Achizitie publica - Servicii de informare si publicitate (servicii de vizibilitate) - Comunicat de presa in presa region
Detaliu pentru invitatia numarul 294739
CONSILIUL JUDETEAN GORJ
Cod de identificare fiscala: 4956057
Adresa: STRADA VICTORIEI, NR.2-4, Targu Jiu
Telefon: 0253214006
Fax: 0253212023
Denumire invitatie: Servicii de informare si publicitate (servicii de vizibilitate) - Comunicat de presa in presa region
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate (servicii de vizibilitate) - Comunicat de presa in presa regionala pentru obiectivul de investitii ?EXTINDERE CAPACITATE, PRIN AMENAJARE SI MODERNIZARE ETAJ III LA COMPLEXUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PENTRU ADULTI BILTENI?, cod CPV: 79341000-6
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 18.05.2011 09:37
Data limita de depunere a ofertelor: 02.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Gorj, Tg.Jiu, str.Victoriei, nr.2-4, et.2, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.06.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Consiliului Judetean Gorj, Sala ?D? din strada Victoriei, nr.2-4, Tg-Jiu, judetul Gorj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 1, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie privind situatia personala- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Certificate constatatoare privind plata a impozitelor catre stat si locale- Certificatul de înregistrare emis de ORC.- Certificat constatator eliberat de ORC cu30 zile înainte de data limita- Ultimul bilant contabil înregistrat- FiSa de informaTii generale cu cifra de afaceri pe perioada ultimilor 3 ani-.Lista cu principale servicii prestate înultimii 3 ani- Experienta similara si recomandarile beneficiarilor- Declaratie cu efectivele medii ale personalului, CV- si responsabilul de contract
Din SEAP. Gar.part 15 lei; Gar.buna exec.: 10% din val.contr.fara TVA.Val.cum.pt.categ.de serv.din PAAP 2011 de.echiv.a 15.000 euro (cf. Notei atasate)