Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovist


Detaliu pentru invitatia numarul 341854
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Protectia Mediului Ilfov
Numar invitatie: 341854/18.01.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Protectia Mediului IlfovCod fiscal: 9828989, Adresa: STR. LUCRETIU PATRASCANU, NR. 3, SECTOR 3, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3401521; 3401401, Fax: 021/3401521; 3401401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada AleeaLacul Morii, nr. 1, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060841, telefon: +40 214301523, fax: +40 214301402, persoana de contact: Gabriela DOROJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada AleeaLacul Morii, nr. 1, sector 6, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop asigurarea activitatilor de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, care se vor derula la nivelul judetului Ilfov in vederea asigurarii promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?. Contractul are la baza cerintele legislatiei europene cu privire la activitatea de informare si publicitate specifica proiectelor finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala, precum si prevederile Contractului de Finantare.Pe baza acestui contract, autoritatea contractanta intentioneaza atingerea urmatoarelor rezultate: - realizarea a 2 (doua) sondaje de opinie (primul inainte de lansarea campaniei de constientizare si al doilea la finalizarea acesteia) pentru evaluarea rezultatelor obtinute ca urmare a promovarii proiectului la nivelul comunitatilor locale;
- redactarea, tiparirea si distribuirea materialelor pentru promovarea proiectului (materiale tiparite si cd-uri de prezentare);
- realizarea unei pagini web de promovare a proiectului;
- transmiterea a 2 (doua) anunturi de presa (un anunt privind demararea proiectului si un anunt privind incheierea proiectului)- organizarea de evenimente (campanii de informare) pe teritoriul Sitului Natura 2000: intalniri publice pentru promovarea proiectului in comunitatea locala, expozitii de fotografii in cadrul scolilor din zona vizata de proiect, conferinta finala a proiectului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.073 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Sunt acceptate toate modalitatile de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) si (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: a) virament bancar in contul Autoritatii contractante numarul RO48TREZ4215005XXX007383, deschis la Trezoreria operativa Ilfov (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in original sau copie conforma cu originalul), saub)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Autoritatea contractanta va putea retine sume din garantia de participare in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Instrumentul de garantare va fi prezentat in original, in limba romana si, dupa caz, va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va utiliza Formularul nr. 17 din sectiunea III - Formulare si modele. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii, in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, in conditiile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare , beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie este de 10 % din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare, conform art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul nr. 20 din sectiunea III - Formulare si modele. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte furnizari de bunuri si/sau servicii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, in conditiile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari generale: 1. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului participant in nume propriu (respectiv de catre liderul asocierii). In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala.2. In cazul unei asocieri, persoana care a semnat oferta, autorizata sa angajeze ofertantul lider, trebuie confirmata prin inaintareaimputernicirilor semnate de toti reprezentantii cu drept de semnatura ai partenerilor.3. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, data completarii si va fi mentionat in clar numele intreg al semnatarului. Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.4. Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori cu semnatura si stampila operatorului economic / liderului asocierii / tertului sustinator, dupa caz.5. In afara actelor emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, documentele solicitate de catre Autoritatea Contractanta pot fi prezentate in oricare din formele: original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 60 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documente ce se elibereaza o data pe an, in tara de origine si depasesc cele 60 de zile, Autoritatea Contractanta va accepta declaratii pe proprie raspundere din partea ofertantului care sa insoteasca aceste documente si care sa confirme ca datele continute in aceste documente nu s-au modificat de la data emiterii lor. Documentele solicitate se vor depune in forma solicitata la o data ulterioara.7. In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in valuta, pentru conversia in lei se va utiliza in mod obligatoriu cursul lei/valuta mediu, pentru anul respectiv, comunicat de Banca Nationala a Romaniei.8. Nu se vor folosi prescurtari in cadrul ofertei.9. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral pentru fiecare dintre operatorii economici in cazul unei asocieri.- Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Completare si prezentare Formular nr.1 din Sectiunea III ? Formulare si modele. Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator declarat prin oferta (daca este cazul).- Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Completare si prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea III ? Formulare si modele. Acest document trebuie prezentat si de catre tertul sustinator, prin referire doar la literele a), c1) si d) ale art. 181 din OUG nr. 34/2006 (daca este cazul). In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Completare si prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea III ? Formulare si modele. Acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor sau tert sustinator declarat prin oferta. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ? Gabriela Dorojan - Director executiv? Gica Tanase - Sef birou Buget ? Finante-Administrativ? Eliza Bodea ? Manager Proiect? Maria Stativa ? Consilier Principal? Carmen Mihaela Gavris ?Consilier Asistent? Peter Legyel - Expert biodivirsitate? Madalina Alexandra Boata?Duta ? Asistent proiect? Georgeta Rusu ? Expert contabil? Cezar Mihai Manu ? Expert comunicare- Certificat de participare cu oferta independenta. Completare si prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea III ? Formulare si modele.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare si prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea IV ? Formulare si modele. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus. Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturorcandidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIntreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.Prin intreprindere afiliata se intelege orice subiect de drept: - asupra caruia un alt subiect de drept poate exercita, direct sau indirect, o influenta dominanta; sau- care poate exercita o influenta dominanta asupra altui subiect de drept; sau- care, ca urmare a asocierii cu un subiect de drept, se afla sub influenta dominanta a unui alt subiect de drept. 1. Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau xerocopie lizibila marcata ?conform cu originalul? semnata de reprezentantul operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.2. Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? traducere legalizata. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012), sa fie minim de: 200.000 lei.Ramane la latitudinea operatorului economic care vor fi documentele prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare., Sustinerea economico-financiara din partea unui tert (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - obligatorie.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 5 contracte similare, servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini, in valoare cumulativa de minim 100.000 lei fara TVA si care sa confirme prestarea integrala de servicii specifice prezentului contract, respectiv: - Realizare sondaje de opinie- Producere materiale publicitare- Campanie media- Conceptie pagina Web- Organizare de evenimente.Prestarile de servicii se confirma in baza prevederilor art.188(2)a din OUG 34/2006. La prezentarea unui acord-cadru se va/vor lua in considerare si contracte subsecvente care indeplinesc conditiile impuse., Cerinta nr. 2 - obligatorie.Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform art.188(2)g din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3 - obligatorie.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conform art.188(2)e din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4 - obligatorie.Informatii despre persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii, conform art. 188(2)d din OUG 34/2006. Operatorul economic va desemna 5 experti principali pentru realizarea activitatilor din contract, cu competente si experienta dovedite, avand calificarea si experienta detaliate, conform cerintelor mentionate in continuare. Fiecare membru al grupului de experti trebuie sa-si prezinte CV-ul si sa faca dovada calificarii in domeniul in care a fost nominalizat ca expert. Dovada indeplinirii experientei profesionale (cerintelor) se solicita operatorului economic castigator pentru a proba informatiile furnizate de experti, referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea, necesare pentru indeplinirea contractului de servicii., Coordonator (lider de echipa).Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic / administratie publica/ juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de coordonator de echipa in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert organizare evenimente de informare publica.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic/ administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert organizare evenimente de informare publica in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert in proiectare pagini web.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic/economic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert proiectare pagini web in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert productie publicitara si achizitie spatii media.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice / jurnalismului / tehnic/ economic / administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert productie publicitara in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert sondaje de opinie.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul sociologic/ tehnic / economic / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert sondaje de opinie in cel putin 1 contract cu obiect similar., Cerinta nr. 5 - obligatorie.Declaratii privind disponibilitatea.Fiecare expert nominalizat va prezenta o declaratie de disponibilitate, pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii /asociatii (daca este cazul), Cerinta nr. 7Acord de asociere (daca este cazul).Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 8Sustinerea din partea unui tert sustinator tehnic si profesional (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art.190 din OUG 34, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c^1) si d), respectiv art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire se va utiliza un program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer