Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate pentru proiectul Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj ? Etapa I?


Detaliu pentru invitatia numarul 334694
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Cluj-Napoca
Numar invitatie: 334694/03.09.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj ? Etapa I?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Cluj-NapocaCod fiscal: 4305857, Adresa: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592588, Fax: 0264/431575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Motilor, nr. 3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400001, telefon: +40 264592588, fax: +40 264431575, persoana de contact: Lucia Lupea, Adrian Raulea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul autoritatii contractante str Motilor, nr 1-3 Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj ? Etapa I?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate pentru proiectul Modernizarea si extinderea sistemului de transport public in comun in Zona Metropolitana Cluj ? Etapa I?
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 308.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar.part.1800 lei si tb sa fie irevocabila Per.de valab.a gar.de part.va fi cel putin egala cu per.de valab.a of.si va fi irevoc.Gar.de part.poate fi constit.in urm.forme: instr.de garan.(Formular11)emis in cond.legii de o soc.bancara/de asig, care se prez.in orig. in cuantumul si pt.per.prev.in doc.de atrib.Dc.emitentul este o banca/soc.bancara/soc.de asigurari din strainatate, se va prez.in anexa traducerea autoriz.si legaliz.;instr.de gar.prez.in orig.poate fi expr.si in euro astfel incat sa echivaleze gar.solicit.in lei la cursul BNR pt.data 16.08.2012 resp.1 euro=4, 4924 lei;instr.de gar.emis in cond.legii tb.sa prev.ca plata se va face neconditionat/conditionat, in urm. sit.de culpa ale celui care o constit.: a)ofertantul si-a retras of.in per.de valab.a acesteia;b)of.sa fiind stab.castig., ofertantul nu a constit.gar.de buna executie in per.de valab.a of.;c)of.sa fiind stab.castig.ofertantul a refuzat sa semneze ctrct.de achiz.pub.in per.de valab.a of.d)autorit.ctrctanta.va apl.prev.art.278^1dinOUG34/2006 modif.Suma care se va retine 973.08 lei.In cazul in care se depune bilet la ordin/fila CEC (depunerea la autoritatea contractanta a ordinului de plata in lei in contul deschis la BN Trezoreria Cluj, CUI 4305857, cont RO17TREZ2165006XXX006924), ofertantul va dovedi prin orice mijloace de care dispune ca banii aferenti garantiei de participare sunt in contul autoritatii la data deschiderii ofertelor, iar fila CEC trebuie confirmata de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;depunere in numerar in lei la casieria autoritatii contractante, str.Motilor, nr.7
Garantie de buna executie
garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;(formular 18)prin retineri succesive din situatiile de lucrari prezentate laplata, intr-un conr deschis la trezorerie, cu respectarea art. 90, alin. (3) din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea?declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul A(va fi prezentat pentru ofertant/ tert sustinator);2) Declaratie privind calitatea de participant la procedura?declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul 12C;3).Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; - cazier judiciar pentru persoana juridica/persoanele juridice ofertante emis de catre IPJ valid la data deounerii ofertelor;4).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B (va fi prezentat pentru ofertant/ tert sustinator);5).Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul 1C(acest formular va fi prezentat de ofertant/ subcontractant/ tert sustinator); Mentionam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: primar EMIL BOC, Viceprimari ANNA HORVATH SI GABRIEL SURUBARU, Olimpia Moigradan(dir ec) comisia de evaluare: VIRGIL PORUTIU, LUCIA LUPEA, IOAN BOGDAN, ADRIAN RAULEA, SZABO TAMAS. Consilieri locali: Anastase Claudia, Borza Ioana, Cataniciu Steluta, Chifor Lazar, Constantea Radu, Csoma Botond, Dreoni Giacomo, Ovidiu Florian, Gered Imre, Gliga Florin, Jorj Mircea, Mihaiu Ligia, Moisin Radu, Muresan adrian, Muresan Anca, Olah Emese, Oniga Gabriel, Pop Ioan, Popa Adrian, Radu Ratiu, Stoica Doru, Tomos Constantin, Turdean Ovidiu, Tagoreanu Iuliu, Uioreanu Elena . Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.6). Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );7). Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata );Certificatele mentionate la punctele 6) si 7) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 6)-7), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.8)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul M)- cf Ordinului 314/2010 al ANRMAP.9) Prezentarea generala: Fisa de informatii generale, conform Formular C; Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata)cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei .Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine/romane: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si trebuie sa fie in perioada de valabilitate la data deschiderii ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii (3) trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie in valoare de minim 100.000 lei sau echivalenteuro (transformarea leu-euro se va realiza la cursul mediu al euro pentrufiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei -www.bnr.ro) Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2010 :1 Euro = 4, 1285RON 2011 :1 Euro = 4, 2379 RON 2009 :1 Euro = 4, 2373 RON; In cazul incare ofertantul are depus bilantul la data de 31.12.2011, acesta va fiprezentat, in cazul in care nu are inregistrat bilantul pentru anul 2011, ofertantul va face dovada cifrei de afaceri aferenta anului 2011 prin orice actdoveditor de care dispune., Bilantul contabil din anii precedenti: 2009, 2010, 2011 vizat si inregistrat deorganele competente. Documentele mai sus solicitate se vor prezenta inoriginal, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cuoriginalul?semnata si stampilata; In cazul in care ofertantul nu si-a depusbilantul aferent anului 2011, se vor prezenta: documente justificative princare ofertantul sa faca dovada indeplinirii solicitarii autoritatii; Se permiteprobarea situatiei financiare pentru anul 2011 prin orice alte mijloaceconsiderate relevante de catre ofertant.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani contracte deservicii avand ca obiect informare/publicitate in valoare cumulata de minim 90.000 lei fara TVA. Valoarea minima trebuie sa fie constituita din sumaa maxim 3 contracte. Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarea serviciilor se confirma prin prezentarea unor certificate/documenteemise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Incazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate se realizeaza printr-odeclaratie a operatorului economic;, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie: Expert cheie 1: Manager Proiect ? cu rol de coordonare obiect contract siexpert cheie 2: Expert grafica ? copywriter ? cu rol de realizare serviciiimplementare proiect pentru informare si publicitate; Declaratie referitoare laefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani; Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabiledirect cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cusarcini-cheie in indepl contractului, Declaratie privind subcontractantii - daca este cazul, Acordul de asociere in cazul in care anumite persoane juridice vor depuneoferta comuna ? Pentru orice asociat se vor prezenta documentele decalificare solicitate la punctele III.2.1. a) si III.2.1.b) din documentatia deatribuire. Acestea vor fi prezentate in conformitate cu prevederile Anexei 2din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011 care este atasata in sectiunea Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer