Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate pentru promovarea proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna?
Detaliu pentru invitatia numarul 326222
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326222/09.05.2012
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru promovarea proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMott MacDonald LimitedCod fiscal: 12439671, Adresa: Mott MacDonald House, 8-10 Sydenham Road, Croydon, Surrey, CR0 2EE, Anglia, NA, Telefon: +40 212522738, Fax: +40 212522737
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Biroul Mott MacDonald Limited ? strada Nicolae Iorga nr.16, bloc 12A, ap. 1, mun. Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, Romania, cod postal: 520089, telefon: +40 267313082, fax: +40 267313081, persoana de contact: dl. Valeriu Stan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Biroul Mott MacDonald Limited ? strada Nicolae Iorga nr.16, bloc 12A, ap. 1, mun. Sfantu Gheorghe, judetul Covasna, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate pentru promovarea proiectului ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Covasna?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectul CCI 2009RO161PR021 ? Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si de apa uzata in judetul Covasna? urmareste dezvoltarea si reabilitarea la nivel regional a infrastructurii de apa si canalizare in zona de operare a S.C. Gospodarie Comunala S.A. ? operator regional in judetul Covasna.Mott MacDonald Ltd este Consultantul care asigura Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului, in baza contractului de servicii semnat cu operatorul regional S.C. Gospodarie Comunala S.A., in calitate de Beneficiar. Pentru atingerea obiectivului general, Consultantul si-a asumat realizarea unor obiectivespecifice ale contractului, impreuna cu activitatile derivate din acestea. Unul din obiectivele specifice care trebuie atins vizeaza asigurarea publicitatii si promovarea adecvata a masurii si informarea corecta a populatiei privind lucrarile de constructie si obiectivele propuse in Proiect conform Manualului de Identitate Vizuala pentru Instrumentele Structurale in Romania 2007-2013.Avand la baza cerintele legislatiei europene cu privire la activitatea deinformare si publicitatespecifica proiectelor finantate din Fondul de Coeziune, precum si prevederile Contractului de Finantare, Beneficiarul Final are obligatia de a asigura publicitatea proiectului, in conditiile stipulate in toate aceste documente. In acest sens, in baza contractului de ?Asistenta Tehnica pentru Managementul Proiectului?Consultantul Mott Mac Donald Ltd va implementa activitatea privind ?Informarea publicului si publicitatea proiectului, conform Manualului de Identitate Vizuala pentru Instrumentele Structurale in Romania 2007-2013?.Pe baza acestui contract, Consultantul Mott Mac Donald Ltd va atinge urmatoarele rezultate: - derularea campaniilor de informare publica/constientizare la nivelul judetului Covasna in conformitate cu Strategia de Promovare si Planul de Actiuni;
- realizarea a 2(doua) sondaje de opinie (primul inainte de lansarea campaniei de constientizare si al doilea la finalizarea campaniei) pentru evaluarea rezultatelor obtinute ca urmare a promovarii proiectului la niveluljudetului Covasna;
- redactarea, tiparirea si distribuirea materialelor pentru promovarea proiectului, (materiale tiparite, obiecte promotionale si materialele outdoor);
- realizarea unei pagini web de promovare a proiectului;
- derularea unei campanii media in mass media locala (atat prin productia de spoturi audio si machete de presa, cat si prin asigurarea difuzarii), - organizarea evenimentelor publice pentru promovarea proiectului la nivelul judetului Covasna (de tipul Ziua Portilor Deschise, campanii de constientizare a agricultorilor pentru utilizarea namolului de la statiile de epurare in agricultura, campanii de educare a tinerilor din scoli si licee, intalniri cu personalul intern, etc).
