Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Modernizarea strazilior din municipiul Toplita Judetul Harghita in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
Detaliu pentru invitatia numarul 327308
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327308/18.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Modernizarea strazilior din municipiul ToplitaJudetul Harghita in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITACod fiscal: R4245178, Adresa: Str. Nicolae Balcescu , Nr.55-57 , judetul Harghita, Toplita, Telefon: 0266341772, Fax: 0266341772
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE BALCESCU, NR.14, TOPLITA, Romania, cod postal: 535700, telefon: +40 0266341772, fax: +40 0266341772, persoana de contact: Birou Investitii, Programe, Proiecte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a Consiliului Local a Municipiului Harghita, Str. Nicolae Balcescu, nr. 14, Toplita, jud. Harghita, cod postal: 535700
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului "Modernizarea strazilior din municipiul ToplitaJudetul Harghita in vederea dezvoltarii cailor de circulatie"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Actiunile de informare si publicitate au ca obiectiv furnizarea de informatii si asigurarea publicitatii proiectului catre cetateni, beneficiari si potentiali beneficiari.Vor fi concepute si realizate materiale de promovare si informare a proiectului conform caietului de sarcinicare vor reflecta continutul activitatilor finantate si va trebui sa garanteze un grad inalt de transparenta in utilizarea fondurilor.
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitatea ofertei, adica 80 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 25- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare : RO86TREZ3545006XXX000036 deschis la Trezoreria mun. Toplita., cod fiscal R4245178.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;II) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la semnarea contractului;III) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.IV) se va retine cuantumul sumei prevazute in articolul 278^1 din OUG 34/2006, in cazul in care formuleaza o contestatie care ulterior este respinsa de catre CNSC, respectiv2756lei.NOTA: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare si garantia de buna executie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa in conditiile legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari.fie prin-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la trezorerie, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie in conditiile prevazute de art.92 din HGR nr.925/2006 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 1NOTA: Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si 181 lit.a), c1) si d) , conform art.19 si art. 20 din Legea nr.279/2011 privind modificarea si completarea OUG34/2006 .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare.-Se va completa Formular nr. 2-Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note!-In cazul existentei punctului/punctelor de lucru implicate in derularea contractului, operatorii economici au obligatia de a prezenta certificate eliberate de Autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sediile secundare, punctele de lucru).-Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate deautoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011.-In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa cunoasca toate conditiile legale privind procedura de atribuire-Se va completa Formular nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Platon Stelu ? Primar, Simon Valentin-Viceprimar, Vancu Almasan Vasile-Secretar, Rabja Andrea-Manager proiect, Urzica Dumitru-Sef birou investitii, Buzila Gabriela-Inspector, Krasztel Ileana- Consilier primar, Neculai Sterica-Director executiv, Nita Costantin-Arhitect sef, Petrescu Milut-Jurist, -Se va completa Formular nr. 4NOTA: Aceasta Declaratie va fi prezentata atat de catre subcontractanti, cat si de catre tertul sustinatorCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului314/12.10.2010Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta-Se va completa Formular nr. 5 Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistratiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Persoane fizice/juridice romane: -Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane fizice/juridice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul2011, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2011 sau dupa caz, apartenenta din punct devedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.-Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din caresa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si valabile la data deschiderii ofertelor, conform prevederilor organelor emitente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila .A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de laautoritatile competente .In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Op. ec. tr.sa dispuna de res. umane consid. de Aut. contr. ca fiind strict neces. indeplinirii in bune cond. a contractului (personal de specialit. si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): 1.team leader ? persoana cu studii super. absolvite cu diploma de licenta sau echivalent, cu experienta in coordonarea realiz. machetelor de presa si a mat. de informare, dovedita prin implicarea intr-un proiect similar;2.expert grafica ? per.cu experienta in dom. garficii dovedita prin implicarea intr-un proiect similar.3.expert fotograf ? pers. cu bune cunostinte in arta fotograf. dovedite prin implic. intr-un pr. similar.Se vor nominaliz.persoane difer. pt. fiec. dinpoz. de mai sus. Ofertele in care nu se vor nomin. pers. diferite vor fi respinse. Documente: CV, copii diplom. de studii, certif., declaratie ref.la efectiv. medii anuale ale person. angajat si al cadrelor de conducere, calific. ale personalului si angajament ofertant pt.fiec.expert, team leader, Echipamentele necesare pentru executarea contractului.Se va depune Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventualintentia sa o subcontractezeIn cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar parteape care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG34/2006.Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilordeclarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art. 11 din HG 925/2006.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul Formularului nr. 15 si nu va mai prezenta Formularul nr. 16., Informatii privind asociereaOperatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune ofertacomuna.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrulFormularului nr. 18 si nu se vor mai prezenta Formularele nr. 17 si nr. 19.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelorprivind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionalase demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depunedocumente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective ., Dc un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci cap. tehnica si/sauprofesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturormembrilor grupului.Cap. tehnica si/sau profesionala a op. ec.sau a grupului de op.ec., poate fisustinuta si de un tert, indiferent de natura rel. juridice existente intre op.ec.si persoana respectiva.Op.ec, sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap. tehnicesi/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta printr-un angajamentferm in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune ladispozitia op.ec. resursele invocate, cf. prev. art.11^1 din HG 925/2006 mentionate in Formularul 20.1 sau Formularul 20.2. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care det. excluderea dinprocedura de atribuire cf. art.180 si 181 lit.a), c1) si d) cf.art.19 si art.20 /Lege279/2011 priv. modif. si compl. OUG 34/2006. Angajamentul va fi prez. in forma autentica., Operatorii economici participanti la procedura sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de servicii ? prezentarea unui numar de maxim 4 (patru) contracte in valoare cumulata de cel putin 200.000 lei fara TVA, care sa confirme prestarea in ultimii 3 ani de servicii similare.Nota : Valorile mentionate de contracte sunt lei, fara TVA.Se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de catre BNR/BCE pt. contracte exprimate in alta moneda decat lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.05.2012 09:40