Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROPRIETATEA IMOBILIARA ? fundament pentru politici nationale si europene?


Detaliu pentru invitatia numarul 353235
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 353235/29.08.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROPRIETATEA IMOBILIARA ? fundament pentru politici nationale si europene?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Romania, cod postal: 7000, telefon: +40 213152520, fax: +40 213152520, persoana de contact: Nicoleta Cercelaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr.202A, Sector 6 Bucuresti, camera 17, etaj10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROPRIETATEA IMOBILIARA ? fundament pentru politici nationale si europene?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului ?PROPRIETATEA IMOBILIARA ? fundament pentru politici nationale si europene?proiect co-finantat din FondulEuropean pentru Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Asistenta Tehnica, Axa prioritara 1 - Sprijin pentru implementarea instrumentelor structurale si coordonarea programelor, domeniul major de interventie 1.1 - "Sprijin pentru managementul si implementarea instrumentelor structurale.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3.685, 50 Lei. Cuantum se retine din gar de particip cf.art 2781, alin 1, lit a) din OUG34/2006 in caz resping unei contest: peste prag prevazut la art19 din OUG34/2006 si 420.000 lei inclusiv-1% din aceasta val.Perioad de valabilit: 90 zile de la term limita pt primirea ofert.Forma de constit a gar de particip: se va face in conf.art.86 alin(1)HG925/2006:1.Scrisoare de gar bancar/instrument de garantare, emisa/emis in fav AC si in cond legii de o soc bancara/de o soc de asig din Ro sau dupa caz, din strainatate sau 2.OP in cont ANCPI RO63TREZ7005005XXX000970, desch la ATCPMB, cu conditia prezentarii OP aviz de banca emitent, in original.Nota: Conf.L346/2004, IMM-urile pot solicita reducere cu 50% a gara de particip prin prezentarea document justific corespunzat.In acest caz, gara de particip va fi insotita de decl pe propria raspundere a reprezentant/reprezentanti legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea IMM.Decl pe propria raspundere priv incadrarea in categ IMM va fi completata conf modelul prevazut in Leg346/2004.In cazul asoc dintre doi sau mai multi operatori economici, fiecare incadrandu-se in categ IMM, asoc rezultata beneficiaza de reduc.conf.art 16, alin(2)din Leg346/2004.Asoc unui IMM cu o soc comerciala care nu fac parte din categoria IMM, asoc respectiva nu are caracter unui IMM si nu se pot aplica prev.art.16 alin.(2)din Leg346/2004.In cazul ofertant care se asoc in vederea depunerii unei oferte comune, gara de particip poate fi constit pe numele oricaruia dintre operatorii economici asoc.Autorit contract va elibera/restitui gara de particip conf art.88 din HG925/2006.In caz constit gara de particip printr-un instrument de garantare emis de o soc bancara/soc de asigurari se va completa Formular 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Gara de particip se va depune in original la sediul ANCPI.Ech leu/alta valuta la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofert cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (se va completa Formularul nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: ?Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz, (Formularul nr. 1- original);?Se va prezenta cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic/fiecare asociat, daca este cazul - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: ?Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentare Formular nr.2 ? original, de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);?Se solicita pentru Tertul sustinator completarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, la pct. a, c1, d (prezentarea Formular nr.2- original);?Se va prezenta Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si/sau faptul ca nu are obligatia achitarii acestora. Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.?Se va prezenta Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local. Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.?Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010: Formularulnr. 2A - original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.?Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Formularul nr. 2B - original (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante). Documentul se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marius Arthur Ursu, Marcel Grigore, Mihai Busuioc, Elena Ungureanu, Camelia Ursu, Alina Elena Iancu, Magdalena Constantin, Andreea Anton, Cernea Marian Simion, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Ioana Garzu, Karla Docan, Ionela Baltaru, Victor Grigorescu.Note: 1)In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;2)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse;3)Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul operatorului economic.4)Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.Nota: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;3)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.4)In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 350.000 lei.Nota: a) In sustinerea indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Curs de referinta euro: 2010 - 4, 2099 lei, 2011 - 4, 2379 lei, 2012 - 4, 4560 lei sau se va aplica cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru demonstrarea cifrei de afaceri, sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate (spre exemplu: bilanturi contabile sau dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara).b) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei juridice respective, in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare.c) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, calculati de la data limita a depunerii ofertelor.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract sau maxim trei contracte, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini, in valoare cumulata de minim 180.000 lei: In vederea indeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta: Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privatsi, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv.Nota: 1. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.2. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective., Cerinta 2: - Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.- Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
- CV Europass;
- Angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 8)Nota: a. In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala), contractul/contractele in vederea demonstrarii experientei profesionale, recomandare / document constatator din partea beneficiarului contractului/ contractelor, toate documente in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, documente care sa probeze informatiile prezentate in CV;b. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate/Angajament de participare, conform modelului prevazut la Formularul nr. 7., Cerinte pentru personalul tehnic de specialitate: Operatorul economic va dispune de cel putin urmatorulpersonal calificat: MANAGER DE PROIECT: - studii superioare, finalizate cu diploma de licenta;
- experienta profesionala de cel putin 2 ani in calitate de Manager de proiect.EXPERT BAZE DE DATE: -Studii superioare in domeniul Automatica / Cibernetica, finalizate cu diploma de licenta;
-Cunostinte de nivel avansat in Programare / Baze de date, dovedite prin prezentarea unui certificat de participare/diploma la cel putin un curs de specializare in acest domeniuDIRECTOR DE CREATIE: - studii superioare in domeniul design grafica, finalizate cu diploma de licenta;
- experienta profesionala de cel putin 3 ani in calitate de Director de creatie in cel putin un proiect., b)Informatii privindsubcontractan?iiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., c)Informatii privind sustinereaNota: Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire., d)Informatii privind asociereaNota: 1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 11:15
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Asistenta Tehnica - POAT
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 10:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer