Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de informare,publicitate si organizare evenimente


Detaliu pentru invitatia numarul 353819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Sanatatii Publice
Numar invitatie: 353819/17.09.2013
Denumire contract: Servicii de informare, publicitate si organizare evenimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Sanatatii PubliceCod fiscal: 4266456, Adresa: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3072594, Fax: +40 3072508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010024, telefon: +40 3072594, fax: +40 3072508, persoana de contact: CARMEN COMANDASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Sanatatii, nr.1-3, sector 1, Bucurestietajul 2, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de informare, publicitate si organizare evenimente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare, publicitate si organizare evenimente in cadrul proiectului: ??Elaborarea si implementarea unui sistem integrat de management al activitatilor si documentelor din cadrul Ministerului Sanatatii si institutiile subordonate, in scopul imbunatatirii eficacitatii organizationale??
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3.502 lei. Modul de constituire: in conformitate cu prevederile art 86 alin 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Contul autoritatii contractante RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal: 4266456.Cursul leu/valuta ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare va fi cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Se va retine suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC precum si contestatorului care renunta la contestatie, in baza dispozitiilor art. 278 indice 1, alin 1 si alin 2 din OUG nr.34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participaretrebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? 90zile de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA iar aceasta va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ori prin retineri succesive, conform H925/2006 art. 90.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?-Declaratii privind neincadrarea inprevederile art.180 din OUG 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea -Formular 1)-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertantiasociati/ subcontractanti/tert sustinator(neincadrarea in prevederile art 69 indice 1 din OUG 34/2006)-Formular 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006(Formular 3) Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datoriiscadente la bugetul general consolidatin luna anterioara celeiin care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: MinistruEugen NicolaescuSecretar general George Diga-Ordonator de crediteDirector Bogdan StancuDirector Georgeta BumbacDirectorCornelia NagyCarmen Comandasu-expertValentin Rosca -consilierManager proiect Victor MoraOperatorii economici pot depune documentele de calificare in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se vor depune obligatoriu in forma originala acte emise de societati de asigurari sau societati bancare. Toate documentele intocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate in vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta obligatoriu in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i)Toate cerintele sunt obligatorii.Pentru indeplinirea cerintelor minime de calificare ofertantii pot uza de prevederile art 11, alin 4 si alin 5 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantii vor prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. In cazul in care Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului este depus initial in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, sa depuna acest certificat constatator, in original sau copie legalizata.Toate cerintele sunt obligatorii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa Formularul nr. 4 - "Informatii generale" in care se vorprezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei)ani.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in euro, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei: Anul 2010 - 1 euro = 4.4287 leiAnul 2011 - 1 euro = 4.3197 leiAnul 2012 - 1 euro = 4.2848 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Centrala Europeana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani in caresa se prezinte cel putin un contract sau maxim 3 contracte de prestari de servicii similare in valoare cumulata de minim 350.200 lei fara TVA.Declaratia va fi insotita de documente/ contracte(minim 1 si maxim 3)/procese verbale de receptie, emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar pentru fiecare serviciu in parte.(Cerinta formulata conform Ordinului ANRMAP 509/2011) Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anuallei/valuta comunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: -Se va completa formularul -Personal ce va fi angajat in contract-Se va prezenta angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Se va completa formularul -Angajamentul ofertantului privind resursele umanePentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: -Curriculum Vitae in format Europass, datat si cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract.-Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 6, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti aiofertantului. Se va completa Formularul Angajament in nume personal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer