Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si consiliere profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 331482
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOV
Numar invitatie: 331482/11.07.2012
Denumire contract: Servicii de informare si consiliere profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA BRASOVCod fiscal: 11139692, Adresa: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Telefon: 0268/411960, 0268/416879, Fax: 0268/412552
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Lunga nr. 1A, Brasov, Romania, cod postal: 500035, telefon: +40 0268/411960/+40 0268/416879, fax: +40 0268/412552, persoana de contact: AJOFM Brasov
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AJOFM Brasov, str. Lunga nr. 1A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice de ocupare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si consiliere profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si consiliere profesionala pentru someri din evidenta A.J.O.F.M. Brasov apartinand grupului tinta al proiectului ?Program Integrator al Formarii Adultilor Necalificati? POSDRU/82/5.1/S/48625
II.1.6) CPV: 79998000-6 - Servicii de consiliere profesionala (coaching) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea contractului, respectiv 1.400 lei, si se constituie prin scrisoare de garantie bancara ? Formular nr. 15 (ce va fi prezentata in original) sau prin depunerea/achitarea la casieria A.J.O.F.M. Brasov a unui ordin de plata sau a sumei de bani; perioada de valabilitate a garantiei departicipare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executieeste de5 % din valoarea contractului, respectiv 7.000 lei, si se constituie prin depunere/ achitarela casieria A.J.O.F.M. Brasov a unui ordin de plata sau a sumei de bani.-contractul se va semna numai dupa constituirea garantiei de buna executie ;
- garantia de buna executie se va elibera la finalizarea contractului respectiv la 6 luni de la indeplinirea obligatiilor.- din garantia de buna executie se vor percepe, atunci cand este cazul, penalitatile corespunzatoare neindeplinirii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Declaratie privind eligibilitatea?- Formularul nr. 1?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?- Formularul nr. 21. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de Administratia Finantelor Publice, privind plata datoriilor la Bugetul general consolidat, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;2. Certificat privind taxele si impozitele (privind plata datoriilor la bugetul local), in original, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Vor fi exclusi ofertantii care au datorii la bugetul general consolidat al statului sau la bugetul local.?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? -Formularulnr. 3?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 4?Declaratia privind calitatea de participant la procedura?- Formularulnr. 7 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, din care sa rezulte: - ofertantul nu este in stare de faliment ori lichidare;
- adresa actuala;
- obiectul de activitate al societatii;
- alte acte doveditoare ale ofertantului din care sa rezulte activitatea de servicii de informare si consiliere profesionala.Vor fi exclusi ofertantii care sunt in stare de faliment sau lichidare.2. Certificat de inregistrare la O.R.C., in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.3. Autorizatie de functionare, in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.4. Certificat de acreditare ca furnizor de servicii specilizate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, tipul servicii de informare si consiliere - emis in conditiile Hotararii Guvernului nr. 277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, asa cum a fost modificata si completata prin Hotararea Guvernului nr. 1122/2010 (publicata in M. Of. nr. 790 din 25 noiembrie 2010), in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilatul contabil siFisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;dovada detinerii dotarii specificate in oferta tehnica;dovada detinerii sau utilizarii spatiului utilizat pentru activitatile adminstrativ(activitatile de informare si consiliere cu privire la cariera se vor realiza la sediile A.J.O.F.M. Brasov si Punctului Teritorial de Lucru Fagaras);lista cu personalul utilizat in proiect: responsabil program, psihologi, lectori, specialisti utilizati in oferirea serviciilor, personal administrativ;
- cel putin 25% din personalul cu atributii in prestarea serviciilor de informare si consiliere trebuie sa detina studii superioare in una dintre specialitatile: psihologie, pedagogie, drept, consiliere, precum si experienta de minim 3 ani in domeniul informarii si consilierii profesionale(in concordanta cu dispozitiile Hotararii Guvernului nr. 277/2002 privind aprobarea Criteriilor de acreditare a furnizorilor de servicii specializate pentru stimularea ocuparii fortei de munca, asa cu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire, anexata prezentei invitatii, este disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro, si pe site-ul www.ajofm-bv.ro sau direct la sediul AJOFM Brasov, str. Lunga nr. 1A
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer