Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate - RECOLAND
Detaliu pentru invitatia numarul 347179
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347179/21.05.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate - RECOLAND
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTICod fiscal: 4183199, Adresa: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 402.92.05, Fax: 402.93.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, camera 102-104, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060032, telefon: +40 0214029205, fax: +40 0214029372, persoana de contact: Costel BIRSAN.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, camera 102-104, sector 6, Bucuresti, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate - RECOLAND
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem decizional multicriterial pentru remedierea siturilor contaminate cu poluanti toxici si persistenti din marile zone industrial / RECOLAND?, proiect cofinantat din Fondul Social European prin programul POSCCE 2007-2013, fiind semnat contractul POSCCE ID 519; SMIS-CSNR 11982, Nr. crt. 182/18.06.2010.
II.1.6) CPV: 79340000-9 - Servicii de publicitate si de comercializare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului, respectiv 5% pentru IMM si se constituie printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursulindeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca banca sa instiinteze contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis estepurtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de ofertant;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese);Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt : Rector ? George Darie, director general- Mihai Corocaescu, director economic- Dorina Adamescu, consilier juridic - Raluca Andreea HODREA, manager de proiect - Diana Mariana Cocarta, director achizitii - Costel Titel Birsan;
- Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat la luna anterioara depunerii ofertelor - original / copie legalizata / copie cu mentiunea conform cu originalul;
-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale la luna anterioara depunerii ofertelor-original / copie legalizata / copie cu mentiunea conform cu originalul;Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original / copie legalizata / copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani: 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personal de specialitate: - 1 manager de proiect (certificare profesionala privind calitatea de manager proiect);
- 1 regizor (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar);
- 1 grafician (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).Va fi prezentata o declaratie privind numelepersoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializareaacestora, conform art 188, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare, informatii referitoare la studiiie, pregatireaprofesionala si calificarea personalului de conducere, precum si alepersoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Pentru personalul propus, vor fi prezentate documentele urmatoare: - curriculum vitae (Formularul 7.2), insotit de declaratia de disponibilitate;
- copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor superioare;
- copie simpla (conform cu originalul) a documentelor din care sa rezulteraportul juridic/disponibilitatea.- Copii ale certificatelor solicitate., Experienta similara.Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va trebui sa faca dovada faptului ca are o experienta minima in realizarea unor servicii similare prin prezentarea unui document / contract / proces-verbal de receptie / orice alt document justificativ care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de minim 550.000, 00 lei, fara TVA, in ultimii 3 ani, copie insotita de mentiunea ?conform cu originalul". Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2013 12:05