Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului ?MODERNIZARE PARC ZAVOI IN MUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?.
Detaliu pentru invitatia numarul 330036
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330036/21.06.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului ?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEACod fiscal: 2540813, Adresa: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250731016 int.130, Fax: 0250731843
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843, persoana de contact: LIVIU MIFTODE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240182, telefon: +40 250731016-126, fax: +40 250731843,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate in cadrul proiectului ?MODERNIZAREPARC ZAVOIINMUNICIPIUL RAMNICU VALCEA?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin scopul propus, proiectul de fata contribuie la dezvoltarea urbana integrata a Municipiului Ramnicu Valcea ca pol de dezvoltare urbana si la cresterea calitatii vietii cetatenilor prin modernizarea infrastructurii urbane.Obiectivul proiectului il reprezinta modernizarea si reabilitarea celui mai important spatiu verde din perimetrul Municipiului, Parcul Zavoi
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 1.521 leiTermenul de valabilitate a garantiei de paticipare in cazul in care este constituita printr-un instrument de garantare bancara: 120 zile de la data depunerii ofertelor
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiea contractului :10 %din pretul contractului, fara TVA si se constituie in termen de maxim 7 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.Modul de constituire a garantie de buna executie-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in contul autoritatii contractante, conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Certif. de plata a taxelor siimpozitelor locale , certif. de plata a taxelor catre bugetul consolidat al statului , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Primar - Romeo Radulescu 2. Viceprimar - Cosmin Constantinescu 3. Administrator Public - Eduard Mihail Tanasescu 4. Director Investitii, Achizitii Publice - Liviu Miftode 5. Sef Serv. Investitii Publice - Corina Toma 6. Sef Serv. Achizitii Publice - Ramona Elena Duta 7. Director Economic - Ion Lepadat 8. Sef Serv. Contabilitate - Geta Pripas 9. Director Juridic - Petre Cazan 10. Sef Serv. APL si Reglementari - Daniela Elena Ciobanu 11. Director general DADP - Laurentiu Teodorescu 12. Contabil Sef DADP - Amalia Bulboaca 34. Sef Serv. Tehnic DADP - Emilia Munteanu Consilieri localiMitaru Bogdan C-tin, Ene Gabriela Ana, Neacsu Stefan Ioan, Pandurasu Adrian Iulian, Matei Ion, Amza Ilie, Negrea Cornelia, Ion Aurel, Virlan Eduard, Musat Constantin, Tugulan Petronel Auras Iorgu Ion Pandurasu Adrian Iulian Constantinescu Cosmin Dragos Mojoiu Gheorghe Mecherel Florin Pruteanu Costel Bogdan Amza Valeru Tirlea Alina Eugenia Bercea MariaBulat Florin Costea Maria1.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa obiectul de activitate .2. Certificatul constatator va fi emis cu cel putin 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie cu specificatia conform cu originalul.Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator in cazul societatilor pe actiuni etc) pentru a se asigura ca nici unul dintre ofertanti nu se afla instare de faliment .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011 : valoare253.500 lei fara TVA , Alegerea pragului valoric pentru cifra medie de afaceri a fost ales respectand principiul proportionalitatii si a fost raportat la valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat, cu respectarea art.8 alin (2)/HG925/2006 si art.9 lit.b)Cifra de afaceri anuala (la 31dec.lei) Cifra de afaceri anuala (la 31dec.echivalent euro)1.2009 Curs anual mediu BNR /2009, 1euro= 4, 2373lei2.2010 Curs anual mediuBNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei3.2011 Curs anual mediuBNR /2008, 1euro= 4, 2379leiOfertantii rezidenti vor prezenta documentele solicitate mai sus in copie.Acestea vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura sistampila operatorului economic care depune oferta.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate in limbaromana ale documentelor solicitate mai sus
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a serviciilor executate in ultimii 3 ani, inso?ita de certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea serviciilor, recomandari si/sau alte alte documente care sa ateste dovada indeplinirii contractului/lor.1.2008Curs anual mediu BNR /20081euro= 3, 6827lei2.2009Curs anual mediu BNR1euro= 4, 2373lei3.2010 Curs anual mediu BNR /2010, 1euro= 4, 2099 lei4.2011Curs anual mediu BNR/2011, Unul sau max. 3(trei)contracte de prestare servicii publicitate a caror valoare cumulata sa fie de 126.750 lei fara TVAContractele trebuie insotitede certificate constatatoare sau procese verbale de receptie la terminarea serviciilor si recomandari., DECLARATIE Privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Informa?ii referitoare la personalul tehnic de specialitate, Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i alepersoanelor responsabile pentru execu?ia lucrarilor, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asocierea Certificatconform ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este publicata pe seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 08:48