Achizitie publica - Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pe website-ul existent
Detaliu pentru invitatia numarul 342275
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342275/31.01.2013
Denumire contract: Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pewebsite-ul existent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATIONAL DOMOGLED - VALEA CERNEI RACod fiscal: 25655847, Adresa: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin, Baile Herculane, Telefon: +40 730653434, Fax: +40 255560582
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 0730653434, fax: +40 0255560582, persoana de contact: Gheorghe Carjan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pewebsite-ul existent
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de servicii are ca scop constientizarea si informarea comunitatilorsi autoritatilor locale cu privire la importanta protectiei si imbunatatirii biodiversitatii si a patrimoniului natural. Prin acest contract se vorrealiza activitatati cu privire laimportantapromovarii activitatilor proiectului si pentru informarea continua a publicului interesat despre rezultatele proiectului. Printr-o informare constanta a publicului pe parcursul intregului proiect se vor pune bazele implicarii acestuia in procesul de luare a deciziilor de mediu prin intermediul planurilor de management. Publicarea materialelor in presa regionala va duce la cresterea gradului de informare a publicului, un prim pas important in atingerea obiectivului referitor la cresterea gradului de constientizare a publicului fata de protejarea rezervatiilor naturale.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 868.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica, conform prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie, la data emiterii ordinului de incepere a executarii lucrarilor de catre Autoritatea Contractanta.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legiinr. 346/2004art. 16 alin. (2) cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de buna executie, se va efectua conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform art.11 alin.4 si 5 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Se vor prezenta in anexa la declaratie in mod obligatoriu: Denumirea contractului de lucrari propus ca referinta, Beneficiarul, Finantatorul, Principalele caracteristici, valoarea contractului, perioada de executie, perioada de garantie. Se vor completa Formularul 24 si anexa.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Daca ofertantul nu prezinta documentele edificatoare, oferta lui va fi considerata inacceptabila. In cazul in care ofertantul nu uzeaza de dreptul amintit anterior si nu prezinta unul sau mai multe din documentele solicitate la acest capitol, oferta sa va fi declarata inacceptabila.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Este interzis ofertantilor sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant sau tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulconsortiului/asocierii precum si categoriile de lucrariexecutate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnataintr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membriiconsortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituireaconsortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatoriiCerinta nr. 1Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 13, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 5, Sectiunea Formulare.Se va depune si de tertul sutinator.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 6, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa a ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoane juridice straine: - Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 7.Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator ? in cazul in care exista.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gaspar Ioan, Chivu Gabriela, Dragoiu Petronela, Cristescu Andreea, Cristescu Veronica, Sandu Mihaela, Zarescu Emil, Pitpalaca Samir, Muuler Ana Maria.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului/subcontractantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 14 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Persoanele fizice trebuie sa depuna un document doveditor al unei forme de inregistrare (de ex., Autorizatia de functionare);Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineAutoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentariioricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 350000 lei. Cifra de afaceri globala solicitata vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede IN Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In sustinerea cerintei de calificare, ofertantul va completa Formularul nr.8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 07:10