Achizitie publica - SERVICII DE INFORMARE SI CONSILIERE PROFESIONALA
Detaliu pentru invitatia numarul 322959
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322959/28.03.2012
Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI CONSILIERE PROFESIONALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOVCod fiscal: 11139692, Adresa: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Telefon: 0268/411960, 0268/416879, Fax: 0268/412552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Romania, cod postal: 500035, telefon: +40 0268411960/+40 0268416879, fax: +40 0268412552, persoana de contact: AJOFM Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str.Lunga nr.1A , AJOFM Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de ocupare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI CONSILIERE PROFESIONALA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si consiliere profesionala pentru someri din evidenta AJOFM Brasov apartinand grupului tinta al proiectului ?Program Integrator al Formarii Adultilor Necalificati? POSDRU/82/5.1/S/48625
II.1.6) CPV: 79998000-6 - Servicii de consiliere profesionala (coaching) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in conformitate cu prevederile art. 43^1, art. 276, art. 278 si art.278^1 din OUG nr. 34/2006(1% din valoarea estimata a contractului, respectiv 1.400 lei) prin scrisoare de garantie bancara ? Formularnr.15- perioada de valabilitate a garantiei de participareeste egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formularul nr. 1Cerinta obligatorie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 2Cerinta obligatoriePrezentarea urmatoarelor documente: 1. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, eliberat de Administratia Finantelor Publice, privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor - 2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor ? original .Vor fi descalificati ofertantii care au datorii la bugetul consolidat al statului sau la bugetul local.?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69? din O.U.G. nr. 34/2006 -Formularulnr. 3Cerinta obligatorie.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 4?Declaratia privind calitatea de participant la procedura?- Formularulnr. 7 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, din care sa rezulte: - ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
- adresa actuala;
- obiectul de activitate al societatii;
- alte acte doveditoare ale ofertantului din care sa rezulte activitatea de servicii de informare si consiliere profesionala.Vor fi descalificati ofertantii care sunt in stare de faliment sau lichidare.2. Certificat de inregistrare la O.R.C., in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3. Autorizatie de functionare, in xericopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.4. Certificat de acreditare ca furnizor de servicii de stimulare a ocuparii fortei de munca ? activitatea de informare si consiliere profesionala, emis de ANOFM/AJOFM, definitiv sau mai recent de 1 an, in xericopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica, Oferta tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire, anexata prezentei invitatii, este disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro, si pe site-ul www.ajofm-bv.ro sau direct la sediul AJOFM Brasov, str. Lunga nr. 1A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 10:26