Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor prestate de ANCPI


Detaliu pentru invitatia numarul 342043
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 342043/24.01.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor prestate de ANCPI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor prestate de ANCPI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului Realizarea unui sistem de plata online a serviciilor oferite de ANCPI, cod SMIS 37955, proiect co-finantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, domeniul major de interventie 2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 363, 112.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7.250 Lei.Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul respingerii unei contestatii se stabileste in conditiile art. 2781 alin.(1) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate sau ordin de plata in contul Autoritatii Contractante nr.RO63TREZ7005005XXX000970 deschis la ATCPMB Op ec va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op ec asociati.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. nr.925/2006.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul Autoritatii contractante, si scanata, in SEAP, in Sectiunea Documente de calificare.Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 10% din val totala a contractului fara TVA.Garantia se constituie prin printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari in conditiile art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive in cond prev la art.90 alin. (3) din H.G. nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispoz autorit contractva fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are oblig de a constitui garantia in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia si retinerii garantiei de participare.Autorit contr va elibera/restitui garantia de buna executie conform preved art. 91- 92 din H.G.nr.925/2006.Se va completa Formularul orientativ nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta declaratie privind eligibilitatea Formularul nr. 1 semnat si stampilat;Se va prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr. 2Op ec participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr. 34/2006: Completarea si prezentarea Formularul nr. 2 semnat si stampilat;Se va prezenta Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiei de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si/sau faptul ca nu are obligatia achitarii acestora, valabil in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Se va prezenta Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Se va prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr.314/2010: Formularulnr.2A semnat si stampilat;Se va prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006: Formularul nr.2B semnat si stampilat. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Mihai BUSUIOC, Cernea Marian SIMION, Silviu RADUTA, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Ovidiu Pavel SAMAN, Nicolae IANCU, Monica CLEPSA, Lucian PATRAS, Brindusa BIBIRI, Gica OLTEANU.Note: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol.2)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;3)Documentele privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 vor fi prezentate si de catre tertul sustinator, daca este cazul;4)Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 691din OUG 34/2006, se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul;5)Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;6)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul general consolidatsau catre bugetul local vor fi respinse;7)Op ec nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri), ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.8)Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul operatorului economic. Cerinta 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Note: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;In situatia in care ofertantul nu este afiliat la nicio organizatie profesionala, punctul 2 din aceasta sectiune nu este aplicabil;Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani.Se va completa Formularul 3 ? in original.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 725.000, 00 lei.Se vor prezenta doc relevante in sustinereaindepliniriicerintei, doc din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru demonstrarea cifrei de afaceri aferente anului 2012 nu se solicita bilant contabil inregistrat, in acest caz, op.ec. avand obligatia de a prezenta orice fel de doc relevant pentru demonstrarea cerintei. Pentru demonstrarea cifrelor de afaceri aferente anilor 2010, 2011 se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc edificatoare., Continuare cerinta 1Note: 1. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.2. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Informatii privind sustinereaIn cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capcacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Nota: Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire., Cerinta 3Informatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Note: 1) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., DIRECTOR DE CREATIECerinte: - studii superioare in domeniul design grafica, finalizate cu diploma de licenta;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani in calitate de Director de creatie., Cerinta 1Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor.(Formularul 4)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a cel putin un contract pana la maxim trei contracte, servicii de natura similara celor prezentate in caietul de sarcini, in valoare cumulata de minim 363.000 lei, respectiv: - servicii organizare conferinte;
- servicii realizare materiale de promovare, spoturi TV si spoturi Radio.In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte documente care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv., Cerinta 5Informatii privind asociereaPrezentare Acord de asociere (Formular 15 din Capitolul Formulare) cu urmatoarele prevederi: -nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Nota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 2Informatii privind capacitatea profesionala-Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii (Formularul6).-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
-CV Europass (Formularul7);
-Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr.8), Continuare cerinta 1Note: 1. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta documnetele respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.2. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., REGIZOR ARTISTICCerinte: - studii superioare in domeniul regie film, finalizate cu diploma de licenta;
- cunostinte de nivel avansat in domeniul regie film, dovedite prin participarea la cel putin un curs de specializare in acest domeniu (diploma/certificat de studii postuniversitare sau echivalent);
- experienta profesionala de cel putin 3 ani in calitate de Regizor artistic, in timpul carora sa fi realizat cel putin un spot video., Continuare cerinta 2Operatorul economic va dispune de cel putin urmatorulpersonal calificat: MANAGER DE PROIECTCerinte: - studii superioare, finalizate cu diploma de licenta;
- experienta profesionala de cel putin 2 ani in calitate de Manager de proiect., Continuare cerinta 2Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala). Ofertantului clasat pe primul loc i se vor solicita documente care sa probeze informatiile prezentate in CV;c.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2013 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer