Achizitie publica - Servicii de informare si promovare in cadrul proiectului ?Mostenire maramureseana intre Mara si Cosau?
Detaliu pentru invitatia numarul 326557
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326557/14.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare si promovare in cadrul proiectului ?Mostenire maramureseana intre Mara si Cosau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: ANDRA STEFANOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES, cam.126 sau cam.220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si promovare in cadrul proiectului ?Mostenire maramureseana intre Mara si Cosau?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciilor de informare si promovare in cadrul proiectului ?Mostenire maramureseana intre Mara si Cosau? va cuprinde 4 categorii de servicii care trebuie realizate de catre prestator, in conformitate cu caracteristicile tehnice si de calitate prevazute in caietul de sarcini, dupa cum urmeaza: 1 Elaborare si tiparire materiale de informare si promovare (valoare estimata 156.500 lei fara TVA) (brosuri, albume foto, harti, pliante tematice, fluturasi, materiale promotionale inscriptionate - tricouri, sepci, calendare -, pliante, afise si mape proiect)2 Realizare si amplasare panouri de informare (25 de panouri) (valoare estimata 21.000 lei fara TVA)3 Crearea unui web site ?Mara Cosau? (valoare estimata 12.500 lei fara TVA)4 Realizare filme de prezentare a zonei Mara Cosau (doua filme) (valoare estimata 82.000 lei fara TVA)
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 272, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este in valoare de 5440 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform prevederilor Legii 364/2004, cu modificarile ?i completarile ulterioare, acesta beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii pentru garan?ia de participare.Garantia de participare se va constitui prin: a) virament bancar in contul nr. RO41TREZ4365006XXX000127, deschis la Trezoreria operativa a Municipiului Baia Mare, in favoarea jude?ului Maramure?/Consiliului Judetean Maramures, cod de identificare fiscala 3627315saub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Dovada constituirii garan?iei de participare (copie lizibila dupa OP vizat in cazul viramentului bancar sau original instrument de garantare) trebuie prezentata pana cel tarziu la ora ?i data stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul formularii unei contesta?ii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2.720 lei, conform art 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din val. contractului fara TVA.Perioada de valab: durata contractului.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp.autor.contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor.Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contr. se va conveni modul de const.a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.? Confirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentare Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare - tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul localCerinta minima: prezentarea Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? formulare -tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.? Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea MAN, presedinte, Emil MARINESCU, vicepresedinte, Calin MATEI, vicepresedinte, Constantin BOLOS, administrator public, Dumitru DUMUTA, secretar al judetului, Dan COCOSILA, director executiv, Ana GLODAN, director executiv, Maria KOVACS, director executiv, Ioan DRAGOS, director executiv? Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5. Fiecare dintre documentele mentionate mai jos va fi prezentat ca document original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.Persoane juridice romaneDocumente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Cerinta minima: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Din certificat trebuiesa rezulte: numele complet, sediul, numele persoanelor autorizate/administratori, ca obiectul de activitate al respectivului operator economic include prestarea serviciilor solicitate a fi indeplinite prin prezenta achizitie.Persoane fizice romaneDocumente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica. Cerinta minima: Prezentare document cum ar fi - Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare/altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Experienta similaraSe solicita confirmarea prestarii de servicii similare pentru realizare materiale de informare/promovare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza unuia sau a maxim 5 contracte, a carui/caror valoare cumulata sa fie cel putin egalacu 150.000 lei fara TVA.Se solicita confirmarea prestarii de servicii similare pentru realizare filme, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza unuia sau a maxim 5 contracte, a carui/caror valoare cumulata sa fiecel putin egalacu 80.000 lei fara TVA.In cazul asocierilor conditia se va considera a fi indeplinita in mod cumulativ, Cerinta nr.2Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Personal minim necesar: - un coordonator de proiect/contract;? un asistent documentarist, absolvent studii superioare;
- un tehnoredactor, absovent studii medii/superioare de specialitate sau cursuri de calificare/specializare in domeniu;
- un specialist IT, absolvent studii superioare in unul din domeniile: informatica sau calculatoare;
- un operator imagine, absolvent studii/cursuri de specialitate pentru activitati de productie cinematografica, video sau de programe de televiziune;
- un operator regie-montaj, absolvent studii/cursuri de specialitate pentru activitati de productie cinematografica, video sau de programe de televiziune., Cerinta nr.3Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata pe www.e-licitaie.ro si este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 13:39