Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate necesare proiectului ?Initierea implementarii managementului integrat al rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si al sitului Natura 2000 ROSCI 0003?
Detaliu pentru invitatia numarul 334483
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334483/30.08.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate necesare proiectului ?Initierea implementarii managementului integrat al rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si al sitului Natura 2000 ROSCI 0003?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAIA MARECod fiscal: 3627692, Adresa: Gheorghe Sincai 37, Baia Mare, Telefon: +40 262211001, Fax: +40 262212171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai nr. 37, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 262211001, persoana de contact: Centrul de Informare Cetateni (CIC) ? parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante: Municipiul Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai nr. 37, parter - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate necesare proiectului ?Initierea implementarii managementului integrat al rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si al sitului Natura 2000 ROSCI 0003?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea si administrarea unui website; realizarea a 2 filme de scurt metraj, a 2 anunturi media, crearea unui banner; tiparirea si editarea unor panouri informative, pliante, pixuri, calendare, mape de prezentare si asigurarea transportului necesar efectuarii vizitelor in cadrul sitului, materiale de informare si constientizare necesare proiectului ?Initierea implementarii managementului integrat al rezervatiei de castan comestibil Baia Mare si al sitului Natura 2000 ROSCI 0003? implementat in cadrul Primariei Municipiului Baia Mare.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 639 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta anexat Scrisorii de inaintare, la depunerea ofertei.Cuantum: 1390 leiSe constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in urmatorul cont RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari.Instrumentul de garantare va contine in mod obligatoriu toate prevederile articolului 87 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare 696, 39 lei, conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) lit. a) din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie, iar aceasta va fi respinsa de catre C.N.S.C.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. I din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 1 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta, insotita de urmatoarele certificate de atestare fiscala: A) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat eliberat de ANAF ? Directia Generala a Finantelor Publice;B) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent, eliberat atat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care ofertantul isi are sediul, cat si pentru punctele de lucru implicate in derularea contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea formularului nr. 2 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate (certificatele de atestare fiscala).c) Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica nu trebuie sa se afle in situatia, care determina excluderea din procedura de atribuire, prevazute in art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarilor si completarile ulterioare.d) Operatorii economici straini vor prezenta documente justificative eliberate de autoritati ale tarii de origine (de exemplu certificate fiscale, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/ inregistrarea la organele din tara respectiva si pentru a dovedi ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat/bugetele locale ale statelor de origine.e) Certificatele mentionate la punctele A si B trebuie sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completarea formularului nr. 3 din sectiunea "Modele de formulare".Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractului de achizitie publica, sunt: dl. Catalin Chereches ? Primarul Municipiului Baia Mare; dl. Istvan Ludescher ? Viceprimar; dl. Dumitru Matei ? Viceprimar; dl. Vasile Barbul ? Administrator Public; d-na Rodica Brad ? Sectetarul Municipiului Baia Mare; d-na Carmen Pop ? Director executiv Directia Economica, dl. Radu Bolchis ? Director executiv Directia Programe, Proiecte, Stategii; d-na Carmen Zamfirescu ? Sef Serviciu Achizitii Publice; d-ra Raluca Simon ? Asistent management proiect; d-ra Ramona Bodzer ? Expert achizitii publice; d-na Rodica Bozga ? Expert contabil; d-na Virginia Butnar ? Asistent manager resurse umane si juridic/ Responsabil de nereguli; dl. Catalin Doia ? Coordonator tehnic; dl. Nicolae Pop ? Expert tehnic; Consilieri locali: Teodor Ardelean, Marius Serban Bondici, Rodica Boros, Calin Ioan Bota, Ciprian Marius Cozoplean, Laura Ghinea, Dan Grumaz, Gabriela Hofer, Ilie Tudorel, Istvan Ludescher, Stefan Lupsa, Ioan Mandra , Dumitru Matei, Mircea Mecea, Radu Micle, Iuliana Moga, Mihai Moroz, Dorel Muresan, Stefan Pop, Adrian Vasile Popa, Ionut Parvu, Marinel Rob, Noemi Vida.Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular alaturi de documentele justificative solicitate.b) In cazul unui ofertant care participa la prezenta procedura cu ajutorul unui tert sustinator, fiecare tert sustinator este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.c) In cazul unui ofertant care are intentia sa subcontracteze parti din contract, fiecare subcontractant este obligat sa completeze si sa ataseze acest formular.Cerinta nr. 4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se solicita completareaformularului nr. 4 din sectiunea "Modele de formulare".Precizari: a) In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va completa si prezenta acest formular semnat de reprezentantul legal al ofertantului.b) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor sucontractanti. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis/eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de pe langa Tribunalul in a carui raza teritoriala isi desfasoara activitatea persoana juridica, insotit de anexa care cuprinde obiectul de activitate necesar pentru indeplinirea contractului, din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit, detine codul CAEN necesar prestarii serviciilor de publicitate, iar acesta este autorizat.Precizari: a) Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.b) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.c) In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.d) In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.Media cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de cel putin: 100.000 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale insotita de Declaratia privind situatia economico-financiara., Bilanturile contabile/ extrase ale bilanturilor contabile sau a conturilor de profit si pierdere, pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2011, 2010, 2009), inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta generala.Prezentarea listei principalelor servicii, de natura si complexitatea contractului ce urmeaza a fi atribuit, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Modalitatea de indeplinire: Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta nr. 2: Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii cu cerintele prevazute in caietul de sarcini, pentru serviciile ce fac obiectul contractului.Se vor prezenta maxim trei contracte care sa acopere prin obiectul lor cerintele si categoriile de servicii aferente obiectului contractuluia caror valoare cumulata va fi minim de 69.000 lei.Modalitatea de indeplinire: La fiecare formular cu experienta similara, se va anexa obligatoriu, copii conforme cu originalul, semnate si stampilate ale: - proceselor verbale de receptie a serviciilor prestate;
- recomandari/ documente constatatoare din partea beneficiarilor, cu privire la modul de desfasurare a contractelor declarate similare., Cerinta nr. 3: Se vor prezenta modele/mostre din creatia deja realizata de ofertant in cadrul altor contracte/ proiecte/etc., in format electronic/adresa URL/pe suport magnetic, astfel: - minim 2 modele realizate de web design;
- minim 2 modele realizate de filme scurte., Cerinta nr. 4: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - cel putin o persoana - (absolvent de studii superioare tehnice IT de lunga durata), care au finalizat un curs de specializare in domeniul proiectare de site-uri si cu o experienta profesionala de minim 2 ani in acest domeniu;
- cel putin o persoana - specialist video-edit, video product, sunet si concept grafica, cu pregatire de specialitate si cu o experienta profesionala de minim 2 ani in specialitatea solicitata;
- cel putin o persoana cu experienta de minim 2 ani in realizarea de bannere, anunturi media, panouri informative, pliante, pixuri, calendare, mape de prezentare., Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 4: Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau intentia ferma de a incheia un contract (declaratie pe propria raspundere);
- declaratie de disponibilitate, in original;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- CV-urile (CV ? model Euro Pass) insotite de documente care sa dovedeasca experienta solicitata (carte de munca/ fisa de post/contracte de prestari servicii/contracte de munca/ orice alt document probant)., Cerinta nr. 5: Ofertantul trebuie sa faca dovada faptului ca dispune (proprietate, leasing, chirie sau alte forme de dispozitie, dupa caz) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, de urmatoarele echipamente: - aparatura si softnecesar realizarii site-ului;
- aparatura video/audio/soft si IT necesara realizarii si editarii de film si anunturi media;
- aparatura IT/software necesara tiparirii/ editarii/ realizarii de bannere, panouri informative, pliante, pixuri, calendare si mape de prezentare;
- autocar cu sofer pentru a asigura transportul elevilor si studentilor de la unitatea scolara catre sit si in cadrul acestuia. in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Prezentarea Declaratiei referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Modalitatea de indeplinire Cerinta nr. 5: Pentru dotarile prezentate in formular se va face dovada dispunerii sau achizitiei, alte documente relevante, contract de utilizare sau inchiriere pe perioada derularii acordului-cadru, angajament privind dotarea corespunzatoare, inainte de semnarea contractului, in scopul indeplinirii serviciilor conform activitatilor propuse prin oferta.Pentru echipamentele la care se cer specificatii tehnice speciale se vor prezenta fisele tehnice ale acestora, care sa demonstreze indeplinirea cerintelor., Cerinta nr. 6: Pentru partea din contract care se refera la asigurarea transportului catre si in sit, se va prezenta: Asigurarea de raspundere civila a autovehiculului (RCA), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 7: Pentru partea din contract care se refera la asigurarea transportului catre si in sit, se va prezenta: o declaratie, pe propria raspundere, din care sa reiasa faptul ca in cazul in care operatorul economic va fi declarat castigator, acesta va prezenta, pana cel tarziu la data semnarii contractului, Licenta de transport, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 8: Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1.Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii in domeniul de activitate care face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat pentru partea sa de implicare in contract. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calitatii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea., Cerinta nr. 2.Ofertantul va prezenta un certificat valabil emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004, un sistem de management de mediu in domeniul de activitate care face obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat pentru partea sa de implicare in contract. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcarea documentelor atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 13:04