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 457, 014 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 9.000Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 431 si 2781 din OUG 34/2006, respectiv art.85 si 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: a) virament bancar in contul RO51ABNA4100264100070048, deschis la RBS Romania(se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in original sau copie conforma cu originalul), saub)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform prevederilor art.86 alin(3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Instrumentul de garantare va fi prezentat in original, in limba romana si, dupa caz, va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Pentru completare se va utiliza Formularul nr. 2 ? Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, facand dovada in acest sens (la deschiderea ofertelor) prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, valoarea pentru garantia de participare va fi in procent de 50% din cuantumul precizat. In situatia unei asocieri, garantia de participare se va constitui in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie garantia de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a Contractului.Garantia de buna executie se va constitui conform HG 925/2006 art. 89 alin.(2), art. 90 alin. (1) si art. 86 alin.(4), printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie - egala cu perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul nr. 23 ? Garantie de buna executie. Instrumentul de garantare va fi emis in termen de 14 zile de la primirea solicitarii constituirii garantiei de buna executie si va fi prezentat la semnarea contractului. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte furnizari de bunuri si/sau servicii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari generale: 1. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu (respectiv de catre liderul asocierii). In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (Formular nr. 3).2. In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintarea imputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.3. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.4. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic / liderului asocierii / tertului sustinator, dupa caz.5. In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta pot fi prezentate in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Toate documentele vor indeplini cerintele solicitate si vor fi in termen de valabilitate la data depunerii ofertei. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documente ce se elibereaza o data pe an, in tara de origine si depasesc cele 60 de zile, Autoritatea Contractanta va accepta declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului care sa insoteasca aceste documente si care sa confirme ca datele continute in aceste documente nu s-au modificat de la data emiterii lor. Documentele solicitate se vor depune in forma solicitata la o data ulterioara.7. In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in euro, pentru conversia in lei se va utiliza in mod obligatoriu cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, conform tabelului urmator: 2008 ? 3, 6826; 2009 ? 4, 2399; 2010 ? 4, 2122; 2011 ? 4, 2391. Pentru documentele exprimate in alte monede decat euro, pentru conversie se va folosi rata medie anuala comunicata de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anul in care documentul respectiv a fost emis / semnat.8. Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.9. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici cazul unei asocieri.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 6;Nota: - Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Toma Stoia ? Director Mott MacDonald Romania, Andrei Penescu ? Director Comercial Mott MacDonald Romania, Dan Laptes ? Lider de echipa? proiect Covasna, Monica Melinte ? Adjunct Lider de echipa ? proiect Covasna, Gabriela Arghiroiu ? Expert publicitate ? proiect CovasnaValeriu Stan ?Expert achizitii publice ? proiect Covasna, Calin Trelea ? Expert juridic ? proiect Covasna.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 7;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 8;
- Certificat pentru plata CAS (dupa caz, pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS);
- Certificat pentru plata taxelor si impozitelor locale.Aceste documente vor trebui sa certifice ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele sunt considerate indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele mai sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. In cazul in care in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie pe propria raspundere sub semnatura privata, data de ofertant sau liderul asocierii. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile locale, In conformitate cu art.11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, conform Formularului nr. 9, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de Anexa Formularului 9, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv valori, cantitati si altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea Autoritatii Contractante o solicitare in acest sens. Autoritatea Contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale si acele documente prezentate de ofertant care sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.In situatia sustinerii economico-financiare sau tehnic si/sau profesionale din partea unui tert, acesta va completa: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 5T (numai pentru lit. a, c1 si d);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. de art. 691 din OUG 34/2006 ? Formular nr. 6 Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: In cazul persoanelor juridice romane : - Certificat constatator eliberat de catre Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator. Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. De la ofertantul clasat pe primul loc, Autoritatea Contractanta va solicita pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, certificatul constator in original sau in copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Daca exista incertitudini referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) a unui operator, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Rezultatele exercitiilor financiare, 2. Cifra de afaceri globala medie pe cel mult ultimii 3 ani in valoare de minim450.000 lei., 3. Sustinerea economico-financiara din partea unui tert (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, 2. Experienta similara- prezentarea unui numar maxim de 5 contracte care sa confirme prestarea integrala de servicii specifice prezentului contract, respectiv: - Realizare sondaje de opinie- Producere materiale informative- Campanie media- Conceptie pagina Web- Organizare de evenimente, finalizate in ultimii 3 ani, avand o valoare cumulata de cel putin450.000 lei., 3. Informatii privind personalul tehnic de specialitatePrestatorul va desemna 5 experti principali pentru realizarea activitatilor din contract, cu competente si experienta dovedite, avand calificarea si experienta detaliate, conform cerintelor mentionate in continuare., 3.1.Coordonator (lider de echipa.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic / administratie publica/ juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de coordonator de echipa in cel putin 1 contract cu obiect similar., 3.2.Expert organizare evenimente de informare publica.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic/ administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert organizare evenimente de informare publica in cel putin 1 contract cu obiect similar., 3.3.Expert in proiectare pagini web.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic/ economic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert proiectare pagini web in cel putin 1 contract cu obiect similar., 3.4.Expert productie publicitarasi achizitie spatii media.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice / jurnalismului / tehnic / economic / administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert productie publicitara in cel putin 1 contract cu obiect similar., 3.5.Expert sondaje de opinie.Studii si aptitudini: ?studii superioare de lunga durata in domeniul sociologic/ tehnic / economic / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert sondaje de opinie in cel putin 1 contract cu obiect similar, 3.6.Traducator in limba maghiara.Studii si aptitudini: ? traducator si interpret autorizat in limba maghiara., 4. Informatii privind subcontractantii(daca este cazul), 5. Informatii privind asociatii(daca este cazul), 6. Sustinerea din partea unui tert(daca este cazul) 1. Standard privind sistemele de management al calitatiiOfertantul/ grupul de operatori economici trebuie sa fie certificati conform standardelor din seria ISO 9001 sau echivalent pentru partile pe care le executa si pentru care se solicitaa ceasta cerinta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 12:23