Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?.


Detaliu pentru invitatia numarul 345022
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTI
Numar invitatie: 345022/09.04.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL PITESTI - CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI PITESTICod fiscal: 4317967, Adresa: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Telefon: 0248-213994, Fax: 0248-212166
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Victoriei, nr. 24, Pitesti, Romania, cod postal: 110017, telefon: +40 248213994, fax: +40 248212166, persoana de contact: Adrian Oprescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipilui Pitesti, str. Victoriei, nr. 24
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?PROIECT URBAN ? Reabilitare infrastructura urbana in municipiul Pitesti?, prin intermediul urmatoarelor activitati: realizarea si distributia de pliante de informare a populatiei; realizarea si difuzarea de afise de informare a populatiei; realizarea de fluturasi de informare a populatiei; realizarea unei pagini web de promovare a proiectului; realizarea si difuzarea unui spot radio; realizarea si publicarea unui anunt/ comunicat de presa intr-un ziar local; realizarea si publicarea unui anunt/ comunicat de presa intr-un ziar judetean; organizarea a doua conferinte de presa; realizarea de mape de prezentare; realizare si montare bannere; realizare si montare de panouri informative; realizare si montare de placi permanente.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.950 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va face viramentul este: Municipiul Pitesti, cod fiscal 4317967, cont RO50TREZ0465006XXX000186 deschis la Trezoreria Pitesti. Garantia trebuie sa fie irevocabila. De asemenea instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care se solicita reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, se va completa o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/ 2004 (Formularul 4 dupa caz cu anexe) din care sa rezulte ca ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor.Ofertele care la momentul deschiderii nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate vor fi respinse ca inacceptabile.Garantia de participare nu poate fi constituita de subcontractanti.In cazul depunerii unei contestatii, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.000 lei, conform prevederilor art. 278^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Echivalenta garantiei de participare depusa in Euro sau alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 7 zile.
Garantie de buna executie
9% din valoarea totala fara TVA a contractului; se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. In cazul ofertant din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr 7-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Completare si prezentare Formular nr.8-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente);Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata (Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara lunii in care se depun ofertele si in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine a ofertantului-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata(Certificatele solicitate se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor -In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare si prezentare Formular nr 3-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document; Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Completare si prezentare Formular nr 9-In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document);Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(Completare si prezentare Formular nr. 10 - Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, astfel cum sunt definite de art. 3, lit. s^2) din O.U.G. nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Tudor Pendiuc - Primarul muncipiului Pitesti, Iosiv Cerbureanu ? Secretarul municipiului Pitesti, Elena Tintila Neacsu - Director Directia Administratie Publica Locala, Catalin Andrei Calugaru - Sef Serviciul Administratie Publica Locala, Danut Mihail Teodorescu - Director Executiv, Directia Dezvoltare Locala, Mariana Boncea - Director Executiv, Directia Economica, Mihai Anton - Director Executiv Adjunct, Directia Economica, Rina Viorica Boata - Sef Unitatea de Monitorizare a Serviciilor Publice si Coordonare a Asociatiilor de Proprietari, Floarea Orasanu ? Sef Serviciul Contabilitate, Tatiana Popescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Manuela Rica - Consilier Serviciul Contabilitate, Steliana Voicu - Consilier Biroul Buget, Floarea Stoiculescu - Consilier Serviciul Contabilitate, Marilena Sandu - Consilier Serviciul Contabilitate, Emilian Nechita - Director Executiv, Directia Tehnica si de Urbanism, Cornel Stan - SefServiciul Tehnic, Dorel Zaharescu - Sef Biroul Investitii, Maria Gava? Inspector Biroul Investitii, Maria Izabela Matei - Inspector Biroul Investitii, Marcela Badescu - Sef Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Adrian Oprescu ? Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mikael Masis Kevorkian - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Alina Stefania Mihai - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Raluca Daniela Marin - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Mihaela Bradeanu ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ramona Elena Cirjan - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marius Ciuculete ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Dorel Zanfir - Inspector Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Luminita Gabriela Nistorescu - Consilier Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Ana Fedeles ? Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Marioara Oprescu - Inspector specialitate Serviciul Dezvoltare si Managementul Proiectelor, Mihaela Carmen Stefanescu - Sef Biroul Juridic, Aurelia Pavel ? Consilier Biroul Juridic, Camelia Maria Daianu? Sef Serviciul Achizitii, Administrativ, Daniel Constantinescu ? Inspector Serviciul Achizitii, Administrativ, Sorin Apostoliceanu ? Consilier local, Tiberiu Cristian Avramescu - Consilier local, Iuliu Radu Banica- Consilier local, Moise Ciopleasi - Consilier local, Gheorghe Dinescu - Consilier local, Mircea Dinu - Consilier local, Sanda Cristina Fulga - Consilier local, Florin Gardin - Consilier local, Cristian Gentea - Consilier local, Anitte Michaelle Ionescu - Consilier local, Cornel Constantin Ionica -Viceprimar, Gheorghe Malacu - Consilier local, Silviu Marinescu - Consilier local, Florentin Andrei Mosteanu - Consilier local, Mariean Neacsu - Consilier local, Radu Valeriu Perianu - Consilier local, Marin Preda - Consilier local, Adrian Mihai Prodanel - Consilier local, Mihail Tudor - Consilier local, Dumitru Tudosoiu - Consilier local, Nicolae Valeriu Zarnescu - Consilier local, Laurentiu Marian Zidaru - Viceprimar, Maria Gabriela Zoana - Consilier local - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic- in original sau copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte, pentru conformitate, Certificatul constatator emis de ONRC in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA(In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente);Persoane juridice/fizice straine-Se vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate, documentele edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA (In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala, minim190.000, 00 lei. Prezentare informatii privind cifra de afaceri medie globala din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012). Prezentarea Bilanturilor contabile sau a extraselor de bilant vizate si inregistrate de organele competente sau a oricaror alte documente disponibile pe ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), incopie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului. Se solicita prezentarea bilantului contabil vizat si inregistrat de organele competente si pentru anul 2012 numai pentru agentii economici care l-au depus si inregistrat pana la data limita de depunere a ofertelor. Ceilalti operatori economici vor prezenta alte documente financiar-contabile disponibile pentru anul 2012.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul mediu anuallei/valutacomunicat de BNR pentru anul respectiv. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, in conformitate cu art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Persoanele juridice straine vor prezenta bilanturile contabile vizate in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate., Tert sustinator financiar: Se vor prezenta: (1)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(2) Angajamentul ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 7, Formular 8, Formular 10 si Formular 21. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute de legislatia in vigoare. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilorgrupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara a ofertantului se va demonstra in mod obligatoriu prin prezentarea a maxim 2 contracte similare in valoare cumulata de cel putin 100.000, 00 lei, fara TVA, executate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru prestari similare, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului valutar mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.Completare si prezentare Formular nr. 12 ? Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Completare si prezentare Formular nr. 13 ? Experienta similara ? Lista prestarilor similare efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor va fi insotita de certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si obiectul contractelor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.In situatia in care prestarile au fost efectuate inainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare prestarile efectuate in ultimii 3 ani si va avea in vedere doar prestarile efectuate in aceasta perioada. Pentru prestarile efectuate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.Pentru prestarile similare efectuate, prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anuallei/valuta comunicatde BNR pentru anul respectiv.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.In cazul unei asocieri cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Se vor completa: Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular nr. 15) si Lista cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii (formular nr. 17).In cadrul unei asocieri Formularul nr. 15 si Formularul nr. 17 vor fi completate de liderul asocierii si va cuprinde personalul propus de catre fiecare membru al asocierii, in cadrul echipei care va duce la indeplinire contractul, precizandu-se pozitia pentru care este propus.In cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita prin cumul., Informatii privind asociatiiPrezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa Formularul nr. 19 si Formularul nr. 10., Informatii privind subcontractantiiPrezentare declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor completa Formularul nr. 18 si Formularul nr. 10., Tert sustinator tehnic si profesional: Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si ale art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completand Formular 7, Formular 8 si Formular 10. Ofertantul va prezenta si Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala-Formular 22, Formular 24. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului resursele tehnice si profesionale invocate. Standarde de asigurare a calitatii-Certificatul ISO 9001 sau echivalent. Prezentare, in copie lizibila certificata conform cu originalul de catre reprezentatul legal al ofertantului a Certificatelor emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent.In cazul in care ofertantul nu detine ISO 9001, astfel cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau echivalent va fi prezentat de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2013 11:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer