Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovist
Detaliu pentru invitatia numarul 341854
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341854/18.01.2013
Denumire contract: Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Protectia Mediului IlfovCod fiscal: 9828989, Adresa: STR. LUCRETIU PATRASCANU, NR. 3, SECTOR 3, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021/3401521; 3401401, Fax: 021/3401521; 3401401
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada AleeaLacul Morii, nr. 1, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060841, telefon: +40 214301523, fax: +40 214301402, persoana de contact: Gabriela DOROJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada AleeaLacul Morii, nr. 1, sector 6, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, in vederea promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop asigurarea activitatilor de informare si publicitate, pentru realizarea campaniei de informare, educare si constientizare, care se vor derula la nivelul judetului Ilfov in vederea asigurarii promovarii proiectului ?Plan de management integrat si campanie de informare, educare si constientizare pentru Situl Natura 2000 Scrovistea ROSCI0224 si ROSPA0140?. Contractul are la baza cerintele legislatiei europene cu privire la activitatea de informare si publicitate specifica proiectelor finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala, precum si prevederile Contractului de Finantare.Pe baza acestui contract, autoritatea contractanta intentioneaza atingerea urmatoarelor rezultate: - realizarea a 2 (doua) sondaje de opinie (primul inainte de lansarea campaniei de constientizare si al doilea la finalizarea acesteia) pentru evaluarea rezultatelor obtinute ca urmare a promovarii proiectului la nivelul comunitatilor locale;
- redactarea, tiparirea si distribuirea materialelor pentru promovarea proiectului (materiale tiparite si cd-uri de prezentare);
- realizarea unei pagini web de promovare a proiectului;
- transmiterea a 2 (doua) anunturi de presa (un anunt privind demararea proiectului si un anunt privind incheierea proiectului)- organizarea de evenimente (campanii de informare) pe teritoriul Sitului Natura 2000: intalniri publice pentru promovarea proiectului in comunitatea locala, expozitii de fotografii in cadrul scolilor din zona vizata de proiect, conferinta finala a proiectului.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 695 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 2.073 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Sunt acceptate toate modalitatile de constituire a garantiei de participare conform art. 86 alin. (1) si (2) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin: a) virament bancar in contul Autoritatii contractante numarul RO48TREZ4215005XXX007383, deschis la Trezoreria operativa Ilfov (se prezinta O.P.-ul confirmat de banca emitenta ? prezentat in original sau copie conforma cu originalul), saub)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Autoritatea contractanta va putea retine sume din garantia de participare in conditiile art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Instrumentul de garantare va fi prezentat in original, in limba romana si, dupa caz, va fi insotit de traducerea autorizata in limba romana. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Se va utiliza Formularul nr. 17 din sectiunea III - Formulare si modele. In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita de oricare dintre membrii asocierii, in cuantum corespunzator Legii nr. 346/2004 art. 16, alin (2) numai in cazul in care toti membrii asocierii indeplinesc conditiile de aplicare a prevederilor acesteia, indiferent in numele caruia din membrii asocierii se constituie. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, in conditiile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare , beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie este de 10 % din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare, conform art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu perioada de valabilitate a contractului. Ofertantul castigator va utiliza pentru completare Formularul nr. 20 din sectiunea III - Formulare si modele. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte furnizari de bunuri si/sau servicii. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, in conditiile Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 (trei) ani (2010, 2011, 2012), sa fie minim de: 200.000 lei.Ramane la latitudinea operatorului economic care vor fi documentele prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare., Sustinerea economico-financiara din partea unui tert (daca este cazul).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - obligatorie.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 5 contracte similare, servicii de natura celor mentionate in caietul de sarcini, in valoare cumulativa de minim 100.000 lei fara TVA si care sa confirme prestarea integrala de servicii specifice prezentului contract, respectiv: - Realizare sondaje de opinie- Producere materiale publicitare- Campanie media- Conceptie pagina Web- Organizare de evenimente.Prestarile de servicii se confirma in baza prevederilor art.188(2)a din OUG 34/2006. La prezentarea unui acord-cadru se va/vor lua in considerare si contracte subsecvente care indeplinesc conditiile impuse., Cerinta nr. 2 - obligatorie.Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, conform art.188(2)g din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3 - obligatorie.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conform art.188(2)e din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4 - obligatorie.Informatii despre persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de servicii, conform art. 188(2)d din OUG 34/2006. Operatorul economic va desemna 5 experti principali pentru realizarea activitatilor din contract, cu competente si experienta dovedite, avand calificarea si experienta detaliate, conform cerintelor mentionate in continuare. Fiecare membru al grupului de experti trebuie sa-si prezinte CV-ul si sa faca dovada calificarii in domeniul in care a fost nominalizat ca expert. Dovada indeplinirii experientei profesionale (cerintelor) se solicita operatorului economic castigator pentru a proba informatiile furnizate de experti, referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea, necesare pentru indeplinirea contractului de servicii., Coordonator (lider de echipa).Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic / administratie publica/ juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de coordonator de echipa in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert organizare evenimente de informare publica.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice/ jurnalismului / tehnic / economic/ administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 5 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert organizare evenimente de informare publica in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert in proiectare pagini web.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul tehnic/economic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de baza.Experienta specifica: ? participarea in calitate de expert proiectare pagini web in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert productie publicitara si achizitie spatii media.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul comunicarii si relatiilor publice / jurnalismului / tehnic/ economic / administratie publica / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert productie publicitara in cel putin 1 contract cu obiect similar., Expert sondaje de opinie.Studii si aptitudini: ? studii superioare de lunga durata in domeniul sociologic/ tehnic / economic / juridic.Experienta generala: ? minim 3 ani in specialitatea de bazaExperienta specifica: ? participarea in calitate de expert sondaje de opinie in cel putin 1 contract cu obiect similar., Cerinta nr. 5 - obligatorie.Declaratii privind disponibilitatea.Fiecare expert nominalizat va prezenta o declaratie de disponibilitate, pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii /asociatii (daca este cazul), Cerinta nr. 7Acord de asociere (daca este cazul).Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Cerinta nr. 8Sustinerea din partea unui tert sustinator tehnic si profesional (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in conformitate cu prevederile alin. (1) al art.190 din OUG 34, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art.181 lit. a), c^1) si d), respectiv art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire se va utiliza un program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 17:57