Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE INFORMARE SI PROMOVARE PENTRU PROIECTUL?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? cod SMIS-CSNR 42800


Detaliu pentru invitatia numarul 357259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 357259/31.01.2014
Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI PROMOVARE PENTRU PROIECTUL?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? cod SMIS-CSNR 42800
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: +40 0259441317, Fax: +40 0259441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317, persoana de contact: Joca Maria Cristina; Dumbrava Razvan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE INFORMARE SI PROMOVARE PENTRU PROIECTUL?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? cod SMIS-CSNR 42800
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de publicitate si informare pentru proiectul ?Managementul conservativ al siturilor Natura 2000 aflate in custodia Muzeului Tarii Crisurilor? ? NATURA CRISURILOR, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 5.344 Lei.Pentru garantia de participare in alta valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5zile inainte ).b) Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul respingerii unei contestatii va fi stabilit in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006c) Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d) Forma de constituire a garantiei de participare: 1. scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate sau2.virament bancar in contul AC, RO72TREZ0765006XXX000161 deschis la Trezoreria Oradea - cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.a)IMM -urile beneficiaza de reduceri cu 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire, conform prevederilor Legii nr. 346/2004;b)In cazul asocierii dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare din acestia incadrandu-se in categoria IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerile prevazute la art. 16, alin.( 2) din Legea nr. 346/2004.c) In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.d) AC va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunearezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor/candidaturilor.- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al candidaturilor ;
- Formularul nr. 4 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010;
- Formularul nr. 5 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante )Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: CORNEL POPA - PRESEDINTE, Vicepresedinte - Nume Mang prenume loan;Vicepresedinte - Nume Kiss prenume Alexandru losif Francisc;Secretar al Judetului - Nume Soltanel , prenume Marioara Carmen;Director Directia Tehnica - Nume Cheseli, prenume Filip;Director Directia Economica - Nume Musca prenume Dimitrie;Director Directia Administratie Publica Locala - Nume Sarkady, prenume Zsolt;Arhitect sef Nume - Simon prenume Maria;Sef serviciu- achizitii publice- Nume Joca, prenume Maria Cristina;Responsabil achizitii- consilier juridic - Nume Blaj, prenume Nicolae Florian;Responsabil achizitii consilier - Nume Gaje, prenume Monika;Responsabil achizitii consilier - Nume Cociuba, prenume Ana Laura;Responsabil achizitii consilier juridic - Nume Borsos, prenume Beata;Responsabil achizitii - Nume Firezar, prenume Roxana Alina;Consilier judetean (1) - Nume Avrigeanu, prenume Ionel;Consilier judetean (2) - Nume Bezi, prenume Ovidiu;Consilier judetean (3) - Nume Birta, prenume Florin-Alin;Consilier judetean (4) - Nume Bogdan, prenume Florin-Emil;Consilier judetean (5) - Nume Bogdan, prenume Traian;Consilier judetean (6) - Nume Bulzan, prenume Traian;Consilier judetean (7) - Nume, prenume Valentina;Consilier judetean (8) - Nume Copil, prenume Ovidiu;Consilier judetean (9) - Nume Dersidan, prenume Dan loan;Consilier judetean (10) - Nume Dume, prenume Dorel Marcel;Consilier judetean (11) - Nume Foncea, prenume Gheorghe Dacian;Consilier judetean (12) - Nume Forro, prenume Laszlo;Consilier judetean (13) - Nume Gherdan, prenume Nicolae;Consilier judetean (14) - Nume Grim ;Consilier judetean (15)- Nume Petrut, prenume Vasile;Consilier judetean (16) - Nume Popa, prenume Alina;Consilier judetean (17) - Nume Pantis, prenume Carmen;Consilier judetean (18) - Nume Maghiar, prenume Calin;Consilier judetean (19) - Nume Oros, prenume Florian-Victor;Consilier judetean (20) - Nume Pavel, prenume Emilian;Consilier judetean (21) - Nume Pop, prenume Viorel-Mircea;Consilier judetean (22) - Nume Costa, prenume Traian;Consilier judetean (23) - Nume Sala, prenume loan;Consilier judetean (24) - Nume Sarkozi, prenume Alexandru;Consilier judetean (25) - Nume Scridon, prenume Smaranda-Rozaura-Maria;Consilier judetean (26) - Nume Stranis, prenume Mircea;Consilier judetean (27) - Nume Lakatos, prenume loan;Consilier judetean (28) - Nume Szabo, prenume Stefan-Gheza;Consilier judetean (29) - Nume Toderici, prenume Mihai;Consilier judetean (30) - Nume Turucz, prenume Maria;Consilier judetean (31) - Nume Manafu, prenume Bogdan lonut;Consilier judetean (32) - Nume Voloseniuc, prenume Dumitru.Nota: a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.In masura in care procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 1, alin. (4) din HG 925/2006.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor si sa faca referire cel putin la informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) este cel putin egala cu suma de 500.000 Lei.In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri.Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta nr. 11. Se va prezenta Lista privind principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. .Ofertantul va trebui sa prezinte lista contractelor de natura similara prestate in ultimii 3 ani - Formularul 4.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat maxim 3 contract care au vizat prestarea de servicii de informare si publicitate in ultimii 3 ani, prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de minim 250.000 lei, fara TVA., Informatii privind personal tehnic de specialitate: Se vor prezenta: Formularul nr. 10 - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului;Anexa la formularul nr 11 ? CV;Formularul nr. 11A ? Angajamentul candidatului privind resursele umane;Formularul nr. 12 - Declara?ia de disponibilitate/angajament de participareNota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate;b.Se vor prezenta Copii dupa diploma/ diplome mentionata/ mentionate in CV-uri, certificate de atestare cu valabilitate, alte documente relevante care sa ateste informatiile mentionate in CV-uri;c.Pentru dovedirea experientei generale si spcifice a expertilor se va prezenta orice tip de document: copie dupa fisa de post, copie dupa contractul de munca, copia contractului de colaborare/prestari servicii, copie dupa Revisal, recomandare, etc. care sa face dovada indeplinirii experientei/cerintei solicitate;d.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr. 3Informatii privind publicatiileIn ceea ce priveste anunturile de presa se vor mentiona publicatiile in care vor fi difuzate cu respectarea urmatoarelor criterii: Local ? minim 11.000 de exemplare, minim 5 aparitii/saptamana;Aria de difuzare ? judetul Bihor;Profil publicatie ? cotidian localNota: Prestatorul va avea obligatia de a face dovada tirajului minim impus prin fisa de date, prin prezentarea unui document justificativ emis de entitati juridice specializate in domeniul auditului de tiraje, si /sau peroane fizice autorizate (auditori) care desfasoara activitati in acest domeniu., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Coordonator proiect - 1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioareb) Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala generala;c)Experienta specifica: Experienta in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati de coordonare.Director de creatie - 1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul design, graficab) Experienta profesionala: Minim 3 ani experienta profesionala generala;c)Experienta specifica: Experienta in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriExpert comunicare-1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul jurnalism, comunicare, relatii publiceb) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generala;c) Experienta specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriExpert research -1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul cercetare marketingb) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriDesigner grafic -1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul design, graficab) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Minim 3 ani experienta in Graphic Design si Desktop Publishing (DTP)Regizor -1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul regie de filmb) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriScenarist -1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul scenaristicab)Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac)Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriConsultant de specialitate (biolog) -1 persoana: a) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul biologieb) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriDirector de imagine -1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul imagine de filmb) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduriEditor de imagine-1 persoanaa) Pregatire profesionala: Studii superioare in domeniul multimedia b) Experienta profesionala generala: Minim 3 ani experienta profesionala generalac) Experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi desfasurat activitati similare celor ce fac obiectului prezentei proceduri, Cerinta nr.4 Declaratie privind dotarile/echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului insotit de documente care sa ateste ca operatorul economic dispune de ele (copiedupa lista obiectelor de inventar si mijloace fixe din contabilitate saucontracte de inchiriere sau contracte de leasing, sau alte documente caresa probeze dispozitia ofertantului asupra acestora).Ofertantul trebuie sa detina urmatoarea dotare tehnica minima: - 1 mijloc de transport 4X4- 1camera de filmat rezolutie 4k (4:4: 4)-1 soft editare post productie profesionalInformatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus;b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.NOTA: In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie resursele invocate.Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, scop in care aceasta va completa declaratia de eligibilitate, respectivFormularul nr.1.Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Copie conform cu originalul. Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Propunerea tehnica
50
Descriere: Cu subfactorii de evaluare prezentati la sectiunea VI.3). Alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer