Achizitie publica - Servicii de informare si de publicitate necesare implementarii proiectului:? Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496
Detaliu pentru invitatia numarul 355741
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 355741/14.11.2013
Denumire contract: Servicii de informare si de publicitate necesare implementarii proiectului: ? Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: +40 213157032, Fax: +40 213145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213157032, fax: +40 213145294, persoana de contact: Arabela Piscociu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Gh. Magheru nr.7, Et. 2, Cam. 33, Bucuresti, Sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si de publicitate necesare implementarii proiectului: ? Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de informare si de publicitate necesare implementarii proiectului: "Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a cetatenilor romani migranti?, cod SMIS 38496 vor includeLotul I ? servicii tipografice si servicii conexe pentru materiale de informare si promovareLotul II - servicii de publicitate ce consta in realizarea ?i difuzarea unui spot TV necesar activita?ilor de publicitate in cadrul proiectului.Detalii suplimentare sunt mentionate in Caietul de sarcini din Sectiunea II a prezentei documentatii. In caz de discrepante intre prevederile prezentei si cele din caietul de sarcini, vor prevala prevederile din caietul de sarcini.Contractul/contractele va/vor fi incheiat intre Ministerul Muncii, Familiei, Protec?iei Sociale ?i Persoanelor Varstnice ?i ofertantul/ofertan?iicaruia/carora i-a/au fost atribuit/atribuite contractul/contractele, in conformitate cu prevederile prezentei documenta?ii.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 467, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantia de participare si dovada constituirii ei: a)cuantumul garantiei de participare: lotul 1:3300 lei;lotul 2:6000 lei.b)perioada de valabilitate: cel putin egala cu 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;c)formele de constituire acceptate de autoritatea contractanta: instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Modelul scrisorii de garan?ie bancara de participare: Formularul1 din Sec?iuneaIIIa documenta?iei.virament: contul RO27TREZ7005005XXX000163, deschis la ATCPMB titular?MMFPSPV, CF 4266669. Garantiile de participare depuse in valuta: la cursul BNR publicat cu 5 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor.Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor sau garantia de participare se constituie in alt mod decat cel prevazut in documentatie vor fi respinse.Dovada constituirii garantiei de participare se face: prin instrument de garantare: se depun originalul acestui instrument si documentele doveditoare pentru incadrarea in categoria IMM; prin virament bancar: se depun ordinul de plata si dovada efectuarii platii.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor ?i va fi inclusa in plic separat. NOTA: Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa depuna la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Neprezentarea garantiei de participare si a declaratiei pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conduce la respingerea ofertei. Ambele documente vor fiprezentate intr-un plic separatanexat ofertei. In cazul in care ofertantul este o asociere, reducerea cu 50% a garantiei de participarese va aplica numai daca fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie a contractului va fi 10% din valoarea fara TVA a contractului si seva constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin 1-3 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de max. 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Modelul Scrisorii de garan?ie bancara de buna execu?ie este precizat in Formularul nr. 2 din Sec?iunea nr. III ?i va deveni anexa a contractului.b) Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie, in termen de 14 zile de la data indeplinirii tuturor obligatiilor asumate de catre acesta.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de executie in cuantum de 50% fata de suma sus-mentionata. Operatorul economic trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prin prezentarea in original, a unei declaratii elaborate conform modelului prezentat in anexa nr.1la Legea 346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A. Aspecte general aplicabilea) In cazul in care prin prezenta documentatie se solicita dovedirea indeplinirii unei cerinte departicipare, calificare, dovedirea indeplinirii acelei cerinte va fi obligatorie pentru toti ofertantii sau operatorii economici pentru care in oferta este mentionata o calitate care implica dovedirea indeplinirii cerintei respective (ofertant si/sau, dupa caz, ofertanti asociati sau terti sustinatori), indiferent daca sunt sau nu inregistrati in Romania. Documentele prezentate pentru indeplinirea cerintei respective sunt descrise in cele ce urmeaza.b) Toate documentele emise de o autoritate a statului, institutie publica, instanta sau altelesimilare, precum si documentele emise sau incheiate cu terti (contracte, recomandari, documente de receptie, certificate, scrisori, polite etc.), care nu sunt emise cu scopul expres de a fi folosite in cadrul prezentei proceduri, pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, mentiunea fiind semnata de persoana imputernicita sa semneze oferta si stampilate cu stampila ofertantului, cu exceptia situatiilor in care prezenta documentatie de atribuire prevede sau autoritatea contractanta accepta in mod explicit o alta forma de prezentare. Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului sa prezinte originalul pentru comparatie si poate face copii ale acestor originale. Daca ofertantul nu prezinta respectivele documente in original, in termenul mentionat de autoritatea contractanta, se aplica prevederile clauzede la litera f);c) Prin documente in original se inteleg documente scrise sau semnate olograf;d) Toate documentele prezentate trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor, sau emise recent (cu mai putin de un an inainte de termenul limita de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura de atribuire), daca nu este mentionat un termen de valabilitate. Exceptie fac documentele emise de autoritati ale statului sau inregistrate la acestea si pentru care nu exista o perioada de valabilitate mentionata explict (cum ar fi certificate de inregistrare, statut, buget, bilant, cont de profit si pierdere etc.), caz in care trebuie prezentata ultima forma disponibila a acestora;e) Formularele solicitate si pentru care sunt prevazute modele in Sectiunea III a prezenteidocumentatii trebuie depuse in original, respectand intocmai modelul prevazut, semnate de persoana care este imputernicita sa angajeze entitatea semnatara, cu exceptia cazului cand se prevede in mod explicit altfel in prezenta documentatie de atribuire;f) Comunicarile dintre autoritatea contractanta si ofertantii sau operatorii economici participantila prezenta procedura de atribuire a contractului de achizitie publica se vor face cu respectarea termenelor mentionate in prezenta documentatie sau solicitate in mod rezonabil de autoritatea contractanta. Nerespectarea de catre ofertanti sau operatorii economici participanti la procedura a temenelor impuse de autoritatea contractanta pentru a raspunde la solicitari de clarificare, sau altele asemenea, va atrage respingerea ofertei, eliminarea ofertantului sau a operatorului economic de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, sau alte sanctiuni administrative sau financiare prevazute de legislatia in vigoare. Termenele in care autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor ofertantilor sau operatorilor economici sunt cele prevazute de legislatia in vigoare sau mentionate in prezenta documentatie;g) Toate comunicarile prevazute in prezenta documentatie trebuie sa fie semnate si, daca estecazul, stampilate, astfel incat sa angajeze raspunderea entitatii emitente.B. Aspecte specifice aplicabile pentru ofertanti si operatori economici care nu suntinregistrati in Romaniaa) In cazul ofertantilor care nu sunt inregistrati in Romania sau a operatorilor economici care nusunt inregistrati in Romania si care participa la o oferta depusa in comun cu alti operatori economici, sau in cazul in care este solicitata dovedirea indeplinirii unei cerinte de catre un subcontractant sau tert a carui sustinere este precizata in oferta, dar care nu este inregistrat in Romania, dovada indeplinirii cerintelor de mai jos se poate face prin prezentarea unor: 1.Documente constatatoare echivalente valbile la data limita de depunere a ofertelor emisede autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.2.O declaratie sub juramant sau, in absenta acesteia, o declaratie solemna a partii interesate, data in fata unei autoritati judiciare sau administrative, a unui notar sau a unui organism profesional calificat din tara de origine sau provenienta.b) Documentele prezentate conform prevederilor clauzei a) de mai sus trebuie sa fie date de opersoana care poate angaja raspunderea ofertantului sau a operatorului economic mentionat in acestea si se va face dovada acestei calitati.c) Din documentele prezentate trebuie sa reiasa fara echivoc ca sunt indeplinite cerintelesolicitate. Responsabilitatea redactarii documentelor prezentate, astfel incat acestea sa fie acceptate de catre autoritatea contractanta, revine operatorului economic interesat. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a nu accepta documente care nu cuprind toate informatiile solicitate, care contin ambiguitati sau care nu fac dovada indeplinirii cerintelor.d) Documentele respective vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cumentiunea ?Conform cu originalul?. Prevederile referitoare la limba de redactare a ofertei se aplica in totalitate.2. Aspecte specifice aplicabile pentru ofertanti si operatori economici care sunt inregistrati in Romaniaa) Cerintele mentionate in continuare in subsectiunea III sunt aplicabile in cazul tuturor ofertantilor care participa la o oferta depusa in comun cu alti operatori economici, sau in cazul in care este solicitata dovedirea indeplinirii unei cerinte de catre subcontractanti sau terti a caror sustinere este precizata in oferta si care sunt inregistrati in RomaniaInformatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateI. Condi?ie minimaOfertan?ii nu trebuie sa se incadreze in situa?iile prevazute de art. 180, 181, art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatiile prevazute la art.69 1 , 180, sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare si de declaratia depusa poate atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica sau poate duce la interdictia de atribuire a contractului de achizitie publica.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute in modelul de declaratie pe propria raspundere, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: - Alexandra Patricia BRAICA ? Secretar deStat, Romulus Radu Corneliu DUMITRIU ? Director General Economic, Eduard CORJESCU ? Director Direc?ia Juridica, Legisla?ia Muncii ?i Contencios, Arabela PI?COCIU ? Manager de proiect, Cornelia BIRLA - Responsabil Achizi?iiModalitatea de indeplinireSe vor prezenta urmatoarele: 1. Declaratie privind eligibilitatea, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.3Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea insituatiile care pot duce la excluderea din procedura conform181 din OUG 34/2006, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.4Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Declaratie privind conflictul de interesecompletata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 5, in original, care se va prezenta atat de subcontractant/i, cat ?i de tertul/ii sustinator/i, daca este cazul.II. Cerin?a minimaOfertan?ii trebuie sa depuna declara?ii ?i certificate referitoare la calitatea de participant la procedura de atribuire, oferta independenta sau in asocieresi/sau la partea/par?ile din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o/le subcontracteze .In cazul in care mai multi operatori economici depun oferta comuna, fiecare dintre acestia va trebui sa indeplineasca aceasta cerinta.De asemenea, cerinta se aplica si eventualilor terti a caror sustinere este precizata in oferta depusa in cadrul procedurii de atribuire a contractului.Se vor prezenta urmatoarele documente1.Certificat de participare cu oferta independenta conform modelului din Sectiunea III, Formular 6, completat ?i semnat.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 73.Declaratie privind asociatii, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 84.Declaratie privind partea/partile din contract caresunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 95.Acordul de asociere, daca este cazul completat si semnat, conform modelului din Sectiunea III, Formular 10III. Cerin?a minimaOfertan?ii nu trebuie sa aiba datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi declarata inacceptabila.Certificat de atestare fiscala privind plataobligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSolicitat [X]Nesolicitat []Condi?ie minimapersoane romaneOfertantul trebuie sa fie inregistrat legal isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate se vor prezenta de catre ofertant sau operatori economici care depun oferta comuna in asocierepersoane straineOfertantul trebuie sa fie inregistrat legal isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile furnizate cuprinse in documentele prezentatesunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele solicitate se vor prezenta de catre ofertant sau operatori economici care depun oferta comuna in asociereIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinireSe vor prezenta in original/copie legalizata/copie?conform cu originalul? urmatoarele: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali ?i obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Se vor prezenta: Documente edificatoare- copii conform cu originalul si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 330280 lei pentru lotul I, si 603800 lei pentru lotul II.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) - vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente - in copie. In cazul in care, din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate, acesta poate prezenta si alte documente in sustinerea indeplinirii cerintei de clarificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind principale servicii prestate in ultimii 3 ani, Experien?a similaraCerinta minima: Operatorii economici trebuie sa fi prestat, pana la termenul limita de depunere a ofertei, in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii similare a caror valoare, fara TVA, cumulatasa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului pentru care depun oferta.minimLot I ? 165.140, 00 leiLot nr. II ? 301.900, 00 lei. Certificare ISO 9001/2008 sau echivalent, valida la data limita de depunere ofertelorNu se accepta ofertanti in curs de certificarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2013 15:59