0 lei; Lot 2:1 025, 86 lei; Lot 3:0 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea totala a contractului aferenta fiecarui lot si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original, conform modelului din Formularul 26) sau prin retineri succesive din platile intermediare. Modalitate de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. (se vor respecta prevederile HG nr. 1045/2011).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse si datele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere (Formular 25 si anexa) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv valorile solicitate, cantitatile sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. De asemenea, este interzisa participarea cu oferta individuala/comuna si nominalizarea ca si subcontractant sau tert sustinator pentru acelasi contract, in cadrul aceleiasi proceduri.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membrii consortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituirea consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;? Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea Ofertantului din procedura de atribuire.De asemenea, Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizarea si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, acesta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta (Formularul 2).Cerinta nr. 1 Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 6 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare2. Imputernicire (daca este cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr.2 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 2 Eligibilitatea / neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3- Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 3 Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 4 ? declaratei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 literele a), c^1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului 4.Declaratia va fi insotita de urmatoarele documente: Persoane juridice romane: - Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale: Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic.- Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul consolidat general: Se va prezenta formularul specific autoritatii emitente din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: in original sau copie copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul, semnate si stampilate de operatorul economic. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care saurespectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii scadente la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine: ? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul? Certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)Cerinta nr.4 Evitarea conflictului de interese/ Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 5 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista persoanelorcu putere de decizie in prezenta procedura : Horea Uioreanu ? presedinte CJC, Simona Gaci ? Secretar al Judetului, Simona Tatomir - Director General, Mariana Ratiu - Director executiv, Pop Dan Vasile - Director executiv, Alexandru Cretu - Sef serviciu, Diana Urdea ?Manager de proiect, Radu Constantin SPORIS ? asistent de proiect, Simona Mosutan - responsabil relatii publice si comunicare, Corina Salanta - responsabil achizitii publice, Ramona Hedes - responsabil financiar, Pintea Corina ? responsabil IT, Iliescu Stefan ? consilier juridic, Pacurar Bogdan - responsabil de mediu .Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: //www.cjcluj.roConsilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cristea Aurelia, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oros Nechita Adrian, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Borza Radu Florin, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente.Lista consilierilor judeteni se regaseste si pe site-ul : http: //www.cjcluj.ro/consilieri/Cerinta nr. 5 Certificat de participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participant in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 7 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 6 Informatii generale privind ofertantulOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Formularul 8 ? Informatii generale Atentie: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr.2)Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitatea cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii acestora.Atentie, nu se folosesc prescurtari.Cerinta nr. 1 InregistrarePersoane juridice romane : Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.? Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului - Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa ateste faptul ca: Ofertantul are autorizate activitatile care fac obiectul licitatiei.Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.NOTA: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Persoane juridice straine : Dovedirea formei de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este inregistrat.? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident.? Documente de atestare asupra urmatoarelor, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident: (i) denumirea completa, (ii) durata de functionare, (iii) sediul social, sedii secundare (iv) asociati/actionari, (v) persoane imputernicite/administratori, (vi) domenii de activitate, activitati autorizate (vii) faptul ca nu s-au inregistrat mentiuni referitoare la intrarea in faliment/insolventa sau lichidare.Pentru a fi valabile, documentele mentionatevor fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In cazul in care persoana care semneaza documentatia de ofertare depusa nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 2). Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat clar numele intreg al semnatarului. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor. Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabile in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conform cu originalul semnata si stampilata de ofertant., Capacitatea economica si financiara a ofertantului/grupului de operatori economici poate fi sustinuta, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul acesta, ofertantul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana si are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele economice si financiare invocate (Declaratie de angajament de sustinere economica si financiara - Formular 22 din Sectiunea IV a documentatiei de atribuire), Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriOfertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este dupa cum urmeaza: Lot 1 : minim 29.000 lei;Lot 2: minim 200 000 lei;Lot 3: minim 28.000 lei;Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un curs euro mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, iar pentru alte valute se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., -
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul 2)Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.In cazul unei asocieri de operatori economici, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati in oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare in executarea contractului., Cerinta nr. 1 Principalele prestari de servicii din ultimii 3 aniSe va prezenta lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani. Pentru fiecare lot in parte, pentru fiecare lot, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii de servicii, in cadrul unui contract, similar obiectului contractului aferent fiecarui lot, cu o valoare egala sau mai mare decat : Lot I: - 15.000, 00 lei fara TVA, Lot II: - 100 000 lei fara TVA, Lot III: - 14.500 lei fara TVA., Valoarea contractului prezentat in sustinerea experientei similare, valoare ce va fi luata in considerare la verificarea indeplinirii cerintei, este valoarea totala a contractului pe care ofertantul a actionat/actioneaza ca unic contractant sau in cazul in care ofertantul a fost membru al unei asocieri de operatori economici, valoarea care se va lua in considerare pentru verificarea indeplinirii cerintei este cota parte din participarea la asociere a ofertantului pe contractul prezentat ca experienta similara., Cerinta nr. 2 Resurse umaneSe va prezenta Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Atentie! CV-urile se vor prezenta datate si cu semnatura in original.In cazul ofertei depuse de o asociere de operatori economici, cerinta se aplica tuturor membrilor asocierii., Cerinta nr. 3 Informatii privind echipamentele puse la dispozitieSe prezinta Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Se aplica fiecarui membru al asocierii, pentru partea de contract la care se angajeaza prin acord de asociere ., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana. In cazul acesta, ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate - Formular 23 si Formular 23a, Formular 23b, Informatii privind subcontractantiiSe va completa, semna si prezenta Formularul 9. Aceasta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Inainte de incheierea contractului, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti., Informatii privind asociatiiUn ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant, tert sustinator sau ca partener al unui consortiu/asociere/ societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte / consortiu / asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia., Continuare cerinta nr. 1Pentru sintagma "servicii duse la bun sfarsit" se vor aplica dispozitiile art. 13 din Ordinul ANRMAP nr. 509 din 14.09.2011, privind formularea criteriilor de calificare si selectie. Pentru fiecare lot in parte se vor prezenta certificate / documente emise de catre beneficiari anteriori, din care sa reiasa prestarea de servicii similare cu cele care vor constitui obiect al contractului ce urmeaza a fi atribuit. Certificatele-documentele prezentate (in copie)aferente fiecarui lot vor fi insotite de orice tip de documente suport care dovedesc prestarea conforma a serviciilor similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 03.12.2012 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer