Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pe website-ul existent


Detaliu pentru invitatia numarul 342275
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: R.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATIONAL DOMOGLED - VALEA CERNEI RA
Numar invitatie: 342275/31.01.2013
Denumire contract: Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pewebsite-ul existent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVA - ADMINISTRATIA PARCULUI NATIONAL DOMOGLED - VALEA CERNEI RACod fiscal: 25655847, Adresa: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin, Baile Herculane, Telefon: +40 730653434, Fax: +40 255560582
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin, Baile Herculane, Romania, cod postal: 325200, telefon: +40 0730653434, fax: +40 0255560582, persoana de contact: Gheorghe Carjan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Baile Herculane, Str. Trandafirilor, Jud. Caras-Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si productie materiale de informare si constientizare , inclusiv realizare sectiune noua a proiectului pewebsite-ul existent
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul contract de servicii are ca scop constientizarea si informarea comunitatilorsi autoritatilor locale cu privire la importanta protectiei si imbunatatirii biodiversitatii si a patrimoniului natural. Prin acest contract se vorrealiza activitatati cu privire laimportantapromovarii activitatilor proiectului si pentru informarea continua a publicului interesat despre rezultatele proiectului. Printr-o informare constanta a publicului pe parcursul intregului proiect se vor pune bazele implicarii acestuia in procesul de luare a deciziilor de mediu prin intermediul planurilor de management. Publicarea materialelor in presa regionala va duce la cresterea gradului de informare a publicului, un prim pas important in atingerea obiectivului referitor la cresterea gradului de constientizare a publicului fata de protejarea rezervatiilor naturale.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 868.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4 000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data depunerii ofertelor, egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prelungirea valabilitatii ofertelor, precum si, dupa caz, a garantiei de participare, in situatii exceptionale care impun o astfel de prelungire. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Garantia de participare se constituie de catre ofertant in scopul de a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului de achizitie publica, conform prevederilor art. 85 lit. a din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR afisat cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10% din pretul contractului, fara TVA.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie, la data emiterii ordinului de incepere a executarii lucrarilor de catre Autoritatea Contractanta.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei garantii conform legiinr. 346/2004art. 16 alin. (2) cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de buna executie, se va efectua conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform art.11 alin.4 si 5 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Se vor prezenta in anexa la declaratie in mod obligatoriu: Denumirea contractului de lucrari propus ca referinta, Beneficiarul, Finantatorul, Principalele caracteristici, valoarea contractului, perioada de executie, perioada de garantie. Se vor completa Formularul 24 si anexa.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Daca ofertantul nu prezinta documentele edificatoare, oferta lui va fi considerata inacceptabila. In cazul in care ofertantul nu uzeaza de dreptul amintit anterior si nu prezinta unul sau mai multe din documentele solicitate la acest capitol, oferta sa va fi declarata inacceptabila.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective. Este interzis ofertantilor sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant sau tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulconsortiului/asocierii precum si categoriile de lucrariexecutate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnataintr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membriiconsortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituireaconsortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial;Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinte obligatoriiCerinta nr. 1Declaratia privind calitate de participant la procedura Formularul 13, Sectiunea FormulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 5, Sectiunea Formulare.Se va depune si de tertul sutinator.Cerinta nr. 3Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular 6, Sectiunea Formulare. In cazul in care exista tert sustinator pentru situatia economica si financiara sau tehnica si profesionala, acesta va completa Formularul 6 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 literele a), c^1), si d).- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa a ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePersoane juridice straine: - Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor fiscale, autoritatea contractanta solicita ca acesta sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate (unde este cazul) si graficul de reesalonareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 7.Se completeaza de catre fiecare ofertant/membru al asocierii, de catre subcontractanti si de catre tertul sustinator ? in cazul in care exista.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Gaspar Ioan, Chivu Gabriela, Dragoiu Petronela, Cristescu Andreea, Cristescu Veronica, Sandu Mihaela, Zarescu Emil, Pitpalaca Samir, Muuler Ana Maria.Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului/sustinatorului/subcontractantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formularul 14 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in care sa fie inscris obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Datele inscrise in acest document trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru a fi valabil, certificatul constatator va fi prezentat in original sau in copie certificata ?conform cu originalul?. Originalul sau copia legalizata acestui document vor fi prezentate pentru conformitate de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul principal si obiectele secundare de activitate;
- reprezentantii legali;
- faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidare judiciara voluntara conform Legii nr. 31/1990 republicata si completata sau orice alta procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca acesta cerinta.Persoanele fizice trebuie sa depuna un document doveditor al unei forme de inregistrare (de ex., Autorizatia de functionare);Cerinta nr. 2Persoane juridice / fizice straineAutoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentariioricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Persoanele juridice straine vor prezenta echivalentul certificatului constatator, emis conform legislatiei din tara de origine, care sa cuprinda aceleasi informatii referitoare la obiectul de activitate descris mai sus si la faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei/falimentului sau similar.Inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici unul dintrea asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legale.Toate documentele vor fi transmise in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie de minim 350000 lei. Cifra de afaceri globala solicitata vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, fara a se lua in considerare anul in curs.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede IN Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro).In cazul in care oferta este depusa de o asociere, acest formular trebuie prezentat de catre fiecare asociat, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.In sustinerea cerintei de calificare, ofertantul va completa Formularul nr.8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara.Operatorul economic sau membrii grupului de operatori economici trebuie sa demonstreze ca, in ultimii 3 ani, impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a/au prestat si dus la bun sfarsit maxim 2 contracte de prestari servicii de natura si complexitate similara cu obiectul achizitiei, contracte care insumate sa aiba o valoare de cel putin 200 000 lei, fara TVA. Sintagma ?servicii duse la bun sfarsit? inseamna : servicii receptionate partial;servicii receptionate la sfarsitul prestarii (nu presupune expirarea perioadei de garantie).Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3ani ? Formularul 9 ? Principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 ani si Anexele la acest formular din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ?Formulare., Continuare Cerinta nr. 1: Informatii Detaliate privind prestarile de servicii in ultimii 3 ani. Pentru fiecare contract mentionat in lista Formularului nr. 9 se va completa Anexa 2 la Formularul 9 si se vor atasa documente suport (copii dupa partile relevante din contracte SAU recomandari sau alte documente care sa ateste ca serviciile au fost duse la bun sfarsit ) care vor contine obligatoriu date referitoare la: beneficiarul contractului; tipul serviciilor/activitatilor prestate;perioada in care s-a realizat contractul; valoarea contractului.Pentru contractele exprimate in alte monede decat lei se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro), Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa demonstreze dispozitia asupra cel putin a urmatoarelorresurse tehnice necesare realizarii obiectului serviciilor prezentat in Caietul de Sarcini, respectivresurse logistice pentru activitatile interactive, echipamente de proiectie, mijloace de transport, materiale suport pentru concursuri si actiuni, sistem de inregistrare a observatiilor publicului, resurse logistice pentru crearea unui web site, soft pt. grafica web site, prin prezentare de documente care confirma/dovedesc dispozitia ofertantului asupra resurselor tehnice (ex., acte proprietate, contracte de inchiriere/colaborare/orice alt document care sa ateste dispozitia ofertantului asupra acestora), Cerinta nr. 3Informatii referit la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.Expertii cheie sunt aceia a caror implicare este esentiala in atingerea obiectivelor contractului. Prestatorul va pune la dispozitia Benefic o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite dupa cum urmeaza: Coordonator-lider de echipa studii superioare;Responsabil organizare evenimente de informare publica.Studii superioare;Expert in proiectare pagini web Studii superioare;Responsabil productie publicitara si achizitie spatii media.Studii superioare;Responsabil sondaje de opinie.Studii superioare. Autorit contr solicita ca fiecare expert sa fi fost implicatintr-un proiect similar cu cel care face obiectul contr, ca mod de indepl a cerintei fiind preciz acestui lucru in CV., Continuare Cerinta nr. 3 Op econ va prezenta inform referit la personalul implicat in prezentul contr, astfel: prezent listei cu personalul de specialit propus pentru indeplin contractului. Se va compl Form 10 -sectiunea formulare, insotit de CV-urile personalului responsab direct pentru indeplinirea contr de achizitie publica.Cerintele vor fi probate prin docum relevante, respectiv diplome, certif de calif profes, atasate, recomandari etc. pentru sustinerea CV-ului.Recomandarile privind expertiza/experienta expertilor se vor solicita numai ofertantului clasat pe locul I., Cerinta nr.4 Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Se solicita completarea Formularului nr. 16 si Formularul 18 din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora ? (daca este aplicabil sau se va mentiona in formular ca nu este cazul).Ofertantii sunt obligati sa prezinte partea/partile din contract pe careurmeaza sa le subcontracteze evidentiate fizic si valoric si datele de identificare ale acestora - cerinta obligatorie. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subontractantii nominalizati in oferta si nici incheierea de noi subcontractari, fara acceptul Autoritatii Contractante. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, sau echivalent pentru domeniul serviciilor ofertate ? copie lizibila certificata pe proprie raspunderecu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 07:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer