Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.


Detaliu pentru invitatia numarul 326844
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Numar invitatie: 326844/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii din str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213181700 / 0213181717, fax: +40 213181719, persoana de contact: CORINA SERBAN, Etaj 5, camera 18
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii, situat in str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2.000 lei.Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv, cu posib. de prelungire la solicitarea I.S.C.Constituire: Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;Prin Ordin de Plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre societatea bancara pana la data de depunere a ofertelor in contul RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5. In acest caz, cuantumul GP trebuie sa se regaseasca in contul AC pana la data deschiderii ofertelor.Pentru GP bancara in favoarea AC se recomanda utiliz. Form. nr. 22 din Sect. IV.Dovada constituirii GP: Ofertantii au obligatia de a prezenta in original GP, la sediul ACdin str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti_Biroul Achizitii Publice, etj.5, camera 18, in programul normal de lucru al personalului I.S.C. si in orice caz, pana la data deschiderii ofertelor publicata in SEAP.In vederea consemnarii datei si orei de depunere a GP aceasta va fi insotita de Scrisoarea de inaintare, intocmita in 2 ex.(vz. Sectiunea IV).Operatorii economici care se incadreaza in categ. IMM-urilor, vor anexa si Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM (Formular 23.1 si Formular 23.2), in orig.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantie bancara/OP va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii.Neprezentarea GP conduce la respingerea ofertei.AC poate solicita extinderea per. de valab. a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, per. de valab. a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In sit. in care ofertantul refuza extinderea valab., acesta va fi exclus din procedura.AC are dreptul de a retine GP, atunci cand ofertantulse afla in oricare dintre situatiile prev. la art. 87 alin(1) din H.G.925/2006, precum si contestatorului caruiai-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, in suma calculata potrivit preved. art.278(1) din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;prin virament bancar (OP) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Eliberarea GBE se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularulnr.1 din Sectiunea IV (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Nota: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de ofertant cat si de sustinator;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, declaratia va fi prezentata numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, declaratia va fi prezentata de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de asociati cat si de sustinator;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, declaratia va fi prezentata doar de asociati.Ofertantii si persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr. 34/2006.Cerinta nr.2: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea IV privind prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Cerinta nr.3: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Certificatele trebuie sa reflecte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.Nota: - In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 2va fi prezentat atat de ofertant cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de ofertant; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr. 2 numai cu literele a), c^1) si d);
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, Formularul nr. 2 va fi prezentat atat de asociati cat si de sustinator iar certificatele de atestare fiscala si de taxe si impozite locale vor fi prezentate numai de asociati; Persoana ce asigura sustinerea financiara si/sau tehnica va completa Formularul nr.2 numai cu literele a, c^1) si d).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr.4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 din Sectiunea IV privind prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Daca este cazul, declaratia va fi depusa atat de subcontractant , cat si de tertul sustinator.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus mentionat.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69¹ din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: -dna. Ruxandra Carmen Breszan? Inspector General;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-dl. Miron Simion ? Directia Juridica si Resurse Umane.Totodata, se recomanda consultatea site-ului www.isc-web.ro in vederea obtinerii de informatii suplimentare privind structura organizatorica si organigrama institiei.Cerinta nr.5: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din declaratiile furnizate de ofertanti.Cerinta nr.6: Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va semna documentul. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), din care sa rezulte: -adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC), numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori;
-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.NOTA: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in orginal/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr.2 Bilanturi contabile / extrase de bilant/rapoarte de audit / rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011)., Cerinta nr.3 Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupuluide operatori economici (daca este cazul).Nivel minim necesar: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 140.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Cerinta nr. 2: Ofertantul va face dovada, prin prezentarea cel putin a unui document/ parti relevante dintr-un contract contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista, ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare, respectiv servicii de publicitate.Nota: Cerintele privind experienta similara se vor considera indeplinite in masura in care operatorul economic poate face dovada tuturor elementelor solicitate prin documente suport corespunzatoare (cum ar fi copii dupa contractele respective, certificate de acceptanta, documente constatatoare de la beneficiari). In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile / stampila partilor., Cerinta nr.3: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici (daca este cazul)., Cerinta nr.4: Min.un consultant cu activ.de inf., publ si com.Calif., aptid.si exp.prof. de specialitate: -Abs.al unei instit.de invatamant sup. acred/rec. de statul roman;
-Exp.in derularea achiz.publ.in dom. com. si publ;
-Exp.in organiz.si coord.de evenim. in cadrul unor proiecte cu fin.europeana(semin, conf., reuniuni);
-Exp.in implement.proiectelor cu fin. europeana, cu componenta de publ/informare/ com.Pentru pers.prop.se vor prez. urmat: 1.Lista cu pers.de specialitate propus pt. indepl.contr. 2.CV pt.fiecare pers.nomin.in Lista. 3.Docum.suport pt.a dov.exp.sim. sol. 4.Pt fiec.specialist (expert) se va completa in forma autentica si se va prez. decl. de disponibilitate.In cz. in care specialistii prez. nu sunt vorb.de lb.rom., op.ec. va asig. serv.de trad. si interpret.de specialitate, in lb.rom.pe toata durata contr.Op.ec. va lua toate mas. pt. asig.unor trad. de calit.Astfel se vor prezenta CV-urile traduc. precum si atestatele si diplomele acestora., Informatii asociati/subcontractanti: 1.Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.2. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor (daca este cazul).3. Acord de asociere(daca este cazul).4. Declaratie privind legalizarea asocierii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer