Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Detaliu pentru invitatia numarul 326844
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326844/16.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTIICod fiscal: 14234699, Adresa: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213181700 / 0213181717, Fax: +40 213181717
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii din str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050741, telefon: +40 213181700 / 0213181717, fax: +40 213181719, persoana de contact: CORINA SERBAN, Etaj 5, camera 18
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii, situat in str.Apolodor nr.17 Sector 5, Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de informare si publicitate pentru proiectul ?Sistem Informatic destinat Managementului Activitatii Inspectoratului de Stat in Constructii?.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din valoarea totala a contractului fara TVA.Constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;prin virament bancar (OP) in contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO42TREZ7055005XXX006470 deschis la Trezoreria Statului Sector 5.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (...). In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Eliberarea GBE se va face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a serviciilor care fac obiectul contractului, daca nu au fost ridicate pana la acea data pretentii asupra ei, conform art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.Operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducerea cu 50% a GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, declaratia va fi prezentata numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, declaratia va fi prezentata de toti asociatii;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, declaratia va fi prezentata atat de asociati cat si de sustinator;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentele solicitate mai sus vor fi prezentate de toti asociatii;
-dl. Marian Bucur ? Secretar General;
-dl. Adrian Morariu ? Director Directia Economica, Achizitii Publice si Administrativa;
-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.NOTA: -In situatia in care oferta beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia in care ofertantul are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat numai de ofertant;
-In situatia depunerii unei oferte comune, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinere financiara si/sau tehnica si profesionala, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza;
-In situatia depunerii unei oferte comune care are subcontractanti, documentul solicitat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul in orginal/copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat astfel), printr-o solicitare adresata ulterior.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale cu declaratia privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr.2 Bilanturi contabile / extrase de bilant/rapoarte de audit / rapoarte ale cenzorilor etc. (aferente exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011)., Cerinta nr.3 Angajament privind sustinerea financiara a operatorului economic / grupuluide operatori economici (daca este cazul).Nivel minim necesar: Cifra de afaceri medie anuala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici, impreuna) pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010 si 2011) sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 140.000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Lista principalelor contracte de servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, Cerinta nr. 2: Ofertantul va face dovada, prin prezentarea cel putin a unui document/ parti relevante dintr-un contract contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar mentionat in Lista, ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare, respectiv servicii de publicitate.Nota: Cerintele privind experienta similara se vor considera indeplinite in masura in care operatorul economic poate face dovada tuturor elementelor solicitate prin documente suport corespunzatoare (cum ar fi copii dupa contractele respective, certificate de acceptanta, documente constatatoare de la beneficiari). In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile / stampila partilor., Cerinta nr.3: Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a operatorului economic / grupului de operatori economici (daca este cazul)., Cerinta nr.4: Min.un consultant cu activ.de inf., publ si com.Calif., aptid.si exp.prof. de specialitate: -Abs.al unei instit.de invatamant sup. acred/rec. de statul roman;
-Exp.in derularea achiz.publ.in dom. com. si publ;
-Exp.in organiz.si coord.de evenim. in cadrul unor proiecte cu fin.europeana(semin, conf., reuniuni);
-Exp.in implement.proiectelor cu fin. europeana, cu componenta de publ/informare/ com.Pentru pers.prop.se vor prez. urmat: 1.Lista cu pers.de specialitate propus pt. indepl.contr. 2.CV pt.fiecare pers.nomin.in Lista. 3.Docum.suport pt.a dov.exp.sim. sol. 4.Pt fiec.specialist (expert) se va completa in forma autentica si se va prez. decl. de disponibilitate.In cz. in care specialistii prez. nu sunt vorb.de lb.rom., op.ec. va asig. serv.de trad. si interpret.de specialitate, in lb.rom.pe toata durata contr.Op.ec. va lua toate mas. pt. asig.unor trad. de calit.Astfel se vor prezenta CV-urile traduc. precum si atestatele si diplomele acestora., Informatii asociati/subcontractanti: 1.Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta.2. Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractorilor (daca este cazul).3. Acord de asociere(daca este cazul).4. Declaratie privind legalizarea asocierii (daca este cazul).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 10:05