Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate in cadrul Proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprij


Anunt de atribuire numarul 171770/06.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400094, Cluj, Romania, Email: [email protected], Tel.: +40 372640000, Fax: +40 372640070
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Servicii de informare si publicitate in cadrul Proiectului ?Dezvoltare Parc Industrial Tetarom I ? Edificare Cladiri, Extindere si Modernizare Infrastructura?, Cod SMIS 42801, finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 ?Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere?, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana"
II.2) Obiectul contractului Unitatea Administrativ Teritoriala Judetul Cluj va achizitiona pentru promovarea investitiei realizate prin proiect urmatoarele : - 1 conferinta de presa si un comunicat de presa- 2 anunturi de presa- 3.000 pliante- 140 de afise- 100 mape personalizate- 5000 pixuri personalizate- 100 buc. memorie USB personalizate de 16 Gb, 2.0 USB- 3000 brosuri- 500 autocolante- 1 panou temporar- 1 placa permanenta- 1 pop - upPentru tiparituri/publicatii urmatoarele elemente de identitate vizuala sunt obligatorii : - Logo-urile trebuie sa fie plasate pe materialele de informare si publicitate respectand ordinea de mai jos : logo UE (inclusiv textul Fondul European pentru Dezvoltare Regionala), logo Guvernul Romaniei, logo beneficiar, logo Instrumente Structurale- Nici un material nu va fi tiparit/inscriptionat inainte de obtinerea avizului Beneficiarului ("bun de tipar") si a Organismului Intermediar pentru POR.- Toate materialele si produsele trebuie sa corespunda cu prevederile Manualului de Identitate Vizuala Regio 2013.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 348295/10.06.2013 17:01
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 6
Valoare estimata totala 150, 000 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
14.639/38 / 02.08.2013
38, 755RON
Castigator
CUI
Adresa
Dual Promo. SRL
RO12189354
Valea Oltului nr. 31-35, Bucuresti, 061971, Bucuresti
Total (fara TVA): 38, 755RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: Dual Promo. SRL
Valoare contract: 38755.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer