Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Sistem informatic


Detaliu pentru invitatia numarul 306957
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519925
Adresa: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Arad
Telefon: 0257281850 int 289
Fax: 0257281850 int 285, 0257284744
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Sistem informatic
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: prestarea serviciilor de informare si publicitate aferente proiectului Sistem informatic integrat pentru furnizarea de servicii de e-guvernare al Primariei Municipiului Arad
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.07.2011 16:08
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei, nr. 75 ? Palatul Cenad, Registratura generala, cam. 5.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Arad, Bd. Revolutiei, nr. 75, cam. 16
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 88, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea ? Formularul 12 A;2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 / OUG nr. 34 / 2006 - Formularul 12 B;3. Certificat Constatator emis de ORC4. Informatii generale - Formularul 2B;5. Lista serviciilor similare din ultimii trei ani - Formularul 12E;6. Fisa de experienta similara -Formularul B3;7. Contractul de servicii similare (copie conforma cu originalul);8. Documente privind certificarea sistemului de management al calitatii (ISO 9001);9. Informatii privind subcontractantii - Formularul 12G;10. Acordul de asociere în cazul în care anumite persoane juridice vor depune oferta comuna;11. Declaratia privind legalizarea asocierii - Formularul B 5.1;12. Documente privind încadrarea ofertantului in categoria IMM-urilor ? Formularul 5.13. Declaratie de participare la procedura cu oferta independenta ? Formularul 12M14. Declaratie privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
www.e-licitatie.ro garantia de participare 1700 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer