Achizitie publica - ?Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
Detaliu pentru invitatia numarul 325360
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325360/30.04.2012
Denumire contract: ?Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA PENTRU PROTECTIA MEDIULUICod fiscal: 16462898, Adresa: Aleea Lacul Morii nr. 151, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.207.11.01, Fax: 021.207.11.03
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Sistem Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul proiectului: Obiectivul general al Sistemului Integrat de Management si Constientizare in Romania a Retelei Natura 2000 este reprezentat de conservarea mediului natural, prin sprijinirea managementului ariilor protejate, realizarea infrastructurii suport pentru promovarea ariilor naturale protejate si promovarea activitatilor de constientizare ce vizeaza reducerea sau chiar inlaturarea presiunilor antropice asupra speciilor si habitatelor de interes comunitar.Acest proiect se va constitui ca si instrument integrat si accesibil de vehiculare a informatiilor relevante pentru realizarea evaluarii SEA a Planurilor de management si de evaluare adecvata a activitatilor din site-urile Natura 2000 susceptibile sa aiba un impact asupra speciilor si habitatelor pentru care site-urile Natura 2000 au fost desemnate.Obiectul contractului de fata il reprezinta organizarea de seminarii de constientizare a publicului larg cu privire la situatia celor 9 arii naturale protejate si organizarea unui eveniment de promovare mediatica pentru fiecare dintre cele 9 arii naturale protejate.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 773.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: 1.735 lei. A se vedea nota de mai jos.b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 867.73 lei (1% din valoarea estimata).c)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare: 1.instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2.ordin de plata in contul ANPM (CIF 16462898) IBAN RO07TREZ7005005XXX001202 deschis la A.T.C.P.M.B., cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1) sau in format electronic (in S.E.A.P.), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/societatea de asigurari emitenta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Formularul nr. 1 ? Declaratie de eligibilitate;
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
- Formularul nr. 2. ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.u.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
- Formularul nr. 13 - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
- Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante cum ar fi: Gabriel ABOS ? Presedinte, Marian PROOROCU ? Vicepresedinte, Gabriel GERU ? director DBFA, John Samad SMARANDA ? Manager de Proiect, Ana Elena PUSCASU - Manager Financiar (proiect)precum si ceilalti membri ai echipei de proiect, respectiv: Ciprian Constantin GHIOC ? Asistent de Proiect, Cristian ALEXE - Responsabil Juridic, Elena GIUREA - Expert tehnic Biodiversitate, Lorand KOROM ? Expert IT ? Consilier Personal, Stefan MOCANU ? Expert IT ? Consilier Superior, Eduard Costache - Consilier Superior.Nota: a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.c.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.e.A se vedea si prevederile lit. b) a Notei de la Cap. IV.4.3. cu privire la posibilitatea solicitarii documentelor in original de catre autoritatea contractanta.Astfel, autoritatea contracta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 160.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unuia sau mai multor contracte, servicii similare constand in organizare evenimente si realizare (tiparire) materiale de informare si publicitate, cu o valoare de cel putin 80.000 lei., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa sau ca dispune (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de inchiriere), decel putin urmatoarele utilaje/mijloace de transport/ echipamente specifice pentru indeplinirea contractului: - cel putin 1 autovehicul prin intermediul caruia se va asigura logistica organizarii evenimemtelor care fac obiectul contractului ce urmeaza sa fie atribuit;
- cel putin 2 calculatoare PC tip laptop/desktop;
- software grafica;
- facilitati de tiparire materiale publicitare (corespunzatoare tipariturilor care fac obiectul contractului);
- facilitati logistice pentru organizarea evenimentelor (sala conferinta dotata cel putin cu videoproiector si instalatie sonorizare)., Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: 1. Expert cheie nr. 1 - Manager de proiect (cel putin 1 expert)2. Expert cheie nr. 2 - Expert grafica (cel putin 1 expert)3. Expert cheie nr. 3 - Expert suport si organizare evenimente (cel putin 2 experti), Cerinta nr.4 (continuare cerinta nr.3)Profilul expertului cheie nr. 1 ? Manager de proiect: 1.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil realist in domenii cum ar fi: economic / juridic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala (experineta) relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;1.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Detinerea de competente relevante privind managementul de proiect (dovedite prin certificate recunoscute cel putin la nivel national, cum ar fi "Manager de proiect" - cod C.O.R. 241919 sau echivalent);
- Participarea pe parcursul profesional la minim un contract/proiect de natura celui ce urmeaza sa fie atribuit in care sa fi detinut o pozitie similara., Cerinta nr.5 (continuare cerinta nr.3)Profilul expertului cheie nr. 2 ? Expert grafica: 2.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil umanist/realist in domenii cum ar fi: economic / juridic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative / arte vizuale, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala (experienta) relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;2.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Experienta specifica de cel putin 1 an in domeniul PR / comunicare / jurnalism / marketing;
- Participarea pe parcursul profesional la minim un contract/proiect in cadrul caruia sa fi detinut o pozitie similara., Cerinta nr.6 (continuare cerinta nr.3)Profilul expertului cheie nr. 3 ? Expert suport si organizare evenimente: 3.1. Cerinte privind studiile si pregatirea profesionala generala: - Studii superioare de lunga durata de profil umanist/realist in domenii cum ar fi: economic / juridic / tehnic / stiinte politice si / sau administrative / comunicare / relatii publice / jurnalism, finalizate prin diploma de licenta sau echivalent;
- Pregatire profesionala (experineta) relevanta in domeniul studiilor absolvite de cel putin 3 ani;3.2. Cerinte privind competentele/ calificarile specifice necesare implementarii proiectului: - Experienta specifica de cel putin 1 an in domeniul PR / comunicare / jurnalism / marketing.- Participarea pe parcursul profesional la minim un contract/proiect in cadrul caruia sa fi detinut o pozitie similara., Cerinta nr.7Informatii privindsubcontractantii Cerinta nr. 1Informatii privind sistemul de management al calitatiipentru activita?i de consultan?a in domeniul rela?iilor publice si al comunicarii si/sau de organizare a expozi?iilor targurilor ?i congreselor, prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Punctajul(P(n) = max. 60 pct.) se acorda astfel: a. Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul max.; b. Pentru celelalte preturi ofertate punctajul P(n) se calculeaza proportional, astfel: P(n)=(Pretmin /Pret(n))x60 pct; Legenda (valabila pt.toti factorii utilizati) Pret(min)/TR(min), respectiv NF(max)/DH(max/CI(max)) ?cel mai mic pret si termen realizare machete ofertat in cadrul procedurii, iar in cazul celorlati factori de evaluare reprezinta cea mai mare valoare contabilizta in cadrul procedruii pt.fiecare factor de evaluare vizat Pret(n)/TR(n)/NF(n)/DH(n)/CIF(n)?pretul ofertei pt.care se calculeaza P(n), iar in cazul celorlalti factori de evaluare reprezinta valoarea factorului de evaluare al ofertei pt.care se calculeaza pt.care se calculeaza P(n)
Termenul de realizare a machetelor (TR)
10
Descriere: a. Pt. cel mai mic TR se acorda 10 pct; b. Pt. celelalte TR punctajul se acorda proportional, astfel: P(n)=TRmin/TR(n)x10 pct. Nota: i.Avand in vedere durata de executie a contractului, TR maxim acceptat in cadrul prezentei proceduri este de 45 zile. ii.TRreprezinta termenul in care ofertantii se obliga sa execute machetele si reprezinta perioada necesara intre momentul emiterii ordinului deincepere si emiterea bunului de tipar de catre beneficiar. In vederea stabilirii TR, ofertantii vor lua in considerare si eventualele durate necesare pentru refaceri totale si/sau partiale. TR va fi insotit de un grafic de executie, respectiv de o descriere detalita a serviciilor din punctul de vedere al activitatilor desfasurate pe durata ofertata, corelate cu resursele materiale, echipamentele si personalul inclus in oferta.
Calitatea tipariturilor (flyere si afise) - densitatea hartiei utilizate (DH)
10
Descriere: a. Pentru cea mai buna DH se acorda 10 puncte; b. Pentru celelalte DH punctajul se acorda proportional, astfel: P(n) =DH(n)/DH(max)x10 puncte. Nota: i.Densitatea se va exprima in gr/mp.DH minima acceptata in cadrul prezentei proceduri (pentru flyere si afise) este de 150gr/mp.ii.Evaluarea ofertelor se va realiza in baza propunerii tehnice a ofertantului privind angajamentul acestuia referitor la densitatea hartiei care va fi utilizata, scop in care se vor prezenta informatii privind caracteristicile hartiei (conform datelor disponibile de la producator).
Calitatea tipariturilor (flyere si afise)- calitatea imaginii tiparite (CI) Output resolution
10
Facilitati suport pentru realizarea conferintelor de presa puse la dispozi?ia autoria?ii contractante in scopul desfasurarii activitatilor propuse
10
Descriere: Se vor contab.numeric toate facilit.suport care reflecta avantaje reale si evidente pt. realiz.conferintelor de presa (cum ar fi livrabile suplim.fata de cele mentionate in caietul de sarcini, precum si instr.de lucru, baze de date si/sau programe/proceduri/metode cu referire la serviciile de backstopping ? asisten?a si sprijin in caz de urgente, logistica, administrative, etc.) pe care autoritatea le poate obtine prin asumarea de catre ofertanti a angajamentelor respective, asa cum au fost acestea prezentate de catre fiecare ofert.in parte in cadrul prop.tehnice, in vederea obtinerii nr. max.de facilitati suport care au fost propuse de catre toti ofertantii din cadrul proced.de atribuire (notat NF(max)).a)Pt.oferta cu cel mai mare nr.de facilitati suport in raport cu NF(max)se acorda 10 puncte;b)Pt.ofertele cu un nr. mai mic de facilitati decat oferta de la lit. a), P(n) se calculeaza propor?ional, astfel: P(n)=(NF(n)/NF(max))x10pct
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Electronic, fisiere atasate in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 12:53